Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Slutspillet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Jeg tror den komiske duo prøver at bilde omgivelserne ind at vi er gode nok offensivt og målsætningen udmeldes som værende top 6 samt at der bliver hentet en billig forsvarsspiller . Tror ikke der bliver hentet noget der bringer truppen tættere på top 6 , sælges der en enkelt , Gryte til BIF for eksempel , så hentes en erstatning , ellers ikke .

    Tror sæsonen bliver et nøk bedre end den forgangne men vi holder os uden for top 6 . Tilskuereflugten stagnerer men der vindes ikke nogle af de tabte tilbage .
    Der bliver klart meldt top 6 ud. Men jeg tror altså man også vil gå efter den midtbanespiller. Så blinde og dumme kan de umuligt være..
    Hvad der er mere sandsynligt er at vi simpelthen ikke kan finde nogen der er god eller billig nok..

    Så det bliver ligesom det plejer at "man prøvede til det sidste", "man lykkedes ikke med det man havde gang i" og " Vi mener på trods af den manglende forstærkning at truppen er stærk nok til Top 6"...

    Og ja. Det lyder surt og bittert. Men når man gang på gang bliver skuffet på transfer siden og ikke når de sportslige målsætninger er det svært at blive eller forblive positiv.. Vi skal se resultater nu i denne sæson ellers må det være ud af vagten til næste sommer

    Comment


      Top-6 er meldt ud...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
        Synes godt nok, at det er svært at spå om. Transfervinduet er selvfølgelig en kæmpe dark horse - og det er jo ikke bare vores vindue. Hvad med AGF (kæmpe udskiftning), FCN (kan de holde på profilerne), AaB (kan de finde støtter til de unge), Randers (Fisker vil gerne prøves af i udlandet), kan SIF erstatte Helenius, SønderjyskE (har snart blødt et helt hold på 1 sæson). Og selv hvis vi skærer strukturforvirring ud og kun kigger på vores præstationer her i foråret, så har pilen peget fremad, men vi er godt nok svære at blive kloge på. Vi kæmper stadig med at finde målene, og hvor godt er vores forsvar egentligt? Synes godt nok, at vi fik set lige rigeligt personlige fejl og hjerneblødninger fra alle 3 stoppere i den sidste del af foråret - og ja, KEP har været meget udskældt, men de to andre har altså heller ikke holdt sig tilbage i fejlbuffeten.

        Kald mig blot en tøsedreng, men jeg tør ikke spå om næste sæson - og da slet ikke endnu
        Jeg er stort set samme sted som dig med de samme tanker. Hvad gør og kan de andre hold på transfermarkedet? Er det muligt at de andre midterhold sælger ud af profiler og står i endnu sværere situationer end vi gør med at hente nogle der er gode nok. At vi kommer foran i kontinuitetskøen.

        I bund og grund: At vi bliver bedre af at de andre måske bliver lidt dårligere eller skal til at bygge nye hold op som tager tid

        Alt dette er muligt men tror stadig ikke på Top 6

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Top-6 er meldt ud...
          Hvor?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Hvor?
            Det blev den sidste sommer... Top-6 hver sæson... Og så mener jeg også KN sagde det i et af de seneste interview, at det er det de går efter...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Det blev den sidste sommer... Top-6 hver sæson... Og så mener jeg også KN sagde det i et af de seneste interview, at det er det de går efter...
              Nåh. Troede der var kommet noget officielt ud jeg ikke havde set..

              Comment


                I Stemmer fra Ådalen siger Kent, at ambitionen er top 6, så det må vel være den officielle udmelding. Efter jeg sidste sæson blev snydt af et kor af eksperter, Kent og JH til at tro, at vi havde en reel chance for top6, vil jeg denne sæson skrue kraftigt ned for optimismen. Jeg kan faktisk overhovedet ikke se, hvordan vi skulle have en mulighed for det. 3 øverste er taget - så er der fcn, se, lyngby, randers og aab (som ikke kan blive ved med at kage rundt i det). Plus jeg synes, vi har dårlige erfaringer med oprykkere som Hobro og nu Helsingør, hvor vi er store forhåndsfavoritter..
                Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
                  I Stemmer fra Ådalen siger Kent, at ambitionen er top 6, så det må vel være den officielle udmelding. Efter jeg sidste sæson blev snydt af et kor af eksperter, Kent og JH til at tro, at vi havde en reel chance for top6, vil jeg denne sæson skrue kraftigt ned for optimismen. Jeg kan faktisk overhovedet ikke se, hvordan vi skulle have en mulighed for det. 3 øverste er taget - så er der fcn, se, lyngby, randers og aab (som ikke kan blive ved med at kage rundt i det). Plus jeg synes, vi har dårlige erfaringer med oprykkere som Hobro og nu Helsingør, hvor vi er store forhåndsfavoritter..
                  Du skal være glad for, at vi i foråret viste tegn på, at vi godt kan spille fodbold (på hjemmebane), hvis bare vi holder os til at spille direkte og ikke spille bolden rundt.

                  Du skal derimod frygte at Kent fucker opstillingen op, vi bliver svigtet af den totale mangel på bredde; AK og Festersen vil end ikke være gode substitutter, og der stadig mangler rigtige ledere og forgangsmænd, som desværre vil trykke vores i forvejen latterligt lave bundniveau ned og ikke hæve det.

                  Summa summarum: Vi skal være overordentligt glade, hvis vi rammer en sæson, hvor vi ligger afstand til nedrykningsplayoff - og hvis vi atter skal spille med om 7. pladsen.

                  Selvfølgelig med forbehold for at Kent virkelig har de vises sten og de andre kager endnu mere rundt i det.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment

                  Working...
                  X