Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny træner efter Kent

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Så blev den lukket. Pyha
    Ja jeg havde også bange anelser.

    Comment


      Jeg har netop fået et frisk rygte som jeg fornemmer er ret troværdigt. Vores førsteprioritet som ny træner er Kasper Hjulmand. Der er dog det problem at han ikke kan lokke konen med til Fyn, og der er for langt at pendle for ham. Det ville ellers efter min mening være en perfekt afløser for Kent. Vi må se hvad der sker.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
        Jeg har netop fået et frisk rygte som jeg fornemmer er ret troværdigt. Vores førsteprioritet som ny træner er Kasper Hjulmand. Der er dog det problem at han ikke kan lokke konen med til Fyn, og der er for langt at pendle for ham. Det ville ellers efter min mening være en perfekt afløser for Kent. Vi må se hvad der sker.
        Kasper Hjulmand ville uden tvivl være en god mand for OB.

        Når det er sagt så tvivler jeg på rygtets ægthed af den simple grund KH umuligt kan være interesseret i OB med det projekt han har gang i. Han sidder jo på en gylden gren pt. Så skulle de da 5 doble hans løn. Så tror jeg stadig han ville overveje at sige nej.
        Jeg tror på at du har hørt rygtet men er 99,99% sikker på at det er en and

        Comment


          Så kan P. Sørensen sandsynligvis streges af listen .. hvis han har stået der.

          https://www.bt.dk/fodbold/silkeborg-...l-rykke-dem-op
          Believe OB

          œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Kasper Hjulmand ville uden tvivl være en god mand for OB.

            Når det er sagt så tvivler jeg på rygtets ægthed af den simple grund KH umuligt kan være interesseret i OB med det projekt han har gang i. Han sidder jo på en gylden gren pt. Så skulle de da 5 doble hans løn. Så tror jeg stadig han ville overveje at sige nej.
            Jeg tror på at du har hørt rygtet men er 99,99% sikker på at det er en and
            Og dog, Hvis vi har lovet ham at her kan han faktisk beholde spillere til de er ude af puberteten, men dog samtidig med at han får tilliden til at udvikle holdet over en længere periode. FCN er jo så absolut et fedt projekt, men jo nok også et umuligt og hvis han her har fået lovet tiden og penge til at bygge et hold op over en længere periode så kunne jeg godt se ham blive lokket. Dermed ikke sagt jeg bare tror det sker, men kan godt se hvad Hjulmand kunne få ud af det.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Så kan P. Sørensen sandsynligvis streges af listen .. hvis han har stået der.

              https://www.bt.dk/fodbold/silkeborg-...l-rykke-dem-op
              Dejligt

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Kasper Hjulmand ville uden tvivl være en god mand for OB.

                Når det er sagt så tvivler jeg på rygtets ægthed af den simple grund KH umuligt kan være interesseret i OB med det projekt han har gang i. Han sidder jo på en gylden gren pt. Så skulle de da 5 doble hans løn. Så tror jeg stadig han ville overveje at sige nej.
                Jeg tror på at du har hørt rygtet men er 99,99% sikker på at det er en and
                Jeg kan sige så meget at jeg har det fra en bekendt i en erhvervsvirksomhed, han fik rygtet fra en af sine ansatte som begår sig i det nordsjællandske fodboldmiljø. Måske Thorborg er villig til at åbne pengepungen for at få den rigtige træner....

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                  Og dog, Hvis vi har lovet ham at her kan han faktisk beholde spillere til de er ude af puberteten, men dog samtidig med at han får tilliden til at udvikle holdet over en længere periode. FCN er jo så absolut et fedt projekt, men jo nok også et umuligt og hvis han her har fået lovet tiden og penge til at bygge et hold op over en længere periode så kunne jeg godt se ham blive lokket. Dermed ikke sagt jeg bare tror det sker, men kan godt se hvad Hjulmand kunne få ud af det.
                  Der skal et lang større projekt til end OB for at lokke ham væk. Vi snakker minimum FCK/FCM
                  Jeg tror ikke på det

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                    Jeg kan sige så meget at jeg har det fra en bekendt i en erhvervsvirksomhed, han fik rygtet fra en af sine ansatte som begår sig i det nordsjællandske fodboldmiljø. Måske Thorborg er villig til at åbne pengepungen for at få den rigtige træner....
                    Jeg betvivler overhovedet ikke dig. Kun din kildes kilde. Han er muligvis blevet spurgt men nægter at tro på han kunne være interesseret

                    Comment


                      Tror bestemt på "Faurskov", men tror heller ikke på rygtet. Nogen ting kan drejes til fordel for os, men nej. Nu ved jeg godt FCN har lagt noget direkte i deres spil, men nej, jeg tror ikke på det. Det kan ikke være interessant for Kasper for nuværende.

