Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny træner efter Kent

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-ny-ob-traener

    Hvis de vælger Johnny Mølby så brækker jeg mig
    Jakob Michelsen er måske det bedste bud af de 5, har haft fin succes med Sønderjydske.

    JH kunne sikkert godt finde på at vælge Johnny Mølby, tror dog ikke han har den afgørende indflydelse på træner valget.

    Er lidt usikker på Bo Henriksen, om han foralvor kan rykke os, men det er nok heller ikke realistisk at han vil eller kan forlade Horsens.

    Glen Riddersholm kunne måske være interessant, har karisma og vilje til at kunne sætte sig igennem i OB, også omkring spillerkøb m.m.

    Joakim Matson, var assistenttræner i OB, og fik ikke forlænget kontrakten, også en temmeligt usikkert kort, og bliver næppe valgt.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
      Jakob Michelsen er måske det bedste bud af de 5, har haft fin succes med Sønderjydske.

      JH kunne sikkert godt finde på at vælge Johnny Mølby, tror dog ikke han har den afgørende indflydelse på træner valget.

      Er lidt usikker på Bo Henriksen, om han foralvor kan rykke os, men det er nok heller ikke realistisk at han vil eller kan forlade Horsens.

      Glen Riddersholm kunne måske være interessant, har karisma og vilje til at kunne sætte sig igennem i OB, også omkring spillerkøb m.m.

      Joakim Matson, var assistenttræner i OB, og fik ikke forlænget kontrakten, også en temmeligt usikkert kort, og bliver næppe valgt.
      Den eneste jeg vil æde af de 5 er Jakob Michelsen. Syntes de andre enten er uambitiøse eller “Big no no”.
      Håber helt sikkert de lykkes med ham

      Comment


        Af de bud der har været oppe er mit helt store håb Bo H.
        Michelsen kan jeg også leve med, mens jeg vil finde Johnny Mølby dybt uambitiøst.
        Glen kan helt sikkert nogle ting, men jeg er ikke stor fan af hans stil. Det vil dog ikke være noget skandaløst valg.
        Kuhn har jeg været svært ved at gennemskue, hvad han egentlig kan.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
          Jeg mener ikke vi har råd til at foretage os noget som helst uden en fuldstændig krystalklar plan for hvad træneren skal passe ind i.

          1. Hvad er OB?
          2. Hvor skal vi hen?
          3. Hvornår og hvordan?
          4. Ansæt træner.


          Når det er sagt, så er jeg helt uenig. Vi har alt at tabe. Et fejlskud mere og bruddet i kæden af OB-fans vil være endegyldigt brudt, således at jeg kan frygte vi går fra at være en dansk storklub til at være en underperformende middelvareklub, der ikke har interessen, kulturen og omgivelserne til at hæve os yderligere.

          Det var præcis det jeg skrev i en mail til Jesper Hansen for 1,5 års tid siden: At de uden en langsigtet plan og meget hurtig handling til at indfri den endegyldigt måtte sige farvel til det OB vi kender.
          Man kan vel rimeligvis stille spørgsmålstegn ved om vi stadig er en dansk storklub. Men jeg deler din bekymring, og jeg håber da også på, at der bliver (og er blevet) tænkt grundigt over tingene, og hvad OB skal på den lange bane. Mit håb om Bo H som næste træner er givetvis en anelse kortsigtet, men jeg tror på at han har en masse af de kvaliteter som både truppen, fansene og klubben sukker efter og har brug for. Selvom der naturligvis skal træffes et velovervejet valg af træner som led i en langsigtet strategi, så er jeg dog ikke enig i, at vi 'har alt at tabe'; Meget er allerede tabt, desværre.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
            I hørte det her først, den nye træner bliver Trylerik.

            Tror bare jeg går i seng.
            Erik Rasmussen.... tja gammel vin på slidte tasker. Hvorfor ikke :)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
              I hørte det her først, den nye træner bliver Trylerik.

              Tror bare jeg går i seng.
              Næppe - skal starte i undervisningsjob på Hald Ege til august :)

              Comment


                Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
                Næppe - skal starte i undervisningsjob på Hald Ege til august :)
                Mon ikke det kunne annuleres igen hvis der opstod et job i OB?
                Men det sker ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af bobbyG Se indlæg
                  Erik Rasmussen.... tja gammel vin på slidte tasker. Hvorfor ikke :)
                  Kan du huske noget med AGF, der lå nummer 1 efter de første par runder, hvorefter de knækker helt sammen og rykker ned? Efter kække kommentarer fra ER omkring, at AGF var rækkens måske bedste hold? Han er en af de mest hadede mænd i fodbold-Århus.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Den eneste jeg vil æde af de 5 er Jakob Michelsen. Syntes de andre enten er uambitiøse eller “Big no no”.
                    Håber helt sikkert de lykkes med ham
                    Uden et indgående kendskab til Jakob Michelsen så han skabt meget med lidt her tænker jeg på Sønderjydskes sølvmedalje, her fik han det maksimale ud af spillertruppen. Det var også imponerende de resultater han opnåede med Skive.


