Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny træner efter Kent

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Så kan P. Sørensen sandsynligvis streges af listen .. hvis han har stået der.

    https://www.bt.dk/fodbold/silkeborg-...l-rykke-dem-op
    Ja tak .
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
      Jeg kan sige så meget at jeg har det fra en bekendt i en erhvervsvirksomhed, han fik rygtet fra en af sine ansatte som begår sig i det nordsjællandske fodboldmiljø. Måske Thorborg er villig til at åbne pengepungen for at få den rigtige træner....
      Igen :-)
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
        Tror bestemt på "Faurskov", men tror heller ikke på rygtet. Nogen ting kan drejes til fordel for os, men nej. Nu ved jeg godt FCN har lagt noget direkte i deres spil, men nej, jeg tror ikke på det. Det kan ikke være interessant for Kasper for nuværende.

        Er 90% sikker på vi ender i trekløveret med Bo Henriksen, Jakob Michelsen, Christian Lønstrup.............og det passer mig fint.
        enig en af de 3 ville være en glimrende tilgang.

        Hjulmand - det ville være ret vildt men forestiller mig 1. at han vil koste kassen - og 2. hvorfor så bruge alle de penge på en træner - hvis ikke man samtidig er villig til at åben for posen så der kan hentes nogle profiler

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          enig en af de 3 ville være en glimrende tilgang.

          Hjulmand - det ville være ret vildt men forestiller mig 1. at han vil koste kassen - og 2. hvorfor så bruge alle de penge på en træner - hvis ikke man samtidig er villig til at åben for posen så der kan hentes nogle profiler
          Så skal Matthias Jensen også med. Og så kan han være en god men helt sikkert og fortjent dyr mand.
          Havde slet ikke tænkt på denne drømmemulighed. Og mon ikke han vil kræve at blive manager som Ståle. uden Jesper bliver der vel så råd. ..
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            enig en af de 3 ville være en glimrende tilgang.

            Hjulmand - det ville være ret vildt men forestiller mig 1. at han vil koste kassen - og 2. hvorfor så bruge alle de penge på en træner - hvis ikke man samtidig er villig til at åben for posen så der kan hentes nogle profiler
            Det der kommer ikke til at ske, han skal købes fri og FCN sælger altså spillere for store beløb ... så er træneren heller ikke billig og Hjulmand kan ikke have interesse i det.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
              Så skal Matthias Jensen også med. Og så kan han være en god men helt sikkert og fortjent dyr mand.
              Havde slet ikke tænkt på denne drømmemulighed. Og mon ikke han vil kræve at blive manager som Ståle. uden Jesper bliver der vel så råd. ..
              I har altså behov for et realitetstjek ...
              Hjulmand er umuligt ... Mathias Jensen er, well der er større chance for at bygge en trappe til månen.
              Last edited by Entusiastens; 24-05-2018, 09:56.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                enig en af de 3 ville være en glimrende tilgang.

                Hjulmand - det ville være ret vildt men forestiller mig 1. at han vil koste kassen - og 2. hvorfor så bruge alle de penge på en træner - hvis ikke man samtidig er villig til at åben for posen så der kan hentes nogle profiler
                Man åbnede også den store pung til en trænerlløn af de helt store da man hentede KN , det resulterede ikke i nogle overvældende indkøb .
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  I har altså behov for et realitetjek ...
                  Hjulmand er umuligt ... Mathias Jensen er, well der er større chance for at bygge en trappe til månen.
                  Enig

                  Comment


                    Hvis der virkelig er nogen der forventer Hjulmand som ny træner, så er forventningerne godt nok alt for høje (og komplet urealistiske). Jeg tør godt garantere at det ikke er ham de præsenterer.

                    Comment


                      JH

                      https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...n-god-retning/

                      Comment


                        " Klubben har forhåbentlig en ny træner klar fra dag ét til den nye sæson." Det må vi da håbe. Så det tyder på at den nye går glip af både transfervindue, samt opstart. Sadl op og rid. JH
                        Last edited by sinus; 24-05-2018, 08:36.
                        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                          " Klubben har forhåbentlig en ny træner klar fra dag ét til den nye sæson." Det må vi da håbe. Så det tyder på at den nye går glip af både transfervindue, samt opstart. Sadl op og rid. JH
                          Kommer vel an på om Der menes første kamp eller efter ferien?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                            Kommer vel an på om Der menes første kamp eller efter ferien?
                            Er 99,99% sikker på der menes den 18 Juni efter ferien

                            Comment


                              Så skal vi da ikke kæmpe med Randers omkring Jakob Michelsen. De henter i Hobro

                              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...raener-i-hobro

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Er 99,99% sikker på der menes den 18 Juni efter ferien
                                Helt sikkert ... alt andet ville være ulogisk.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X