Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Modernisering af stadion
Collapse
X
-
-
Men vildt nok at nogle ingeniører har fundet ud af at man kan bygge nyt tag oven på det eksisterende.
Det vil spare rigtig meget tid og garanteret rigtig rigtig mange millioner. Og gøre det nemmere at få projektet igennem.
Men så bliver det nok også som frygtet. Lappeløsninger og kun lige tilstrækkelige renoveringer…
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlægVi fik også en lille uddybning fra Enrico Augustinus i går aftes omkring planerne om alternativer til bane 1.
OB arbejder på alternativer til bane 1 - OBstruktion
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlægVi fik også en lille uddybning fra Enrico Augustinus i går aftes omkring planerne om alternativer til bane 1.
Fik i en fornemmelse af hvornår man forventer at sådan en træningsbane(r) er på plads?
Leave a comment:
-
Vi fik også en lille uddybning fra Enrico Augustinus i går aftes omkring planerne om alternativer til bane 1.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSyntes bare det er komisk at man længe har fortalt at stadion ikke fik hybrid før man fik en træningsbane i hybrid også……
Det var jo meget meget vigtigt at træne på samme underlag
Nu vil man så bruge 10 mill på græsbaner til træning….. Alt imens der anlægges en hybrid til sommer på stadion…..
Jeg har ikke helt forstået, hvad det er, planen er nu. Man vil i) anlægge hybrid på stadion og så yderligere ii) bruge 10 millioner på nye træningsbaner - korrekt. Hvor er det at de træningsbaner skal være? Er det løse tanker eller er der noget konkret?
- Likes 1
Leave a comment:
-
Syntes bare det er komisk at man længe har fortalt at stadion ikke fik hybrid før man fik en træningsbane i hybrid også……
Det var jo meget meget vigtigt at træne på samme underlag
Nu vil man så bruge 10 mill på græsbaner til træning….. Alt imens der anlægges en hybrid til sommer på stadion…..
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægJeg elsker Ådalen; der er en særlig stemning dér. Alle, der har haft mulighed for at kigge ned til træningerne i ny og næ, kender beskrivelsen.
Men man skal selvfølgelig kunne træne ordentligt, og det kan de ikke nu. Jeg havde håbet, at en reel totalrenovering var mulig - blot bøvlet - men det lader ikke til at være tilfældet.
Blev der foreslået noget konkret - træning på stadion hvor der angiveligt bliver anlagt hybrid kan jeg se nævnt. Er der ikke mulighed for en vinter- og vandduelig bane nær Ådalen hvis man er villige til at poste pengene i det?
Leave a comment:
-
Jeg elsker Ådalen; der er en særlig stemning dér. Alle, der har haft mulighed for at kigge ned til træningerne i ny og næ, kender beskrivelsen.
Men man skal selvfølgelig kunne træne ordentligt, og det kan de ikke nu. Jeg havde håbet, at en reel totalrenovering var mulig - blot bøvlet - men det lader ikke til at være tilfældet.
Blev der foreslået noget konkret - træning på stadion hvor der angiveligt bliver anlagt hybrid kan jeg se nævnt. Er der ikke mulighed for en vinter- og vandduelig bane nær Ådalen hvis man er villige til at poste pengene i det?
Leave a comment:
-
Der findes 3D print af hvordan et fremtidigt stadion skal/kan se ud som Enrico har set på.
Nuværende stadion, med lukning af hjørner og nye tage. Ud over det vil der komme studieboliger i hjørnerne.
Mere nyt i foråret 2024Last edited by Jeppetoje; 07-12-2023, 10:08.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
En flyvsk tanke, hvad ville det hus hedde i tilfælde af nedrykning?
Leave a comment:
-
I første omgang vil man på baggrund af hybrid på stadion kunne træne der 2-3 gange om ugen.
Leave a comment:
Leave a comment: