Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny træner efter Kent

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Kent Nielsen bliver i OB, indtil hans kontrakt udløber. Jeg tvivler stærkt på, at der er plads til ekstra lønudgifter en ny træner og samtidigt give løn til Kent Nielsen pga opsigelse.
    Jeg ser JH's perspektiv ifht at finde ny træner som: A) Tilknyt en spiller til ~100-150k om måneden og fasthold Kent Nielsen (kontinuitet) eller B) Finde en ny træner, fremfor at forstærke truppen med en løn omkring de 100-150k om måneden.

    Et skifte vil først komme ved kontraktudløb.
    Der er fremgang (er sikker på, at ledelsen kan finde en statistik, som viser dette....), vi har spændende spillere og der er plads i truppen til at finde nye, energiske/dynamiske spillere

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
      Kent Nielsen bliver i OB, indtil hans kontrakt udløber. Jeg tvivler stærkt på, at der er plads til ekstra lønudgifter en ny træner og samtidigt give løn til Kent Nielsen pga opsigelse.
      Jeg ser JH's perspektiv ifht at finde ny træner som: A) Tilknyt en spiller til ~100-150k om måneden og fasthold Kent Nielsen (kontinuitet) eller B) Finde en ny træner, fremfor at forstærke truppen med en løn omkring de 100-150k om måneden.

      Et skifte vil først komme ved kontraktudløb.
      Der er fremgang (er sikker på, at ledelsen kan finde en statistik, som viser dette....), vi har spændende spillere og der er plads i truppen til at finde nye, energiske/dynamiske spillere
      Hvilke spændende spillere syntes du vi har i truppen ?

      Helenius får mindst 150.000 , syntes du han et pengene værd og flyttet noget som helst ?
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Hvilke spændende spillere syntes du vi har i truppen ?

        Helenius får mindst 150.000 , syntes du han et pengene værd og flyttet noget som helst ?
        Personligt synes jeg da at både Eskesen, Greve, JJT, Mathias Jørgensen og Kløve kan betragtes som "spændende" - afhængig af hvordan man definerer de begreb selvfølgelig.

        Derudover synes jeg faktisk også vi har en række dygtige spillere i Tverskov, RJL, Barrett, AK og Grytebust.

        Vores helt store problem er en dygtig makker til KEP, samt en evt. afløser på sigt. Og så er vores bredde ikke ret god - især defensivt. Men alt i alt synes jeg faktisk ikke spillermaterialet er så dårligt som det nogle gange bliver gjort til. Der er klare mangler, men jeg synes i dén grad også man skal kigge på Kent og hans manglende evne til at forløse det potentiale, der er.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
          Kent Nielsen bliver i OB, indtil hans kontrakt udløber. Jeg tvivler stærkt på, at der er plads til ekstra lønudgifter en ny træner og samtidigt give løn til Kent Nielsen pga opsigelse.
          Jeg ser JH's perspektiv ifht at finde ny træner som: A) Tilknyt en spiller til ~100-150k om måneden og fasthold Kent Nielsen (kontinuitet) eller B) Finde en ny træner, fremfor at forstærke truppen med en løn omkring de 100-150k om måneden.

          Et skifte vil først komme ved kontraktudløb.
          Der er fremgang (er sikker på, at ledelsen kan finde en statistik, som viser dette....), vi har spændende spillere og der er plads i truppen til at finde nye, energiske/dynamiske spillere
          Hvad er placeringspræmiepengene på at ende som nr. 6 eller nr. 7? En trænerløn?
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Hvilke spændende spillere syntes du vi har i truppen ?

            Helenius får mindst 150.000 , syntes du han et pengene værd og flyttet noget som helst ?
            Spændende spillere, som i Julius, Thomasen, Tverskov, Barrett, Ryan, Kløve og forhåbentlig nogle nye folk her til sommer.

            Og nope - jeg er helt enig. Men hvis JH skal vælge mellem en ny træner eller en spiller til 100-150k. Hvad tror du JH vælger? ;o)
            Ikke at jeg er enig i JH's evt valg....

            Comment


              Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
              Personligt synes jeg da at både Eskesen, Greve, JJT, Mathias Jørgensen og Kløve kan betragtes som "spændende" - afhængig af hvordan man definerer de begreb selvfølgelig.

              Derudover synes jeg faktisk også vi har en række dygtige spillere i Tverskov, RJL, Barrett, AK og Grytebust.

              Vores helt store problem er en dygtig makker til KEP, samt en evt. afløser på sigt. Og så er vores bredde ikke ret god - især defensivt. Men alt i alt synes jeg faktisk ikke spillermaterialet er så dårligt som det nogle gange bliver gjort til. Der er klare mangler, men jeg synes i dén grad også man skal kigge på Kent og hans manglende evne til at forløse det potentiale, der er.
              Ditto!:)

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                Hvad er placeringspræmiepengene på at ende som nr. 6 eller nr. 7? En trænerløn?
                Jeger helt enig. Pengene kan hurtigt blive tjent via en bedre placering. Men der er bare ingenting som viser, at vores klub basere budgetter ud fra sportslige resultater. Og et eller andet sted heldigvis for det.

                Personligt er jeg ikke i tvivl om, at en ny, god og dynamisk træner kan tjene sin egen og Kent's løn ind.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                  Personligt synes jeg da at både Eskesen, Greve, JJT, Mathias Jørgensen og Kløve kan betragtes som "spændende" - afhængig af hvordan man definerer de begreb selvfølgelig.

                  Derudover synes jeg faktisk også vi har en række dygtige spillere i Tverskov, RJL, Barrett, AK og Grytebust.

                  Vores helt store problem er en dygtig makker til KEP, samt en evt. afløser på sigt. Og så er vores bredde ikke ret god - især defensivt. Men alt i alt synes jeg faktisk ikke spillermaterialet er så dårligt som det nogle gange bliver gjort til. Der er klare mangler, men jeg synes i dén grad også man skal kigge på Kent og hans manglende evne til at forløse det potentiale, der er.
                  Så er vi ret enige
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Så er vi ret enige
                    Problemet med ovenstående er, at det kun er en kerne til 8. -10. pladsen. De skal suppleres så konkurrencen bliver hård. Desuden, så er det længe siden KEP havde niveau til et top 6 klub.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                      Spændende spillere, som i Julius, Thomasen, Tverskov, Barrett, Ryan, Kløve og forhåbentlig nogle nye folk her til sommer.

                      Og nope - jeg er helt enig. Men hvis JH skal vælge mellem en ny træner eller en spiller til 100-150k. Hvad tror du JH vælger? ;o)
                      Ikke at jeg er enig i JH's evt valg....
                      Så vælger JH at beholde sin Horsens makker og finder en affalds spiller i Esbjerg , Aalborg eller Sønderjyske til 75.000,- .. for efterfølgende at prale af at vi er kommet ud af vinduet med luft i budgettet ;-)
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                        Bestemt en tiltalende tanke. Men jeg tror vi som minimum, skal trækkes med Kent en sæson endnu. Det er nok ikke en del af planen, også at ansætte Michaelsen. JH er ikke kendt for at tænke langsigtet på den måde.
                        Hvis det bliver muligt er jeg overbevist om at Jesper skyder hele skylden på Kent og fyrer ham. Han blev advaret tidligere på året. Plads nr 10 er det vel - og så er man dumpet nu.
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                        OB - engang var vi gode

                        Comment


                          Jeg har efterhånden deponeret mine fine fornemmelser for, hvordan OB skal spille. Bo Henriksen må godt være OBs næste træner, for min skyld. Hold kæft hvor har hans hold bare store kugler, god attitude og en evindelig tro på tingene.

                          Comment


                            Ja det er fedt som Horsens sætter de pisgule på plads

                            Comment


                              Og nu er pøblen ved at smadre det halve af byen. Det er jo pinligt...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                Og nu er pøblen ved at smadre det halve af byen. Det er jo pinligt...
                                jeg er så bange for at jinxe det, men puha, hvor er det bare smukt... Det er som et HCA eventyr. Og jeg er ikke så dygtig til at kunne have sympati for FCM men hvor det dog ville være alt for lækkert, hvis BIF har pisset det hele.

                                Comment

                                Working...
                                X