Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Slutspillet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ja han gør det meget godt, men om han har niveau til superligaen ved jeg ikke. Har ikke set så meget 1.div.

    Comment


      Og nu 1-0

      Comment


        Hvis man nogle gange synes at vi er ringe så skal man bare se en kamp med Horsens. Så ser vi meget bedre ud.
        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
          Hvis man nogle gange synes at vi er ringe så skal man bare se en kamp med Horsens. Så ser vi meget bedre ud.
          Eller man kan se en kamp, hvor vi møder Horsens, og blive bekræftiget i hvor ringe vi er.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Eller man kan se en kamp, hvor vi møder Horsens, og blive bekræftiget i hvor ringe vi er.
            Der er ikke mange hold der ser godt ud mod Horsens. Det er et forfærdeligt hold. Det er prisen for at udvide til 14 hold.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af kimmer Se indlæg
              Er der nogle som har set flere kampe med Vendsyssel?

              Okusun, som mod Hobro spillede central midt og i dag mod Horsens off. midt, synes jeg ser meget spændende ud. Det er dog et relativt begrænset grundlag jeg har at bedømme ham på.
              Jeg har set en hel del kampe med Vendsyssel:) Rune Frantsen på højre back og Bjarke Jacobsen på midtbanen ville kunne begå sig i Superligaen.. Okusun er stærk opspilsstation, men er teknisk middelmådig eller værre.. Ove Christensen brugte ham i sine dage, som netop opspilsstation i angrebet, og der var han stærk. Men som midtbanespiller er det klart tommelen nedad!

              Comment


                vi ses Viborg:) Så bliver der flere OB kampe på Sjælland, nice:)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                  Der er ikke mange hold der ser godt ud mod Horsens. Det er et forfærdeligt hold. Det er prisen for at udvide til 14 hold.
                  Det kommer jo an på kvaliteten i modstanderen. FCK, Brøndby, FCM og AGF viste i hvert fald, at man sagtens kan udstille Horsens manglende fodboldkvaliteter. Det var vi så ikke i stand til i 4 forsøg.

                  Comment


                    Og Horsens udstillede vel ligeledes bl.a. os, AaB og Lyngby. Horsens er et ligeså kompetent mandskab som så mange andre, men med en anden spillestil, get over it. Eabjerg og Viborg lå i bunden gennem hele sæsonen, og fortjent nok at det bliver dem som rykker ned. Vi lå dernede størstedelen af sæsonen, men løftede os fortjent i foråret. Horsens var i store dele af turneringen et bedre hold end vi var, hvis vi skal være ærlige?

                    Comment


                      pis!!! Så udligende Viborg:(

                      Comment


                        2-2. Haha! Ses Viborg. Tillykke til Helsingør.. gab man! Lokalderby med FCN og Helsingør. Rimelig usexet og stemningsfattigt spår jeg.

                        Comment


                          Hold nu kæft mand en overraskelse

                          Comment


                            Så bliver tilskuergennemsnitet endnu lavere i næste sæson.. Hurra😒

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                              Så bliver tilskuere gennemsnit endnu lavere i næste sæson.. Hurra��
                              Altså Lyngby havde i snit 3200 tilskuere pr. kamp på hjemmebane i den netop overstået sæson. Helsingørs stadion har en kapacitet på 4500. Lur mig om det ikke bliver 3000 i snit. Så tror ikke det er den store forskel.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af kimmer Se indlæg
                                Altså Lyngby havde i snit 3200 tilskuere pr. kamp på hjemmebane i den netop overstået sæson. Helsingørs stadion har en kapacitet på 4500. Lur mig om det ikke bliver 3000 i snit. Så tror ikke det er den store forskel.
                                Hvad havde Viborg i snit? Det er vel alt andet mere relevant.

                                Comment

                                Working...
                                X