Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Slutspillet

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
    Så får han i hvert fald en rolle han kender, i et system han kender og med en træner han kender.

I øvrigt er det godt nok vildt hvor meget affald gymnasterne har udløb med jf. den liste der. Hold da fast der bliver frigivet lønkroner, så GF bliver særdeles aktive i det kommende vindue.
    De bliver vildt aktive. Men vi må jo bare sige at historien fortæller at dagens nyhed er mogendagens skrald i AGF så lad os se hvor meget held og dygtighed de har på markedet. Men vi kommer da uden tvivl til at slås om nogle af de samme spillere

Comment

Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
      Ifølge artiklen er han relativ løntung i AGF, så det vil jeg nok stille mig lidt tvivlende overfor, medmindre han går meget ned i løn
      Det er jeg med på, men spørgsmålet er også om han ikke bliver nødt til det, han har jo udløb...........lige meget hvad, bliver spændende hvad de enkelte klubber gør.

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
        Tror godt Alexander Juel kunne blive vores nye "Oliver Lund"
        Mon ikke at man går efter en billigere spiller med udviklingspotentiale..

Comment

AGF er OB, bare 12 måneder senere...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
            Tror godt Alexander Juel kunne blive vores nye "Oliver Lund"
            Det tvivler jeg stærkt på. Har vi alle mand klar, har vi to yderst kapable højre backs og ditto tre midterforsvarer, hvor alle fem spillere med rette kan have en forventning om at skulle spille fra start. Vi har allerede Pereira der kan agere hybrid-backup til både venstre backen og midterforsvaret, så for mig er det helt naturligt, at en ung spiller som Buus f.eks. får en større rolle, eller at der hentes en billig mand i 1. division.

Juel er alt for god og sikkert også alt for dyr til at skulle være henholdsvis 3. og 4. valg på højre backen og i midterforsvaret hos os. Hvis ikke Pereira kan trives med at være 2. valg på VB og 4. valg i midterforsvaret, kan Juel der er langt mere erfaren og bevist, næppe trives med en mindre rolle. Hvis det ikke bliver Buus eller en U19-spiller der overtager, tror jeg ikke at vi skal forvente meget over en Frans Putros eller lignende.

Comment

Flot tilskuer antal i Århus. Ja Odense kommer vi aldrig derop omkring. Dog havde vi en del på stadion i sølv sæsonerne. Men fynboer er genreret meget medløbere. De kommer desværre kun på stadion når det går godt. Og ikke når det går skidt og spillerne virkelig har brug for opbakning

Det jo disideret pinligt vi kun samler 4000 tilskuere eller lign til hjemme kampe. Når man tænker på vi er den eneste klub på Fyn der ligger så højt oppe. Og der bor hvad 150.000 i Odense også er der self dem udenfor Odense. Også har OB det pinligt tilskuere gennemsnit.
              Last edited by sjn; 29-05-2017, 09:12.

Comment

Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                Flot tilskuer antal i Århus. Ja Odense kommer vi aldrig derop omkring. Dog havde vi en del på stadion i sølv sæsonerne. Men fynboer er genreret meget medløbere. De kommer desværre kun på stadion når det går godt. Og ikke når det går skidt og spillerne virkelig har brug for opbakning

Det jo disideret pinligt vi kun samler 4000 tilskuere eller lign til hjemme kampe. Når man tænker på vi er den eneste klub på Fyn der ligger så højt oppe. Og der bor hvad 150.000 i Odense også er der self dem udenfor Odense. Også har OB det pinligt tilskuere gennemsnit.
                Jeg hører til dem som mener, at det i allerhøjeste grad er OBs egen skyld, både i kraft af de ting de har gjort og ikke har gjort. Jeg tror ikke på, at vi fynboer er mere medløberagtige, iloyale eller generelt er mere mærkeligt skruet sammen oppe i hovedet, end folk fra Jylland og Sjælland.

OB har gjort en fabelagtig indsats for at erodere tilskuergrundlaget og interessen omkring klubben, dels pga. resultaterne, men i mindst lige så høj grad pga. at man har gjort meget for at ødelægge den progressive fankultur og den stemningskultur der følger med, og at man har en svag kommunikativ, nærmest introvert profil overfor omverdenen, ift. mange andre.

Odense Stadion er et røvkedeligt sted at gå til fodbold på, med den slatne atmosfære der er, og der mangler i den grad nogle karismatiske og farverige typer blandt både spillere og ledere, ift. at sælge klubben og projektet udadtil. Det er meget nemt at finde på undskyldninger for ikke at gå til fodbold i Odense.

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Jeg hører til dem som mener, at det i allerhøjeste grad er OBs egen skyld, både i kraft af de ting de har gjort og ikke har gjort. Jeg tror ikke på, at vi fynboer er mere medløberagtige, iloyale eller generelt er mere mærkeligt skruet sammen oppe i hovedet, end folk fra Jylland og Sjælland.

OB har gjort en fabelagtig indsats for at erodere tilskuergrundlaget og interessen omkring klubben, dels pga. resultaterne, men i mindst lige så høj grad pga. at man har gjort meget for at ødelægge den progressive fankultur og den stemningskultur der følger med, og at man har en svag kommunikativ, nærmest introvert profil overfor omverdenen, ift. mange andre.

