Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny træner efter Kent

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
    Nu kan det sagtens være mig der ikke følger nok med generelt fodboldmæssigt, men er der nogen der har en grund til at Kuhn ikke rigtig bliver nævnt i diverse medier? Ville da umiddelbart ligge til højrebenet på rygtebasis.
    Og han skal være mere end velkommen. Umiddelbart min favorit.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
      Og han skal være mere end velkommen. Umiddelbart min favorit.
      Jeg har også lidt fidus til ham, men kunne sagtens være der var noget der var fløjet over hovedet på mig som grund til det ikke var en mulighed.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
        Og han skal være mere end velkommen. Umiddelbart min favorit.
        Tænker bare der er en årsag til at han ikke har haft noget trænerjob længe hvis han er så dygtig.
        Men jeg aner ikke hvad manden har af kompetencer og han kan da bestemt være en mulighed

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Tænker bare der er en årsag til at han ikke har haft noget trænerjob længe hvis han er så dygtig.
          Men jeg aner ikke hvad manden har af kompetencer og han kan da bestemt være en mulighed
          I sin tid blev han jo ikke forfremmet til cheftræner i AaB, selvom han som vikar fik et fantastisk point gennemsnit. Lynge kender ham jo godt, så ser ham mere som et super assistent.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
            I sin tid blev han jo ikke forfremmet til cheftræner i AaB, selvom han som vikar fik et fantastisk point gennemsnit. Lynge kender ham jo godt, så ser ham mere som et super assistent.
            Jeg syntes sgu også det var hjernedødt han blev ikke blev fastansat som cheftræner.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
              I sin tid blev han jo ikke forfremmet til cheftræner i AaB, selvom han som vikar fik et fantastisk point gennemsnit. Lynge kender ham jo godt, så ser ham mere som et super assistent.
              Og han er jo på plads... Så nu mangler vi bare chefen

              Comment


                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                I sin tid blev han jo ikke forfremmet til cheftræner i AaB, selvom han som vikar fik et fantastisk point gennemsnit. Lynge kender ham jo godt, så ser ham mere som et super assistent.
                Og da AaB skulle finde afløseren for Kent, mente man heller ikke, at Kuhn var dygtig nok til dette, selvom at han havde været assistent i klubben i næsten 10 år samlet.

                Det tror jeg der var en god grund til, og jeg tror også, at der er en god grund til, at han ikke har holdt bare 2 sæsoner i nogle af de klubber han har været cheftræner for. Jeg tror OB begår en rigtigt stor fejl ved at ansætte ham, jeg kan simpelthen ikke se, hvorfor han skulle være bedre end Kent.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Og da AaB skulle finde afløseren for Kent, mente man heller ikke, at Kuhn var dygtig nok til dette, selvom at han havde været assistent i klubben i næsten 10 år samlet.

                  Det tror jeg der var en god grund til, og jeg tror også, at der er en god grund til, at han ikke har holdt bare 2 sæsoner i nogle af de klubber han har været cheftræner for. Jeg tror OB begår en rigtigt stor fejl ved at ansætte ham, jeg kan simpelthen ikke se, hvorfor han skulle være bedre end Kent.
                  Jeg kan huske forkert men sagde Kuhn ikke dengang, at han ikke ville være cheftræner. Han kan have ændret mening efter hans vellykkede vikartid men da var det nok for sent. Kom det nogensinde frem hvorfor han efter at vundet det svenske mesterskab blev fyret?

                  TM og CL er mine danske favoritter. Jeg kan ikke vurdere om Bo, som jeg har meget sympati for og som har skabt så meget flot med Horsens, er på niveau med de to andre - eller er bedre.

                  Jeg tror vi kunne profitere af en norsk eller svensk træner - som kunne få et par gode spillere med.
                  Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                  OB - engang var vi gode

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Og da AaB skulle finde afløseren for Kent, mente man heller ikke, at Kuhn var dygtig nok til dette, selvom at han havde været assistent i klubben i næsten 10 år samlet.

                    Det tror jeg der var en god grund til, og jeg tror også, at der er en god grund til, at han ikke har holdt bare 2 sæsoner i nogle af de klubber han har været cheftræner for. Jeg tror OB begår en rigtigt stor fejl ved at ansætte ham, jeg kan simpelthen ikke se, hvorfor han skulle være bedre end Kent.
                    .. og dengang Sepp skulle afløses mente DBU (Hans Bjerg Petersen) ikke at Ricardo var dygtig nok til at være landstræner , men ellers enig nok. Han har i hvert fald førhen anset sig selv som assistent, men man kan jo som bekendt have et standpunkt til man tager et nyt.
                    Last edited by manner; 23-05-2018, 02:35.
                    Believe OB

                    œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                      Jeg kan huske forkert men sagde Kuhn ikke dengang, at han ikke ville være cheftræner. Han kan have ændret mening efter hans vellykkede vikartid men da var det nok for sent. Kom det nogensinde frem hvorfor han efter at vundet det svenske mesterskab blev fyret?

