Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Slutspillet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    ja ok, men det er man selvfølgelig nødt til at korrigere for, men det er klart, at det er svært. Stillingen efter de 26 runder, er nok det mest retvisende for niveauet i år.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
      ja ok, men det er man selvfølgelig nødt til at korrigere for, men det er klart, at det er svært. Stillingen efter de 26 runder, er nok det mest retvisende for niveauet i år.
      Det er jeg enig. Men det regnskab er jo bare endnu værre læsning/statistik.. Men intet er 100% retvisende uanset hvordan det bliver vendt og drejet.. Det må være konklusionen.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Det er jeg enig. Men det regnskab er jo bare endnu værre læsning/statistik.. Men intet er 100% retvisende uanset hvordan det bliver vendt og drejet.. Det må være konklusionen.
        Præcist, det er også min pointe. Synes ikke, man bare kan købe strukturens placering, man kan sagens diskutere, om man køber præmissen for placeringen.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
          Præcist, det er også min pointe. Synes ikke, man bare kan købe strukturens placering, man kan sagens diskutere, om man køber præmissen for placeringen.
          Yep. Men om 26 runder kan sammenligningen begynde igen.. Og uden at jinxe noget tør man vel godt håbe på en bedre placering end sidst..
          Sgu lige før jeg ville sælge sæsonen på forhånd for så mange point med over i nedrykningsspillet at vi ikke kommer i fare..

          Tror på mere end sidste sæson men ikke Top 6

          Comment


            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
            Præcist, det er også min pointe. Synes ikke, man bare kan købe strukturens placering, man kan sagens diskutere, om man køber præmissen for placeringen.
            Præmissen for en hver placering er resultater, uanset struktur. Der er ikke nogen præmis at 'købe', med mindre du vil ud i, at det bare var held eller ufortjent, at vi eller andre fik points/ikke fik points. Men ufortjent eller ej, resultaterne er jo, som de er.

            Hvad er pointen?
            At slå fast, at det ikke var en god sæson? I så fald behøver man ikke sammenligne ny og gammel struktur.
            At vi var tættere på at blive nr 9 eller 10 end på at blive 7? Det er faktisk også nemt at se ud fra det, der rent faktisk skete. Silkeborg manglede skarpheden for at slå os, mens vi reelt aldrig rigtigt var tæt på imod Randers.
            Var vi blevet 9 eller 10 - eller 11 - i den gamle struktur? Muligvis, men det får man aldrig svar på.

            Men hvis man har en dagsorden om at 'bevise', at vi har et bundhold, som ikke har præsteret ret godt, så behøver man jo sådan set kun at se på de kampe, der blev spillet. Vi endte nr 8, men kunne lige så godt være endt som nr. 10. Det er ikke tilfredsstillende, uanset hvordan man vender struktur mv.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Hvis vi havde tabt større i Silkeborg ville vi ikke været gået videre til kampene mod randers hvor vi kun får 1p. Dvs 0,5p pr kamp som trækker vores samlede snit ned..
              Så havde vi tabt større til SIF og ikke gået videre til en bedre placering i det officielle regnskab ville vi have fået en bedre placering i det "andet" regnskab

              Tror det er det han mener
              Lige præcis... og måske en anelse bedre forklaret :)

              Comment


                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                Præmissen for en hver placering er resultater, uanset struktur. Der er ikke nogen præmis at 'købe', med mindre du vil ud i, at det bare var held eller ufortjent, at vi eller andre fik points/ikke fik points. Men ufortjent eller ej, resultaterne er jo, som de er.

                Hvad er pointen?
                At slå fast, at det ikke var en god sæson? I så fald behøver man ikke sammenligne ny og gammel struktur.
                At vi var tættere på at blive nr 9 eller 10 end på at blive 7? Det er faktisk også nemt at se ud fra det, der rent faktisk skete. Silkeborg manglede skarpheden for at slå os, mens vi reelt aldrig rigtigt var tæt på imod Randers.
                Var vi blevet 9 eller 10 - eller 11 - i den gamle struktur? Muligvis, men det får man aldrig svar på.

                Men hvis man har en dagsorden om at 'bevise', at vi har et bundhold, som ikke har præsteret ret godt, så behøver man jo sådan set kun at se på de kampe, der blev spillet. Vi endte nr 8, men kunne lige så godt være endt som nr. 10. Det er ikke tilfredsstillende, uanset hvordan man vender struktur mv.
                ja den er jeg heller ikke sikker på - om vi sluttede 9,10 eller 11 - eller 8 for den sags skyld gør det jo på ingen måde til en godkendt sæson.

                Vi spillede 36 kampe, vandt 11, 10 uafgjorte og 15 nederlag. Det bliver til 43 point med et snit på hele 1,19. Vi fik scoret hele 38 mål - i 36 kampe....på ingen måde imponerende. Det mest positive der er at sige er vel at vi "kun" lukkede 44 mål - ganske godt vores negative stats taget i betragtning.

                Sæsonen er en fiasko - uanset hvor man mener vi endte henne placeringsmæssigt

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                  Lige præcis... og måske en anelse bedre forklaret :)
                  Mission complete :)

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                    Præcist, det er også min pointe. Synes ikke, man bare kan købe strukturens placering, man kan sagens diskutere, om man køber præmissen for placeringen.
                    Det kunne man måske have snakket om, hvis vi havde været 7-10 point efter de andre hold, da man gik ind til Europa playoff kampene, men det var jo ikke tilfældet. Vi havde flere point end både AaB og SIF, så som jeg forstår det, var sikret minimum en 9. plads, så længe Randers gik videre.