                      Er 90% sikker på vi ender i trekløveret med Bo Henriksen, Jakob Michelsen, Christian Lønstrup.............og det passer mig fint.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Jeg betvivler overhovedet ikke dig. Kun din kildes kilde. Han er muligvis blevet spurgt men nægter at tro på han kunne være interesseret
                        Har selvsagt også svært ved at se det ske. Så skulle det være en situation ala Kent Nielsen i sin tid. Da det rygte først kom frem troede man jo heller ikke helt på det da han vel nok var det hotteste trænernavn herhjemme.

                        Da Hjulmand vendte tilbage til FCN må han også have haft økonomisk bedre tilbud. Det virkede klart som om han valgte FCN pga. udfordringen og nok også friheden til at udføre egne ideer.

                        Meeen. At se ham vælge OB i nuværende format over det han har kørende nu er svært at se.

                        Men jeg vil da tro der er ret god sandsynlighed for, at man har forhørt sig. Han er jo tydeligvis dygtig og er stærk på alle de områder OB ønsker. Samtidig virker det klart som om, at man har et ønske om at signalere nogle større ambitioner nu her. Så det virker helt naturligt, at man har forhørt sig. På den måde kan en fjer måske godt blive til et par høns, så det nu lyder som om det rent faktisk er tæt på.
                        Last edited by Agbre; 23-05-2018, 19:17.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Der skal et lang større projekt til end OB for at lokke ham væk. Vi snakker minimum FCK/FCM
                          Jeg tror ikke på det
                          Siger heller ikke jeg nødvendigvis ser det ske, men med de udløb vi har nu her, den forhåbentlige vilje til investeringer i truppen og måske nogle helt nye faciliteter så tror jeg bare godt at Hjulmand kunne se et større potentiale i OB, omend spørgsmålet er om han er indstillet på den tids horisont i sådan et projekt.
                          Ser det ikke som det sandsynlige, men tror det kunne afhænge meget af hvad FCN vil holde på og sælge.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                            Siger heller ikke jeg nødvendigvis ser det ske, men med de udløb vi har nu her, den forhåbentlige vilje til investeringer i truppen og måske nogle helt nye faciliteter så tror jeg bare godt at Hjulmand kunne se et større potentiale i OB, omend spørgsmålet er om han er indstillet på den tids horisont i sådan et projekt.
                            Ser det ikke som det sandsynlige, men tror det kunne afhænge meget af hvad FCN vil holde på og sælge.
                            Ser ud til at de sælger ud igen....

                            https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...trods-el-kval/

                            Ved ikke hvor sjovt det er at bygge et nyt hold op år efter år.... og eventuelt pga. det ryge hurtigt ud af "Europa". Mon ikke også han har lyst til at se resultatet af flere års arbejde og (større) succes i flere turneringer ? 🤔

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                              Siger heller ikke jeg nødvendigvis ser det ske, men med de udløb vi har nu her, den forhåbentlige vilje til investeringer i truppen og måske nogle helt nye faciliteter så tror jeg bare godt at Hjulmand kunne se et større potentiale i OB, omend spørgsmålet er om han er indstillet på den tids horisont i sådan et projekt.
                              Ser det ikke som det sandsynlige, men tror det kunne afhænge meget af hvad FCN vil holde på og sælge.
                              Så store investeringer tror jeg heller ikke at vi skal forvente her til sommer at det kan rykke så meget.
                              Men det er klart hvis man står om 2-3 år med et top moderne anlæg, masser af træningsbaner og et budget 10 mill højere end nu kan det da godt være at han kunne være fristet.
                              Men ikke pt. Det tror jeg ikke på

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                                Ser ud til at de sælger ud igen....

                                https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...trods-el-kval/

                                Ved ikke hvor sjovt det er at bygge et nyt hold op år efter år.... og eventuelt pga. det ryge hurtigt ud af "Europa". Mon ikke også han har lyst til at se resultatet af flere års arbejde og (større) succes i flere turneringer ? 🤔
                                https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...trods-el-kval/

                                Comment

                                Working...
                                X