Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Slutspillet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Må de egentlig spille på deres stadion? Det opfylder jo ikke kravene.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      Må de egentlig spille på deres stadion? Det opfylder jo ikke kravene.
      Umiddelbart må de ikke nej

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        Hvad havde Viborg i snit? Det er vel alt andet mere relevant.
        Nu læste jeg det som det generelle tilskuergennemsnit for superligaen, hvor mit postulat blot er, at Helsingør højst sandsyndligt kommer op på niveau med Lyngby. Viborg havde i gennemsnit 4000 på hjemmebane.

        I forhold til hypen der kommer i Helsingør om superligafodbold for første gang, vil jeg mene at muligheden for et pænt snit er stor.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
          Ja og Horsens og Viborg er udfordret, og det havde vi også været hvis det havde været os.
          Som jeg skrev. Det kunne have været os, som skulle have været til Vejle og Skive. Der er brug for markant forstærkning hvis vi skal over top 8 og helst top 6.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
            Som jeg skrev. Det kunne have været os, som skulle have været til Vejle og Skive. Der er brug for markant forstærkning hvis vi skal over top 8 og helst top 6.
            Arh, så tæt på nedrykning mener jeg trods alt ikke vi endte med at være, vi havde et stærkt forår og så er Vendsyssel og Helsingør altså ikke særligt imponerende, Viborg og Horsens var de klart ringeste af alle de hold der kunne få de farlige kval pladser, udover EFB selvfølgelig.
            Hvis vi kom til at spille de kampe der, tror jeg vi havde klaret den uden de helt store problemer. Men det er hypotetisk og gudskelov endte vi trods alt på en 8. plads, som trods alt er flot efter det elendige efterår.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
              Arh, så tæt på nedrykning mener jeg trods alt ikke vi endte med at være, vi havde et stærkt forår og så er Vendsyssel og Helsingør altså ikke særligt imponerende, Viborg og Horsens var de klart ringeste af alle de hold der kunne få de farlige kval pladser, udover EFB selvfølgelig.
              Hvis vi kom til at spille de kampe der, tror jeg vi havde klaret den uden de helt store problemer. Men det er hypotetisk og gudskelov endte vi trods alt på en 8. plads, som trods alt er flot efter det elendige efterår.

              Arrrrrgggghhhhhhhhhhhh. Ejjjjjj.. Ejjjjjjj....

              Comment


                Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                Hvis vi kom til at spille de kampe der, tror jeg vi havde klaret den uden de helt store problemer.
                Ligesom at vi klarede Vendsyssel uden de helt store problemer i pokalen... Jesus.

                Comment


                  Ja nu skal vi så se hvad ligaens nr 17 kan bidrage med i superligaen. Jeg må sige jeg tror de falder igennem med et brag. En ting er at vinde over 2 kampe mod Viborg. Noget andet er en lang sæson i superligaen.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    Ja nu skal vi så se hvad ligaens nr 17 kan bidrage med i superligaen. Jeg må sige jeg tror de falder igennem med et brag. En ting er at vinde over 2 kampe mod Viborg. Noget andet er en lang sæson i superligaen.
                    Håber bare at vi møder dem på det rigtige tidspunkt i sæsonen hvor småskader og trætheden spiller lidt ind. Og ikke i den første kamp i Odense..
                    Alle odds siger at så burde vi vinde. Men vi har bare alt at tabe. Vil hellere møde FCK i parken den første kamp

