Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny træner efter Kent

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Jeg siger ikke, at jeg er enig. Jeg prøver at forklare, hvorfor bestyrelsen har valgt ikke at fyre JH. Måske er man tilfredse med den måde han driver klubben økonomisk. Måske er man tilfredse med, at han er den sportsdirektør, som endelig ser ud til at få gjort noget ved forholdene i Ådalen. Der kan være mange forklaringer på, hvorfor bestyrelsen ikke mener, at JH skal væk.
    Man må gå ud fra at man fyrede ham, hvis man ikke var tilfreds med ham.
    Kan vel også have noget at gøre med at man ikke ønsker et nyt blodbad i Ådalen som der skete for nogle år siden. At man stadig ønsker at bibeholde en form for kontinuitet. Samt at Jespers arbejde på alle andre områder end rekruttering til SL holdet er godkendt

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
      Sportsdirektøren kan jo også sige til og fra ...
      Det kan han bestemt. Men vil nok være lidt underligt, hvis træneren ønsker en specifik spiller, og så får at vide han kan få Åge nede fra Svendborg....
      KN må stå ved sit ansvar. Han har ikke formået at skabe begejstring og resultater i Odense.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        Det kan han bestemt. Men vil nok være lidt underligt, hvis træneren ønsker en specifik spiller, og så får at vide han kan få Åge nede fra Svendborg....
        KN må stå ved sit ansvar. Han har ikke formået at skabe begejstring og resultater i Odense.
        Kent Nielsen har bestemt et ansvar, især for de spillere han pegede på ... han blev så også fyret
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Jeg overgiver mig, det her er dagens bedste pointe.

          Hans-Henrik Jessen@ha_heje 8h8 hours agoMore



          Michelsen som kender Henrik Hansen fra SE.


          Hans-Henrik Jessen@ha_heje 7h7 hours agoMore



          Desuden har han arbejdet med lignende træningsforhold i Tanzania

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Kan vel også have noget at gøre med at man ikke ønsker et nyt blodbad i Ådalen som der skete for nogle år siden. At man stadig ønsker at bibeholde en form for kontinuitet. Samt at Jespers arbejde på alle andre områder end rekruttering til SL holdet er godkendt
            Sagtens.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Jeg overgiver mig, det her er dagens bedste pointe.

              Hans-Henrik Jessen@ha_heje 8h8 hours agoMore



              Michelsen som kender Henrik Hansen fra SE.


              Hans-Henrik Jessen@ha_heje 7h7 hours agoMore



              Desuden har han arbejdet med lignende træningsforhold i Tanzania

              Comment


                I hørte det her først, den nye træner bliver Trylerik.

                Tror bare jeg går i seng.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                  I hørte det her først, den nye træner bliver Trylerik.

                  Tror bare jeg går i seng.
                  Aldrig i livet. Det kan vi godt vædde om

                  Comment


                    Han har ikke bestået træner uddannelsen, så han må ikke træne i Superligaen.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                      Han har ikke bestået træner uddannelsen, så han må ikke træne i Superligaen.

                      KAN han bestå træner uddannelsen?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                        Jeg siger ikke, at jeg er enig. Jeg prøver at forklare, hvorfor bestyrelsen har valgt ikke at fyre JH. Måske er man tilfredse med den måde han driver klubben økonomisk. Måske er man tilfredse med, at han er den sportsdirektør, som endelig ser ud til at få gjort noget ved forholdene i Ådalen. Der kan være mange forklaringer på, hvorfor bestyrelsen ikke mener, at JH skal væk.
                        Man må gå ud fra at man fyrede ham, hvis man ikke var tilfreds med ham.
                        Bestyrelsen har de sidste 8 år været handlingslammede efter fadæsen mht Brinken.. Derfor bliver JH til han selv går!

                        Comment


                          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-ny-ob-traener

                          Hvis de vælger Johnny Mølby så brækker jeg mig
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-ny-ob-traener

                            Hvis de vælger Johnny Mølby så brækker jeg mig
                            Tror ikke JH tør tage chancer. Han har et job han aldrig kommer i nærheden af igen. Han er ikke så dum han satser sin egen stilling.
                            "Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af BEWC Se indlæg
                              Tror ikke JH tør tage chancer. Han har et job han aldrig kommer i nærheden af igen. Han er ikke så dum han satser sin egen stilling.
                              Der skal man aldrig sige aldrig. Jeg tror egentlig at Mølby er anerkendt blandt sine kollegaer for at være blandt de mest taktisk begavede trænere herhjemme. Jeg tror bare ikke det er en ny version af Kent vi skal have ind. Vi skal have en mere fandenivoldsk træner, som kan sparke noget energi ind i holdet, og generelt bare fylder mere over det hele end en mand som mølby vil gøre. Jeg tror dog ikke at han er en dårlig træner, men signalværdien overfor både spillere og fans vil være dårlig ved at hente Mølby, da han havde en lidt skandaløs nedrykning og efterfølgende blev på pinden, selvom han skulle være blevet fyret eller være gået selv, hvilket resulterede i en skrækkelig start på sæsonen, som i sidste ende ødelagde deres oprykningschancer.
                              Jeg tror ikke Mølby er førsteprioritet, men kunne sagtens forestille mig at han står lige efter en michelsen og bo. Han er rutineret og har også haft fine sæsoner. Senest var det dog noget rigtig lort

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                                Der skal man aldrig sige aldrig. Jeg tror egentlig at Mølby er anerkendt blandt sine kollegaer for at være blandt de mest taktisk begavede trænere herhjemme. Jeg tror bare ikke det er en ny version af Kent vi skal have ind. Vi skal have en mere fandenivoldsk træner, som kan sparke noget energi ind i holdet, og generelt bare fylder mere over det hele end en mand som mølby vil gøre. Jeg tror dog ikke at han er en dårlig træner, men signalværdien overfor både spillere og fans vil være dårlig ved at hente Mølby, da han havde en lidt skandaløs nedrykning og efterfølgende blev på pinden, selvom han skulle være blevet fyret eller være gået selv, hvilket resulterede i en skrækkelig start på sæsonen, som i sidste ende ødelagde deres oprykningschancer.
                                Jeg tror ikke Mølby er førsteprioritet, men kunne sagtens forestille mig at han står lige efter en michelsen og bo. Han er rutineret og har også haft fine sæsoner. Senest var det dog noget rigtig lort
                                Husker kun en enkelt god sæson han havde med Horsens , vel den sæson de overpræsterede .. resten har været skidt eller røvsygt .
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X