Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Slutspillet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Men husk lige på, at Hansen er ansat fra mandat fra øverste ledelse, og fortsat er det, måske, vi skulle kigge derhen også ?
    Det er jeg enig i. Derfor bør de også fjerne JH idet han ikke har leveret et hold som er i nærheden af top 6. Næste sæson bliver det sandsynligvis endnu sværere at nå top 6. Der er mange klubber som må have top 6 som ambition.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
      Det er jeg enig i. Derfor bør de også fjerne JH idet han ikke har leveret et hold som er i nærheden af top 6. Næste sæson bliver det sandsynligvis endnu sværere at nå top 6. Der er mange klubber som må have top 6 som ambition.
      Tænker det er det samme antal som i år. Ca 10-12 hold..

      FCK,FCM og BIF er sikre... Så ligger der en klynge med Lyngby,FCN,SdJ,Randers,AGF,AaB,SIF og OB der skal slås om de sidste 3 pladser.
      Horsens,VFF,Hobro tror jeg ikke på.

      Hvad skal så gøre det ekstra at vi bliver et af de 3 hold i klyngen af 8 hold som kommer i slutspillet? Har svært ved at se det mm at vi køber virkelig godt ind og andre måske sælger lidt ud(FCN,SIF), Lyngby skal i europa på et mega smalt budget mens nogle skal igang igen med en opbygning efter en masse kontrakt udløb(SdJ,AGF).. Aab har ikke set vanvittige gode ud men er der jo altid og har fået midler at købe for og Randers er vi kun et mulhår bagefter...

      Så kan det ske at vi kommer i Top6?? Ja det er en mulighed. Holdene i midten er mega tætte og små ting kommer til at afgøre det.
      Men har stadig svært ved at finde den lille ekstra kvalitet der gør at vi står foran de fleste hold i kampen om de sidste 3 pladser

      Comment


        FCN levere overskud på 23 mill

        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-nordsjaelland

        Men vel ikke vanvittig imponerende når man tænker på at de solgte spillere for 80 mill

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          FCN levere overskud på 23 mill

          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-nordsjaelland

          Men vel ikke vanvittig imponerende når man tænker på at de solgte spillere for 80 mill
          Har aldrig forstået FCNs økonomi: de har lave tilskuerindtægter og vel ikke det helt vilde på sponsorside. Det matcher de med overvejende unge spillere, der burde være relativt billige i løn; men alligevel siger de fleste kilder, at de ligger ca. på niveau med AaB (altså ikke langt fra os) mht udgifter. Det burde jo give et relativt solidt underskud, så indtægter fra diverse ting ryger måske i lidt af et sort hul?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
            Har aldrig forstået FCNs økonomi: de har lave tilskuerindtægter og vel ikke det helt vilde på sponsorside. Det matcher de med overvejende unge spillere, der burde være relativt billige i løn; men alligevel siger de fleste kilder, at de ligger ca. på niveau med AaB (altså ikke langt fra os) mht udgifter. Det burde jo give et relativt solidt underskud, så indtægter fra diverse ting ryger måske i lidt af et sort hul?
            De ligner ihvertfald nogen der skal sælge stort for at det løber rundt.. Det går meget godt lige nu for dem må man sige.. De kommer til at sælge for mange millioner i sommerens vindue..

            Comment


              FCN bruger mange penge på ungdom/talentarbejde.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                FCN bruger mange penge på ungdom/talentarbejde.
                Ja en 10 mill + om året har jeg hørt før. Så skal der også tjenes noget den anden vej

                Comment


                  Ouchhh EfB

                  http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/s...e-penge-i-efb/

                  Comment


                    Heja Randers Heja Randers!!!

                    Comment


                      Halvtomt stadion på Heden. Randers har 800 mand med, hvilket er ganske flot. Men pinligt folk ikke gider støtte sin klub til sådan en vigtig kamp.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                        Halvtomt stadion på Heden. Randers har 800 mand med, hvilket er ganske flot. Men pinligt folk ikke gider støtte sin klub til sådan en vigtig kamp.
                        De værste medløber fans finder du i Herning. Giv dem et år med en placering udenfor top 6, og 80% af de fans vil ikke være at finde på stadion året efter.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Halvtomt stadion på Heden. Randers har 800 mand med, hvilket er ganske flot. Men pinligt folk ikke gider støtte sin klub til sådan en vigtig kamp.
                          tjo, men FCMs fans har været bedre vant de sidste par år, så en kamp om fjerde pladsen kan nok ikke hidse dem så meget op. Den naturlige fanskare er jo ikke så stor deroppe

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                            De værste medløber fans finder du i Herning. Giv dem et år med en placering udenfor top 6, og 80% af de fans vil ikke være at finde på stadion året efter.
                            Jeg længtes efter denne dag. Jeg hader den klub mere end nogen anden i dk og håber de misser EL.. Ser dog ikke super godt ud lige nu

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                              De værste medløber fans finder du i Herning. Giv dem et år med en placering udenfor top 6, og 80% af de fans vil ikke være at finde på stadion året efter.
                              Enig. I kan tro midt- og vestjyder ikke taler super pænt om vores Hovedstad. Men de kan mægtig godt li' at rende rundt i BIF og FCK trøjer.

                              MvT
                              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Jeg længtes efter denne dag. Jeg hader den klub mere end nogen anden i dk og håber de misser EL.. Ser dog ikke super godt ud lige nu
                                +1

                                Frygtelig klub. Det piner mig at vi skal være bagud ift. dem - og det piner mig at vi altid taber i Herning.

                                Comment

                                Working...
                                X