Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Modernisering af stadion

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • newbenji
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Fu... det beklager jeg. Jeg har enten ikke set at der er tale om +artikel, eller også er FS gået bort fra at markere det. Som Kielberg skriver så beskrives forløbet af renoveringen de næste år, og lidt om økonomi hvor der er taget mange former for sikkerheder for at undgå voldsomt fordyrende udfordringer undervejs, som det bl.a. er sket i Århuuus.
    Århus nærmer sig vel også en joke efterhånden. Er vel kun universitets byggeriet i københavn og vores letbane i Odense der ligeså elendigt styret :-) Og ikke forglemme. Supersygehuset

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
    Betalingsmur. Kan du gengive lidt?
    Fu... det beklager jeg. Jeg har enten ikke set at der er tale om +artikel, eller også er FS gået bort fra at markere det. Som Kielberg skriver så beskrives forløbet af renoveringen de næste år, og lidt om økonomi hvor der er taget mange former for sikkerheder for at undgå voldsomt fordyrende udfordringer undervejs, som det bl.a. er sket i Århuuus.

    Leave a comment:


  • John Doe
    replied
    Det bliver fedt, omend det nok kommer til at drille lidt i processen… Tak for svar

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
    Betalingsmur. Kan du gengive lidt?
    Der bliver bare snakket om man begynder i enden ned mod idrætshallen Ca midt i juni.
    Man regner ikke med den verserende klagesag får betydning for byggeriet. Glæder mig til vi får et moderne stadion, og håber det bare kører efter tidsplanen.

    Leave a comment:


  • John Doe
    replied
    Betalingsmur. Kan du gengive lidt?

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Så går starten snart på moderniseringen

    https://fyens.dk/ob/saa-staar-det-kl...6534c65b41a-12

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af Aristoteles Se indlæg

    Klagen blev afvist dagen efter artiklen, lidt mærkeligt de ikke skrev mere om det, når det nu var en ''Bombe'' under stadion byggeriet.
    Klagen blev afvist af By- og Kulturudvalget, men klagen er sendt videre til Planklagenævnet, som endnu ikke har truffet en afgørelse (jeg kan i hvert fald ikke finde den på deres hjemmeside).

    Ekstrabladet beskriver også situationen her...

    Bombe under stadionplaner: Ny fadæse truer – Ekstra Bladet

    Leave a comment:


  • Polle
    replied
    Oprindeligt indsendt af Aristoteles Se indlæg

    Klagen blev afvist dagen efter artiklen, lidt mærkeligt de ikke skrev mere om det, når det nu var en ''Bombe'' under stadion byggeriet.
    Tror selvfølgelig på det, men hvor har du set/hørt det ?

    Jeg kan intet finde om det.

    Leave a comment:


  • Aristoteles
    replied
    Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
    Er der kommet noget nyt omkring en afgørelse på de klager der var landet? går vi i gang og bygger som planlagt?
    Klagen blev afvist dagen efter artiklen, lidt mærkeligt de ikke skrev mere om det, når det nu var en ''Bombe'' under stadion byggeriet.

    Leave a comment:


  • John Doe
    replied
    Er der kommet noget nyt omkring en afgørelse på de klager der var landet? går vi i gang og bygger som planlagt?

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

    Super med en opgradering af bane 1. Nogen der ved om det bliver en hybridbane ?
    Det gør det ikke

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    https://www.tv2fyn.dk/odense/ob-skif...ngsbanen-fd832

    OB laver også en ny bane 1 i Ådalen :)
    Super med en opgradering af bane 1. Nogen der ved om det bliver en hybridbane ?

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    https://www.tv2fyn.dk/odense/ob-skif...ngsbanen-fd832

    OB laver også en ny bane 1 i Ådalen :)
    Last edited by manner; 19-05-2026, 17:13.

    Leave a comment:


  • jamborg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Skal du ikke bare acceptere cookies?
    image.png

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af MikaelS Se indlæg

    Betalingsmur her.
    Skal du ikke bare acceptere cookies?

    Leave a comment:

Working...
X