                    Med tiden bliver vi jo nødt til at gøre op med den "gamle" tankegang, hvis playoff systemet fortsætter (hvad jeg personligt ikke håber) og acceptere, at det er de her dobbeltopgør, der afgør ens absolutte placering.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                      Det kunne man måske have snakket om, hvis vi havde været 7-10 point efter de andre hold, da man gik ind til Europa playoff kampene, men det var jo ikke tilfældet. Vi havde flere point end både AaB og SIF, så som jeg forstår det, var sikret minimum en 9. plads, så længe Randers gik videre.

                      Med tiden bliver vi jo nødt til at gøre op med den "gamle" tankegang, hvis playoff systemet fortsætter (hvad jeg personligt ikke håber) og acceptere, at det er de her dobbeltopgør, der afgør ens absolutte placering.
                      Det interessante er jo ikke, hvor den her elendige struktur placerer OB. Det interessante ved diskussionen er, hvor OBs reelle styrkeforhold er i ligaen.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                        Præmissen for en hver placering er resultater, uanset struktur. Der er ikke nogen præmis at 'købe', med mindre du vil ud i, at det bare var held eller ufortjent, at vi eller andre fik points/ikke fik points. Men ufortjent eller ej, resultaterne er jo, som de er.

                        Hvad er pointen?
                        At slå fast, at det ikke var en god sæson? I så fald behøver man ikke sammenligne ny og gammel struktur.
                        At vi var tættere på at blive nr 9 eller 10 end på at blive 7? Det er faktisk også nemt at se ud fra det, der rent faktisk skete. Silkeborg manglede skarpheden for at slå os, mens vi reelt aldrig rigtigt var tæt på imod Randers.
                        Var vi blevet 9 eller 10 - eller 11 - i den gamle struktur? Muligvis, men det får man aldrig svar på.

                        Men hvis man har en dagsorden om at 'bevise', at vi har et bundhold, som ikke har præsteret ret godt, så behøver man jo sådan set kun at se på de kampe, der blev spillet. Vi endte nr 8, men kunne lige så godt være endt som nr. 10. Det er ikke tilfredsstillende, uanset hvordan man vender struktur mv.
                        Der er da i høj grad en præmis at diskutere, når man bliver placeret i sådan noget mellemgruppegøgl, og spiller mod de samme hold utallige gange, for så at få en eller anden placering, efter et åndssvagt system, det siger ikke noget om, hvor stærkt OB står i den samlede liga, men at vi stod ok mod disse tre hold.
                        Spørgsmålet er, hvor stærke har OB reelt været. ?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                          Det interessante er jo ikke, hvor den her elendige struktur placerer OB. Det interessante ved diskussionen er, hvor OBs reelle styrkeforhold er i ligaen.
                          På intet tidspunkt har det været til Top 6..

                          Jeg vil hellere diskuttere om hvad folk tror på sker til næste sæson

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                            Det interessante er jo ikke, hvor den her elendige struktur placerer OB. Det interessante ved diskussionen er, hvor OBs reelle styrkeforhold er i ligaen.
                            Ja, men det er jo heller ikke interessant, hvor vi er placeret i alle mulige pseudo-tabeller, som alligevel inddrager kampene fra den elendige struktur.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              På intet tidspunkt har det været til Top 6..

                              Jeg vil hellere diskuttere om hvad folk tror på sker til næste sæson
                              Jeg tror den komiske duo prøver at bilde omgivelserne ind at vi er gode nok offensivt og målsætningen udmeldes som værende top 6 samt at der bliver hentet en billig forsvarsspiller . Tror ikke der bliver hentet noget der bringer truppen tættere på top 6 , sælges der en enkelt , Gryte til BIF for eksempel , så hentes en erstatning , ellers ikke .

                              Tror sæsonen bliver et nøk bedre end den forgangne men vi holder os uden for top 6 . Tilskuereflugten stagnerer men der vindes ikke nogle af de tabte tilbage .
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                På intet tidspunkt har det været til Top 6..

                                Jeg vil hellere diskuttere om hvad folk tror på sker til næste sæson
                                Synes godt nok, at det er svært at spå om. Transfervinduet er selvfølgelig en kæmpe dark horse - og det er jo ikke bare vores vindue. Hvad med AGF (kæmpe udskiftning), FCN (kan de holde på profilerne), AaB (kan de finde støtter til de unge), Randers (Fisker vil gerne prøves af i udlandet), kan SIF erstatte Helenius, SønderjyskE (har snart blødt et helt hold på 1 sæson). Og selv hvis vi skærer strukturforvirring ud og kun kigger på vores præstationer her i foråret, så har pilen peget fremad, men vi er godt nok svære at blive kloge på. Vi kæmper stadig med at finde målene, og hvor godt er vores forsvar egentligt? Synes godt nok, at vi fik set lige rigeligt personlige fejl og hjerneblødninger fra alle 3 stoppere i den sidste del af foråret - og ja, KEP har været meget udskældt, men de to andre har altså heller ikke holdt sig tilbage i fejlbuffeten.

                                Kald mig blot en tøsedreng, men jeg tør ikke spå om næste sæson - og da slet ikke endnu

                                Comment

                                Working...
                                X