Ja han gør det meget godt, men om han har niveau til superligaen ved jeg ikke. Har ikke set så meget 1.div.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Slutspillet
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af kimmer Se indlægEr der nogle som har set flere kampe med Vendsyssel?
Okusun, som mod Hobro spillede central midt og i dag mod Horsens off. midt, synes jeg ser meget spændende ud. Det er dog et relativt begrænset grundlag jeg har at bedømme ham på.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægDer er ikke mange hold der ser godt ud mod Horsens. Det er et forfærdeligt hold. Det er prisen for at udvide til 14 hold.
Comment
-
Og Horsens udstillede vel ligeledes bl.a. os, AaB og Lyngby. Horsens er et ligeså kompetent mandskab som så mange andre, men med en anden spillestil, get over it. Eabjerg og Viborg lå i bunden gennem hele sæsonen, og fortjent nok at det bliver dem som rykker ned. Vi lå dernede størstedelen af sæsonen, men løftede os fortjent i foråret. Horsens var i store dele af turneringen et bedre hold end vi var, hvis vi skal være ærlige?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlægSå bliver tilskuere gennemsnit endnu lavere i næste sæson.. Hurra
Comment
-
Oprindeligt indsendt af kimmer Se indlægAltså Lyngby havde i snit 3200 tilskuere pr. kamp på hjemmebane i den netop overstået sæson. Helsingørs stadion har en kapacitet på 4500. Lur mig om det ikke bliver 3000 i snit. Så tror ikke det er den store forskel.
Comment
Comment