                    Han er også ung og har sikkert masser af ambitioner og ideer, langsigtede strategier er fine, men vi har også brug for resultater her og nu, og kan ikke fortsætte med 10 pladser flere år i træk. Håber han skaber nogle resultater og fremgang fra første sæson.

                    Delvis Succes i Hammerby med derer bedste resultatet i 10 år men fritstillet efter uenighed med sportschefen, det tegner også fint, at han ikke finder sig i hvad som helt fra en inkompentent sportschef.


                    Håber at det bliver ham.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                      Uden et indgående kendskab til Jakob Michelsen så han skabt meget med lidt her tænker jeg på Sønderjydskes sølvmedalje, her fik han det maksimale ud af spillertruppen. Det var også imponerende de resultater han opnåede med Skive.


                      Han er også ung og har sikkert masser af ambitioner og ideer, langsigtede strategier er fine, men vi har også brug for resultater her og nu, og kan ikke fortsætte med 10 pladser flere år i træk. Håber han skaber nogle resultater og fremgang fra første sæson.

                      Delvis Succes i Hammerby med derer bedste resultatet i 10 år men fritstillet efter uenighed med sportschefen, det tegner også fint, at han ikke finder sig i hvad som helt fra en inkompentent sportschef.


                      Håber at det bliver ham.
                      "Delvis succes i Hammarby" er vidst det pæne spin. Bedste placering i en del år ja, men han fik også en trup, som der blev investeret rigtigt mange penge i, så det var en klar skuffelse. Samme trup ligger i øvrigt nr. 1 i Sverige nu og spiller sprudlende offensivt.

                      Ift. den kortsigtede succes kunne han godt være det rigtige bud. Spørgsmålet er så bare om det bliver mere end kortsigtet, han har aldrig været mere end 2 sæsoner i en klub. Og spørgsmålet er om hans mere defensive og mindre boldfikserede stil passer til spillere som JJT, Greve og Eske. Ellers kunne de godt risikere at få svært ved at komme på, i hvert fald de to sidste.

                      Comment


                        Vi siger farvel til Jesper på i morgen, på Monjasa Park, mod Vendsyssel FF. Der er gratis indgang. Vi kårer årets spiller sammen med Audi Fredericia og Fynske Bank, og så kommer McDonalds og laver ansigtsmaling på de mindste, plus at 123fest.dk stiller en hoppeborg op til børn og barnlige sjæle. Vores dejlige frivillige holder pølserne varme og øllene kolde, så er der rigelig grund til at kigge forbi stadion – både for fodboldens skyld, men også for at sige farvel til Jesper og hylde en sæson hvor vi nåede til semifinalen i pokalturneringen og spillede noget fodbold, der af TV3 Sports Jesper Thygesen blev kaldt det smukkeste fodbold i 1. division

                        'fra FC Fredericia' s side"


                        Hvad er grunden egentlig til han stopper? Har selv været imponeret over det spil de har leveret de få kampe jeg har set. Ved ikke hvad JS skal nu. Kan snildt være jeg har misset nyheden.... Er han en mulighed i OB?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
                          Vi siger farvel til Jesper på i morgen, på Monjasa Park, mod Vendsyssel FF. Der er gratis indgang. Vi kårer årets spiller sammen med Audi Fredericia og Fynske Bank, og så kommer McDonalds og laver ansigtsmaling på de mindste, plus at 123fest.dk stiller en hoppeborg op til børn og barnlige sjæle. Vores dejlige frivillige holder pølserne varme og øllene kolde, så er der rigelig grund til at kigge forbi stadion – både for fodboldens skyld, men også for at sige farvel til Jesper og hylde en sæson hvor vi nåede til semifinalen i pokalturneringen og spillede noget fodbold, der af TV3 Sports Jesper Thygesen blev kaldt det smukkeste fodbold i 1. division

                          'fra FC Fredericia' s side"


                          Hvad er grunden egentlig til han stopper? Har selv været imponeret over det spil de har leveret de få kampe jeg har set. Ved ikke hvad JS skal nu. Kan snildt være jeg har misset nyheden.... Er han en mulighed i OB?
                          Han flytter til USA. Vist noget med konens arbejde eller noget i den stil.

                          Comment


                            Oki. Tak for svar!

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af the perfect player Se indlæg
                              Hvilken træner kunne i godt tænke jer, når Kent Nielsens æra er slut?
                              Håber det bliver en udlænding

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                "Delvis succes i Hammarby" er vidst det pæne spin. Bedste placering i en del år ja, men han fik også en trup, som der blev investeret rigtigt mange penge i, så det var en klar skuffelse. Samme trup ligger i øvrigt nr. 1 i Sverige nu og spiller sprudlende offensivt.

                                Ift. den kortsigtede succes kunne han godt være det rigtige bud. Spørgsmålet er så bare om det bliver mere end kortsigtet, han har aldrig været mere end 2 sæsoner i en klub. Og spørgsmålet er om hans mere defensive og mindre boldfikserede stil passer til spillere som JJT, Greve og Eske. Ellers kunne de godt risikere at få svært ved at komme på, i hvert fald de to sidste.
                                Der var sgu da et fornuftigt indlæg :)

                                Comment

                                Working...
                                X