                      TM og CL er mine danske favoritter. Jeg kan ikke vurdere om Bo, som jeg har meget sympati for og som har skabt så meget flot med Horsens, er på niveau med de to andre - eller er bedre.

                      Jeg tror vi kunne profitere af en norsk eller svensk træner - som kunne få et par gode spillere med.
                      Ikke sådan for alvor. Den officielle udmelding var noget i stil med, at man havde brug for en anden profil til at tage projektet et skridt videre. På rygtebørsen var spillerne utilfredse med manglende spilide/spilkoncept og også noget manglende pondus ift. at agere i en stor klub som Malmø. Kuhn, har så vidt jeg har fulgt med, aldrig selv forstået, hvorfor han blev fyret. Desværre for Kuhn så spiller det meget godt ind i billedet (muligvis uretfærdig) af Allan Kuhn som en dygtig, humørspredende assistent. Tror også, at det desværre for ham stadig hænger ved og kan være en medvirkende årsag til, at han ikke har fået nyt job igen.

                      Personligt vil jeg give Sheed ret i, at hans ageren som ekspert i diverse medier ikke er specielt imponerende, og det gør ikke meget for at ændre billedet af ham. Han er lun og hyggelig, men jeg ville ikke som klubejer sidde og tænke, at det er en super stærk analytiker, som virkeligt har fingeren på pulsen ift., hvad der rør sig i moderne fodbold. Selvfølgelig skal man ikke ansættes på baggrund af ens performance som i ekspert i medierne, men stadigvæk...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                        Jeg kan huske forkert men sagde Kuhn ikke dengang, at han ikke ville være cheftræner. Han kan have ændret mening efter hans vellykkede vikartid men da var det nok for sent. Kom det nogensinde frem hvorfor han efter at vundet det svenske mesterskab blev fyret?

                        TM og CL er mine danske favoritter. Jeg kan ikke vurdere om Bo, som jeg har meget sympati for og som har skabt så meget flot med Horsens, er på niveau med de to andre - eller er bedre.

                        Jeg tror vi kunne profitere af en norsk eller svensk træner - som kunne få et par gode spillere med.
                        Tror det var da han stoppede i Midtjylland at han sagde det at være chef træner ikke kunne forenes med familie livet. Ved ikke om det var den du tænkte på.

                        Comment


                          http://sport.tv2.dk/2011-04-15-derfo...lan-kuhn-i-fcm

                          https://www.google.dk/amp/amp.tipsbl...g-mig-i-tungen

                          Comment


                            Jeg forstår godt, at man valgte at fyre Kent Nielsen. Jeg har også svært ved at tro på, at det skulle blive bedre under ham næste år. Der er simpelthen brug for ny energi, også ift tilskuerne. Til gengæld, så synes jeg faktisk, at han efterlader et rimeligt attraktivt sæde (i hvert fald, hvis jeg var træner :) ). Man skal ikke starte fra bunden, men der er stadig mulighed for at sætte sit eget præg. Der er en gruppe på en 14-15 ganske fine spillere, hvor grundspillet sidder ganske flot. Kan man komme ind og skrue på nogle knapper: bedre styr på presspillet, flere ideer i afslutningsspillet og få et par profiler ind (især til den defensive del), så synes jeg ikke, at det ser helt håbløst ud.

                            Til gengæld har jeg virkeligt svært ved at finde ud af, hvem jeg gerne så udfylde rollen. Udover, at det trænerfaglige selvfølgeligt skal være på plads, så synes jeg, at det er vigtigt, at det er en, der er god til at integrere unge spillere / er god til at agere i en klub, som er mere end bare 1. holdet. Så ville det være lækkert med en, som er bedre til at sælge sit projekt og virke mere forstående/inkluderende overfor fans. Endeligt ville det også være et plus, hvis det er en, der kunne byde ind med et spændende netværk.
                            Jeg kan bare ikke rigtigt se hvem af de ledige på markedet, der passer ind i mine ønsker. Jo, det skulle lige være Glen R.... men nej, bare nej!

