Oprindeligt indsendt af Larsbo79
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Modernisering af stadion
Collapse
X
-
Mjaa, hvis du forventer at Lyngby er i superligaen i 28, der er mange hold i 1 division der har lignende vilkår.
-
Sidder og ser Lyngby, de må da også være i problemer i 2028, for de har da ikke lukkede hjørner og overdækning på 80 procent af pladserne
Leave a comment:
-
Noget med VM og noget med timing.Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Har lige været forbi, og nej det er de ikke.
Ved godt det er en måned gammelt spørgsmål, hvilket ikke gør svaret bedre.
Tror sgu der er gået OB i projektet.
Men det kan trænes bedre.
- Likes 3
Leave a comment:
-
Har lige været forbi, og nej det er de ikke.Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Er der nogen der ved om de er gået i gang med nedrivning af tribunetaget på D-tribunen?.
Ved godt det er en måned gammelt spørgsmål, hvilket ikke gør svaret bedre.
Tror sgu der er gået OB i projektet.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Det gør det helt sikkert ikke. Men det er vel også “kun” taget der skal være færdigt inden der.Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
Wow, han tager mange forbehold for alle tænkelige scenarier. "Man ve' jo ik' om det bliver koldt om vintern', og det kan jo os' begynde at regne ogsånoget dér"
Hvis det stadion står færdig i sommeren '28, må I kalde mig Stefan Wessels.
Hvis de ikke er færdige må de jo tage den sidste tribune ud af drift indtil det er færdig
- Likes 1
Leave a comment:
-
Ja, det virker ikke overbevisende med alle de forbeholdOprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
Wow, han tager mange forbehold for alle tænkelige scenarier. "Man ve' jo ik' om det bliver koldt om vintern', og det kan jo os' begynde at regne ogsånoget dér"

Normalt har man ved større byggerier altid lagt vejrlig ind i sin planlægning, så der er en buffer og tage af. Lyder som om, at de allerede er presset max. på tiden
Leave a comment:
-
Wow, han tager mange forbehold for alle tænkelige scenarier. "Man ve' jo ik' om det bliver koldt om vintern', og det kan jo os' begynde at regne ogsånoget dér"Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
- Likes 3
Leave a comment:
-
- Likes 1
Leave a comment:
-
Jeg hører lige det nyeste afsnit af sfå og der siger Jack at de sansynligvis går i gang med nedrivningen af tribune d næsten uge.
- Likes 3
Leave a comment:
-
Så det gerne ligge ved siden af Glisholmskoven (tæt på letbane og motorvej). Men ved det er en diskussion, som vækker mange følelserOprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægForventningen er en sagsbehandling på ca. 6 måneder. Klagen blev indleveret start Maj, så deraf kan det blive i november, som en bruger tidligere nævnte.
Det forhindre jo på ingen måde, at man begynder at pille noget ned, og heller ikke at man renovere meget af det planlagte.
Og går det helt galt, og vi hverken må bruge det renoverede stadion grundet sagen, og vi heller ikke må bruge det nuværende grundet regler der kommer i 28, jamen så bygger vi bare et nyt ved motorvejen
- Likes 1
Leave a comment:
-
Forventningen er en sagsbehandling på ca. 6 måneder. Klagen blev indleveret start Maj, så deraf kan det blive i november, som en bruger tidligere nævnte.
Det forhindre jo på ingen måde, at man begynder at pille noget ned, og heller ikke at man renovere meget af det planlagte.
Og går det helt galt, og vi hverken må bruge det renoverede stadion grundet sagen, og vi heller ikke må bruge det nuværende grundet regler der kommer i 28, jamen så bygger vi bare et nyt ved motorvejen
Leave a comment:
-
Det er den ikke officielt, da afgørelsen så burde ligge herOprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Jeg har hørt, at sagen er lukket ift klagen.
Om det er rigtigt - i dont know.
https://pkn.naevneneshus.dk/
Kan da godt være, at jeg har overset den, men hvorfor har eksempelvis FS så ikke skrevet om det
Leave a comment:
-
Jeg har hørt, at sagen er lukket ift klagen.Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Er projektet ikke delt op i én tribune (VIP/OB) og tre tribuner (Kommunen) ? Så kunne man vel godt begynde på OB-delen, som ikke er nævnt mht. klagen (og ikke krævede offentligt udbud). Eller køres det hele som et samlet projekt
Om det er rigtigt - i dont know.
Leave a comment:
Leave a comment: