Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny træner efter Kent

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
    Henrik Lehm har lige sagt op i HB Køge.

    Tror sku det bliver ham, han er fra Odense egnen har trænet klubber i området og har god erfaring med at fremavle unge spillere. Kender intet til hans taktik, men hvis det er ligesom i HB Køge bliver der bygget på en solid defensiv.
    Det ville sgu overraske mig hvis det bliver ham. Måske som assistent eller hvis Tonny Hermansen en dag skal erstattes.
    Last edited by Agbre; 23-05-2018, 08:40.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
      Henrik Lehm har lige sagt op i HB Køge.

      Tror sku det bliver ham, han er fra Odense egnen har trænet klubber i området og har god erfaring med at fremavle unge spillere. Kender intet til hans taktik, men hvis det er ligesom i HB Køge bliver der bygget på en solid defensiv.
      Tænkte det samme. Men JH løber vel en kæmpe risiko hvis han ansatte ham og det flopper. Så sætter han sgu sin røv på spil uden tvivl

      Comment


        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
        Jeg er meget enig i dine synspunkter. Lige nu hælder jeg dog mest til Jakob Michelsen med Bo H. på en andenplads meget tæt på. Min største frygt er at JH henter eksempelvis en Johnny Mølby eller Peter Sørensen.
        Er helt enig i din frygt .
        Dine håb deler jeg hvis det skal være en dansker . Mest af alt ønsker jeg det bliver en u’lænding .
        Når de fisker i den hjemlige sø så bliver det lidt som når ungerne fisker en lykkepakke i Tivoli på markederne , der er meget lidt lykke og intet Whau i det man fanger
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Er helt enig i din frygt .
          Dine håb deler jeg hvis det skal være en dansker . Mest af alt ønsker jeg det bliver en u’lænding .
          Når de fisker i den hjemlige sø så bliver det lidt som når ungerne fisker en lykkepakke i Tivoli på markederne , der er meget lidt lykke og intet Whau i det man fanger
          Ricardo Moniz Var meget "whau" ;)
          Kan godt se appellen efter Zorniger og hvad han har udrettet men synes bare ikke at det pt, står så slemt til rent spillemæssigt. Uanset om Pochetinno eller Mourinho kom til tror jeg ikke vi skulle op i top 3/4 og blande os, så for mig handler det om at bygge på det der er og få noget mere "coolness" ind i spillerne.

          Vi skal score på flere af vores chancer, vi skal have hentet i hvert fald 1 ind til forsvaret, og så ser jeg os ikke være længere væk fra AaB eller GF end til at top 6 absolut stadig er muligt.

          Vi skal have en træner der kan få spillerne til at løfte sig lige det højere. En der kan få Helenius helt igang igen selvom han har været opadgående. Og så begynder det at ligne noget. En midtbane med Tverskov og JJ har vist at potentialet der er stort, AK laver de mål han skal og Kløve bliver forhåbentlig kun bedre af at have været i klubben i et halvt år (i forhold til at mange har været oppe at køre over Sana så har Kløve lavet 4 mål og 2 assist mindre end ham. Tilgengæld har Kløve gjort det i 13 kampe og Sana i 32). Ryan ligner efterhånden en spiller der kan holde til at spille mange kampe og synes Barret bliver bedre og passer godt sammen med netop Kløve. Vi mangler en centerforsvarer og gerne en der også kan give lidt til luftspillet offensivt.

          Men synes bare ikke nødvendigvis at det står så slemt til at man skal ud og satse og lave alt om. Der er nogle gode ting i vores spil og nogle mangler. De offensive problemer så ud til at være lidt mindre i foråret (tag det som man vil), tilgengæld manglede vi en CF og en målmand i topform. Men som før hver ny sæson tror jeg på det.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
            Tror det var da han stoppede i Midtjylland at han sagde det at være chef træner ikke kunne forenes med familie livet. Ved ikke om det var den du tænkte på.
            Jeg ved kun han har sagt det. Jeg ved også at han var en vigtig del af Kent/AABs succes.
            Der må ikke være nogen usikkerhed om vores nye træner.
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
              Jeg ved kun han har sagt det. Jeg ved også at han var en vigtig del af Kent/AABs succes.
              Der må ikke være nogen usikkerhed om vores nye træner.
              Selvfølgelig ikke, men ud fra alt hvad jeg har set meldt ud fra Kuhn efter er han fuldstændig klar på at blive cheftræner og børnene er jo blevet ældre. Tænker at hvis de problemer stadig var der var han aldrig taget til Sverige.

              Comment


                http://www.naesbyboldklub.dk/klubnyt...tchef-tilbage/

                Comment


                  Tak for gode links. Og ja det er der jeg havde det fra. Men jeg er ikke mere afklaret omkring min holdning til ham som træner hos os. Der må ikke være nogen tvivl om at vores nye træner kan løfte spillet OG kompensere for Jesper Hansens mangler. Og umiddelbart burde han jo være ønsketræner med hans resultater. Det bliver spændende.
                  Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                  OB - engang var vi gode

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                    Jeg er meget enig i dine synspunkter. Lige nu hælder jeg dog mest til Jakob Michelsen med Bo H. på en andenplads meget tæt på. Min største frygt er at JH henter eksempelvis en Johnny Mølby eller Peter Sørensen.
                    Det får han ikke lov til, så bare rolig.
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                      Ricardo Moniz Var meget "whau" ;)
                      Kan godt se appellen efter Zorniger og hvad han har udrettet men synes bare ikke at det pt, står så slemt til rent spillemæssigt. Uanset om Pochetinno eller Mourinho kom til tror jeg ikke vi skulle op i top 3/4 og blande os, så for mig handler det om at bygge på det der er og få noget mere "coolness" ind i spillerne.

                      Vi skal score på flere af vores chancer, vi skal have hentet i hvert fald 1 ind til forsvaret, og så ser jeg os ikke være længere væk fra AaB eller GF end til at top 6 absolut stadig er muligt.

                      Vi skal have en træner der kan få spillerne til at løfte sig lige det højere. En der kan få Helenius helt igang igen selvom han har været opadgående. Og så begynder det at ligne noget. En midtbane med Tverskov og JJ har vist at potentialet der er stort, AK laver de mål han skal og Kløve bliver forhåbentlig kun bedre af at have været i klubben i et halvt år (i forhold til at mange har været oppe at køre over Sana så har Kløve lavet 4 mål og 2 assist mindre end ham. Tilgengæld har Kløve gjort det i 13 kampe og Sana i 32). Ryan ligner efterhånden en spiller der kan holde til at spille mange kampe og synes Barret bliver bedre og passer godt sammen med netop Kløve. Vi mangler en centerforsvarer og gerne en der også kan give lidt til luftspillet offensivt.

                      Men synes bare ikke nødvendigvis at det står så slemt til at man skal ud og satse og lave alt om. Der er nogle gode ting i vores spil og nogle mangler. De offensive problemer så ud til at være lidt mindre i foråret (tag det som man vil), tilgengæld manglede vi en CF og en målmand i topform. Men som før hver ny sæson tror jeg på det.
                      Bliver lige et kort svar :-). Det job tager sgu tid fra de vigtige ting i livet .

                      Syntes bare de danske trænere er meget af det samme , det samme netværk osv .
                      Ønsker mig nye øjne på truppen bredere og andet netværk , nye ideer . Ingen Moniz men gerne over i Todd , Rioch og Zoninger ..
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Bliver lige et kort svar :-). Det job tager sgu tid fra de vigtige ting i livet .

                        Syntes bare de danske trænere er meget af det samme , det samme netværk osv .
                        Ønsker mig nye øjne på truppen bredere og andet netværk , nye ideer . Ingen Moniz men gerne over i Todd , Rioch og Zoninger ..
                        Han stopper i Køge, fordi han er træt af at køre fra Odense, men har nok ikke nok star quality eller resultater

                        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/1-di...k-lehm-stopper

                        Og så keder jeg mig lidt, indtil OB finder en ny træner.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Bliver lige et kort svar :-). Det job tager sgu tid fra de vigtige ting i livet .

                          Syntes bare de danske trænere er meget af det samme , det samme netværk osv .
                          Ønsker mig nye øjne på truppen bredere og andet netværk , nye ideer . Ingen Moniz men gerne over i Todd , Rioch og Zoninger ..
                          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                          Comment


                            Så blev den lukket. Pyha

                            Comment


                              Jeg kunne snildt forestille mig noget værre end Henrik Lehm. Han har lavet et rigtigt fint arbejde i HB Køge, hvor de spillede med om oprykning helt hen i sidste runde, i den her sæson, uden at have det store at rutte med økonomisk. De spiller god teknisk fodbold med en masse unge spillere og lukker meget få mål ind (58 mål i 66 kampe, i de sidste to sæsoner).

                              Jeg drømmer da også om noget lidt mere ambitiøst og perspektivrigt, men jeg nu ikke at han absolut ville gøre et dårligere job end Glen, Michelsen eller Kuhn ville gøre, og OBs trup og filosofi ville passe fint til de ting han kunne, plus der er en lokale forankring. Det kan godt ærgre mig, at man ikke kunne finde en rolle til ham i klubben, for alt jeg hører om ham er, at han er rigtigt dygtig.
                              Last edited by Sheed; 23-05-2018, 10:45.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Bliver lige et kort svar :-). Det job tager sgu tid fra de vigtige ting i livet .

                                Syntes bare de danske trænere er meget af det samme , det samme netværk osv .
                                Ønsker mig nye øjne på truppen bredere og andet netværk , nye ideer . Ingen Moniz men gerne over i Todd , Rioch og Zoninger ..
                                Så længe du svarer ;)

                                Forstår godt længslen, men tror bare at noget af det værste der kunne ske nu er at vi skal ud og bygge et nyt hold op igen. Har ikke noget imod en udenlandsk træner som sådan, men han skal bare være indforstået med holdet og grundkonceptet. Ser da gerne yderligere lagt på i presspillet og også gerne lidt hurtigere spil til tider, men ville synes det var ærgerligt hvis vi skulle gå over til at være et hold der foretrækker at modstanderen har bolden.

                                Nu er vi så heldige der er folk herinde der ser en del ungdomsfodbold med OB og er der egentlig en rød tråd spillemæssigt?

                                For ville også være ærgerligt at skulle omlægge den når Hermansen alligevel nærmer sig 2 år som talentchef og vi forhåbentlig snart kan se spillere komme om der har været igennem hele forløbet. (Hvis det vel at mærke ser sådan ud i OB).

                                Comment

                                Working...
                                X