                            Bo Henriksen har været fantastisk i både Brønshøj og Horsens, men hvor står han taktisk, og kan han overføre alt-at-vinde-mentaliteten til en større klub som OB, hvor presset alt andet lige er anderledes? Hvis det skal prøves, er det måske nu, men jeg synes, at det er lidt et sats, og så synes jeg simpelthen hans facon (især på sidelinien) kammer over og bliver lidt for meget – men okay, måske ville jeg elske det, hvis han var i min klub.

                            Michelsen var god i Skive og SønderjyskE, men jeg er bare i tvivl. Er det for meget et stilskifte til mini-Mou, og hvordan vil han fungere ift. ungdomsafdeling osv., og så kom der vist også nogle mærkelige historier oppe fra Hammarby om ting, der tangerede mobning.

                            Lønstrup er da også et spændende navn, men han har skiftet så meget rundt i Helsingør på spillere, formationer og stil, at jeg er helt forvirret. Måske en mulgihed.

                            Det er nok ikke realistisk, men hvis Niels Frederiksen savner en hverdag med spillerne og derfor kunne lokkes fra u21 landsholdet, så... ej, jeg stopper mig selv her, men han er født i Odense og alt muligt :)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                              Jeg forstår godt, at man valgte at fyre Kent Nielsen. Jeg har også svært ved at tro på, at det skulle blive bedre under ham næste år. Der er simpelthen brug for ny energi, også ift tilskuerne. Til gengæld, så synes jeg faktisk, at han efterlader et rimeligt attraktivt sæde (i hvert fald, hvis jeg var træner :) ). Man skal ikke starte fra bunden, men der er stadig mulighed for at sætte sit eget præg. Der er en gruppe på en 14-15 ganske fine spillere, hvor grundspillet sidder ganske flot. Kan man komme ind og skrue på nogle knapper: bedre styr på presspillet, flere ideer i afslutningsspillet og få et par profiler ind (især til den defensive del), så synes jeg ikke, at det ser helt håbløst ud.

                              Til gengæld har jeg virkeligt svært ved at finde ud af, hvem jeg gerne så udfylde rollen. Udover, at det trænerfaglige selvfølgeligt skal være på plads, så synes jeg, at det er vigtigt, at det er en, der er god til at integrere unge spillere / er god til at agere i en klub, som er mere end bare 1. holdet. Så ville det være lækkert med en, som er bedre til at sælge sit projekt og virke mere forstående/inkluderende overfor fans. Endeligt ville det også være et plus, hvis det er en, der kunne byde ind med et spændende netværk.
                              Jeg kan bare ikke rigtigt se hvem af de ledige på markedet, der passer ind i mine ønsker. Jo, det skulle lige være Glen R.... men nej, bare nej!

                              Bo Henriksen har været fantastisk i både Brønshøj og Horsens, men hvor står han taktisk, og kan han overføre alt-at-vinde-mentaliteten til en større klub som OB, hvor presset alt andet lige er anderledes? Hvis det skal prøves, er det måske nu, men jeg synes, at det er lidt et sats, og så synes jeg simpelthen hans facon (især på sidelinien) kammer over og bliver lidt for meget – men okay, måske ville jeg elske det, hvis han var i min klub.

                              Michelsen var god i Skive og SønderjyskE, men jeg er bare i tvivl. Er det for meget et stilskifte til mini-Mou, og hvordan vil han fungere ift. ungdomsafdeling osv., og så kom der vist også nogle mærkelige historier oppe fra Hammarby om ting, der tangerede mobning.

                              Lønstrup er da også et spændende navn, men han har skiftet så meget rundt i Helsingør på spillere, formationer og stil, at jeg er helt forvirret. Måske en mulgihed.

                              Det er nok ikke realistisk, men hvis Niels Frederiksen savner en hverdag med spillerne og derfor kunne lokkes fra u21 landsholdet, så... ej, jeg stopper mig selv her, men han er født i Odense og alt muligt :)
                              Jeg er meget enig i dine synspunkter. Lige nu hælder jeg dog mest til Jakob Michelsen med Bo H. på en andenplads meget tæt på. Min største frygt er at JH henter eksempelvis en Johnny Mølby eller Peter Sørensen.

                              Comment


                                Henrik Lehm har lige sagt op i HB Køge.

                                Tror sku det bliver ham, han er fra Odense egnen har trænet klubber i området og har god erfaring med at fremavle unge spillere. Kender intet til hans taktik, men hvis det er ligesom i HB Køge bliver der bygget på en solid defensiv.

                                Comment

                                Working...
                                X