Oprindeligt indsendt af Magge
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Ny træner efter Kent
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlægHold op hvor jeg synes det er synd at vi ikke kan få David Nielsen til OB. Jeg tror lige nøjagtig sådan en træner vi mangler.Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægHvad er der galt med Bo, bare lige for at få det opklaret. Er det hans facon?
Jeg er mere til David Nielsens “No nonsens” end Bo Henriksens
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJakob
David
Alle andre
BoTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMest hans være måde og spillestil jeg ikke bryder mig om. Jeg tror slet ikke han ville passe ind i OBs stil..
Jeg er mere til David Nielsens “No nonsens” end Bo Henriksens
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlægKort vendt i XXL. Michaelsen og Lønstrup blev nævntTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægMeget uenig. Bo spiller efter det materiale han har, uden stædighed. Han ville næppe spile på Horsens stil hvis han trænede FCM
Men erkender da at han får meget ud af lidt og gør et godt job i Horsens
Comment
Comment