Odense Stadion er et røvkedeligt sted at gå til fodbold på, med den slatne atmosfære der er, og der mangler i den grad nogle karismatiske og farverige typer blandt både spillere og ledere, ift. at sælge klubben og projektet udadtil. Det er meget nemt at finde på undskyldninger for ikke at gå til fodbold i Odense.
                  Og priserne blev sat meget ned. Jeg ved ikke, hvordan priserne er i forhold til andre stadions, men med mange gratisbilletter er de få tilskuere vel udtryk for en endnu større fiasko.
                  I øvrigt meget enig.
                  Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

OB - engang var vi gode

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

Fuldstændig enig. Jeg var selv en del af den progressive fanskare, der dukkede op i starten af 00'erne og som døde ud igen efter sølvsæsonerne. I mine øjne ændrede det sig, da Kim Brink blev fyret. Han forstod nemlig værdien af os hardcore fans. Siden blev OB mere strømlinet og professionaliseret. Det kom fx til udtryk, da Jesper Hansen beoredrede det kritiske banner om ham selv fjernet fra stadion.

I årevis har ledelsen i OB håbet, at de hardcore fans (på godt og ondt) ville blive normale Tigers-fans, som købte noget merchandise, kom på stadion og var glade uanset nederlag eller sejr og så i øvrigt holdt deres kæft, så ledelsen kunne arbejde i ro og fred uden indblanding fra kritiske fans.

Men sådan skaber man ikke kærlighed og engagement i et fanmiljø. Uden de ekstremt dedikerede fans, er der ikke noget grundlag for at få normale fans og familier på stadion. Hvis det hele er en dødsyg omgang sødsuppe lort, som det Jesper Hansen og resten af ledelsen har forsøgt at spise os af med i årevis, jamen så forsvinder interessen også.

Det hele havde givetvis set anderledes ud, hvis vi havde vundet den forbandede guldmedalje i 2009.
                    OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Vel også et tegn på at folk kommer hvis der er nok på spil(med mindre det foregår i Odense). Problemet er bare at der er rigtig langt mellem disse kampe
                      En stor del skyldtes også dårlig kommunikation fra ledelsen til fans. Da KB blev fyret, så hed det sig stadigvæk at ambitionerne er det samme. Der er mig bekendt aldrig meldt noget ud up front. Vi har fået noget vås om fynsk hold med store internationale profiler. Jeg vil kalde det tæt på løgn, når vi ser hvad vi har fået. Det vil folk ikke stå model til, og når man så ansatte en indadvendt inkompetent tåbe som sportsdirektør, så tækker det den sidste gnist ud af nogle af os. Personligt kommer jeg ikke på stadion før JH er fortid. Jeg tror ikke, at vi får en kamp på Heden, men hvis vi gør, så vil jeg kraftigt overveje at møde op.

Comment

Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                        En stor del skyldtes også dårlig kommunikation fra ledelsen til fans. Da KB blev fyret, så hed det sig stadigvæk at ambitionerne er det samme. Der er mig bekendt aldrig meldt noget ud up front. Vi har fået noget vås om fynsk hold med store internationale profiler. Jeg vil kalde det tæt på løgn, når vi ser hvad vi har fået. Det vil folk ikke stå model til, og når man så ansatte en indadvendt inkompetent tåbe som sportsdirektør, så tækker det den sidste gnist ud af nogle af os. Personligt kommer jeg ikke på stadion før JH er fortid. Jeg tror ikke, at vi får en kamp på Heden, men hvis vi gør, så vil jeg kraftigt overveje at møde op.
                        Jesper Hansen alene har nok kostet 2-3000 mennesker i gennemsnit på hjemmebane kamp efter kamp de senere år. Hans job har været at rydde ud i gamle spillere med dyre kontrakter, men alt i alt har han slet ikke skabt de besparelser, som han skulle, når man ser på hans mange flopindkøb. Jeg har også mistet meget af lysten til at følge OB med ham som sportsdirektør, og jeg kender mange, som har det på samme måde. Men det er bestyrelsen åbenbart ligeglad med.
                        OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

Comment

Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                          Jesper Hansen alene har nok kostet 2-3000 mennesker i gennemsnit på hjemmebane kamp efter kamp de senere år. Hans job har været at rydde ud i gamle spillere med dyre kontrakter, men alt i alt har han slet ikke skabt de besparelser, som han skulle, når man ser på hans mange flopindkøb. Jeg har også mistet meget af lysten til at følge OB med ham som sportsdirektør, og jeg kender mange, som har det på samme måde. Men det er bestyrelsen åbenbart ligeglad med.
                          Det gælder også mig. Og jeg tilsidesætter mindre nu for at se OB på skærmen. Men kun mit eget bryllup eller min begravelse kan forhindre mig i at sidde ved skærmen i aften - også selv om jeg forventer nederlag. Det er jeg jo så vant til.
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

OB - engang var vi gode

Comment

Især i efteråret gjorde JH/KN alt hvad de overhovedet kunne for at nedbryde den mindste interesse for OB .

Aldrig har det været så trættende at være OB fan .
                            Last edited by Magge; 29-05-2017, 18:42.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

Comment

Men husk lige på, at Hansen er ansat fra mandat fra øverste ledelse, og fortsat er det, måske, vi skulle kigge derhen også ?

Comment

Spændende læsning her vedrørende spilledage og hvem der har bestemt dem

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/c...ndtaegtskilde/

Comment

Working...
                                X