                    Comment


                      Programmet kommer om en uges tid. Men helt enig. Mange oprykkere lever på gejsten i starten af sæsonen. Lad os møde dem en regnfuld november aften.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                        Arh, så tæt på nedrykning mener jeg trods alt ikke vi endte med at være, vi havde et stærkt forår og så er Vendsyssel og Helsingør altså ikke særligt imponerende, Viborg og Horsens var de klart ringeste af alle de hold der kunne få de farlige kval pladser, udover EFB selvfølgelig.
                        Hvis vi kom til at spille de kampe der, tror jeg vi havde klaret den uden de helt store problemer. Men det er hypotetisk og gudskelov endte vi trods alt på en 8. plads, som trods alt er flot efter det elendige efterår.
                        Pointmæssigt var det vist til en plads som nr. 11 ... p.g.a. det absurde system blev det tryllet om til en højere placering.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                          Arh, så tæt på nedrykning mener jeg trods alt ikke vi endte med at være, vi havde et stærkt forår og så er Vendsyssel og Helsingør altså ikke særligt imponerende, Viborg og Horsens var de klart ringeste af alle de hold der kunne få de farlige kval pladser, udover EFB selvfølgelig.
                          Hvis vi kom til at spille de kampe der, tror jeg vi havde klaret den uden de helt store problemer. Men det er hypotetisk og gudskelov endte vi trods alt på en 8. plads, som trods alt er flot efter det elendige efterår.
                          Hvis vi var kommet til at spille de kampe, tror jeg vi var kommet i store problemer. Så stor en forskel er der altså ikke. Har du set vores bundniveau i denne halvsæson og har du glemt vores kamp mod Vendsyssel?

                          De sidste 4-6 kampe i denne halvsæson var alt andet end imponerende - inklusiv kampen imod Horsens, hvor vi var kun sekunder væk fra at skulle spille en afgørende kamp i Esbjerg.

                          2 sejre på udebane i en hel sæson. Kun én her i foråret.

                          Jeg er ikke imponeret - og gruer for tanken om, hvad der ville været sket, hvis vi var havnet dér, hvor Horsens og Viborg landte.

                          Det kunne lige så let ha været os.

                          6 kampe mod de to "ringeste hold", som du nævner og vi vandt én kamp - på et sidste minuts mål.

                          Vi skal prise os selv lykkelige for ikke være havnet i de kampe.

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Pointmæssigt var det vist til en plads som nr. 11 ... p.g.a. det absurde system blev det tryllet om til en højere placering.
                            Men fordi du ikke bryder dig om systemet ændre det ikke på at vi blev nr 8. Faktisk var det en placering vi spillede os til. Vendsyssel og Helsingør blev henholdsvis nr 16 og 17. Synes egentlig det er lirens med de Play off kampe. Det er meget underholdende og giver mere spænding ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                              Men fordi du ikke bryder dig om systemet ændre det ikke på at vi blev nr 8. Faktisk var det en placering vi spillede os til. Vendsyssel og Helsingør blev henholdsvis nr 16 og 17. Synes egentlig det er lirens med de Play off kampe. Det er meget underholdende og giver mere spænding ...
                              Underholdende og spændende ja helt bestemt, men tænk at rykke ned på reglen om udebanemål. Selvfølgelig har man selv bragt sig i en situation, hvor det er en mulighed, men stadigvæk...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                                Hvis vi var kommet til at spille de kampe, tror jeg vi var kommet i store problemer. Så stor en forskel er der altså ikke. Har du set vores bundniveau i denne halvsæson og har du glemt vores kamp mod Vendsyssel?

                                De sidste 4-6 kampe i denne halvsæson var alt andet end imponerende - inklusiv kampen imod Horsens, hvor vi var kun sekunder væk fra at skulle spille en afgørende kamp i Esbjerg.

                                2 sejre på udebane i en hel sæson. Kun én her i foråret.

                                Jeg er ikke imponeret - og gruer for tanken om, hvad der ville været sket, hvis vi var havnet dér, hvor Horsens og Viborg landte.

                                Det kunne lige så let ha været os.

                                6 kampe mod de to "ringeste hold", som du nævner og vi vandt én kamp - på et sidste minuts mål.

                                Vi skal prise os selv lykkelige for ikke være havnet i de kampe.

                                MvH ChrisOB
                                jeg er meget enig. Vores hold er under normale forhold til placering 8-12. Det betyder også, at vi med held og rygvind kunne ende som nr.6. Men mere sandsynligt, så kunne vi ende som Esbjerg og Viborg. Min påstand er at vi næste år er tættere på 1. Division end vi er på top 6. Hvis det skal ændre sig, så mangler vi kvalitet på banen. Vi skal have ny venstre side, så Jønne og JBL må på bænken. Vi skal også have minimum en DM og evt en 8'er. En klasse angriber ville også pynte, men ham får vi næppe. Samtidigt skal der tyndes ud i de nuværende bænkevarmer. Vores bænk er ikke et top 6 hold værdig.

                                Comment

                                Working...
                                X