Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny træner efter Kent

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-ny-ob-traener

    Hvis de vælger Johnny Mølby så brækker jeg mig
    Der er ca 1 træner på den liste som jeg ville være glad for, resten er genbrug af KN skuffen, og Riddersholm er for grim :)

    Comment


      Oprindeligt indsendt af bobbyG Se indlæg
      Der er ca 1 træner på den liste som jeg ville være glad for, resten er genbrug af KN skuffen, og Riddersholm er for grim :)
      Du gør det sgu heller ikke nemt at fokusere på essensen i dine indlæg.

      Comment


        Hold op hvor jeg synes det er synd at vi ikke kan få David Nielsen til OB. Jeg tror lige nøjagtig sådan en træner vi mangler.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
          Hold op hvor jeg synes det er synd at vi ikke kan få David Nielsen til OB. Jeg tror lige nøjagtig sådan en træner vi mangler.
          Jeg vil klart hellere have Bo Henriksen eller Jakob Michelsen.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
            Hold op hvor jeg synes det er synd at vi ikke kan få David Nielsen til OB. Jeg tror lige nøjagtig sådan en træner vi mangler.
            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
            Jeg vil klart hellere have Bo Henriksen eller Jakob Michelsen.
            Jakob
            David
            Alle andre
            Bo

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Jakob
              David
              Alle andre
              Bo
              Hvad er der galt med Bo, bare lige for at få det opklaret. Er det hans facon?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
                Hold op hvor jeg synes det er synd at vi ikke kan få David Nielsen til OB. Jeg tror lige nøjagtig sådan en træner vi mangler.
                Hvis han på nogen måde var inden for rækkevidde ville han nok også være min favorit, men det er han ikke så jeg tror Bo vil være min foretrukne, men ikke særligt sandsynlige favorit .. så jeg må nok “nøjes”, men vil da gerne overraskes 😊
                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Hvad er der galt med Bo, bare lige for at få det opklaret. Er det hans facon?
                  Mest hans være måde og spillestil jeg ikke bryder mig om. Jeg tror slet ikke han ville passe ind i OBs stil..
                  Jeg er mere til David Nielsens “No nonsens” end Bo Henriksens

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Jakob
                    David
                    Alle andre
                    Bo
                    Så du har Bo Henriksen som fjerdevalg :D?
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      Så du har Bo Henriksen som fjerdevalg :D?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Mest hans være måde og spillestil jeg ikke bryder mig om. Jeg tror slet ikke han ville passe ind i OBs stil..
                        Jeg er mere til David Nielsens “No nonsens” end Bo Henriksens
                        Meget uenig. Bo spiller efter det materiale han har, uden stædighed. Han ville næppe spile på Horsens stil hvis han trænede FCM

                        Comment


                          Kort vendt i XXL. Michaelsen og Lønstrup blev nævnt

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                            Kort vendt i XXL. Michaelsen og Lønstrup blev nævnt
                            Jeg tænker at Lønstrup er meget sandsynlig ... ham eller Michelsen.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Nu kan det sagtens være mig der ikke følger nok med generelt fodboldmæssigt, men er der nogen der har en grund til at Kuhn ikke rigtig bliver nævnt i diverse medier? Ville da umiddelbart ligge til højrebenet på rygtebasis.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                                Meget uenig. Bo spiller efter det materiale han har, uden stædighed. Han ville næppe spile på Horsens stil hvis han trænede FCM
                                Fair nok. Jeg får myrekryb af at se og høre ham..

                                Men erkender da at han får meget ud af lidt og gør et godt job i Horsens

                                Comment

                                Working...
                                X