Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Slutspillet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
    +1

    Frygtelig klub. Det piner mig at vi skal være bagud ift. dem - og det piner mig at vi altid taber i Herning.
    Alt får en ende heldigvis..

    Comment


      Kæft, Randers' fans ejer det stadion.

      MvT
      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
        Kæft, Randers' fans ejer det stadion.

        MvT
        Men lorte klubben sejrer for britiske penge

        Comment


          Nå men der er åbenbart stor forskel på nr 4 og nr 7.

          Comment


            Men er også glad for at vi ikke skal ligge røv til en stor snitter her til aften.
            FCM er en klasse eller 2 over os og havde givet os røvfuld her til aften..

            Bare tanken om at de køber for millioner her til sommer og sælger en eller anden til 20-30-40 mill giver mig kvalme..
            At de bliver ved med at producere de spillere er bare irriterende som OB fan. Vil vædde med at Onuacho sælges for et højere beløb end Sisto som holder røven oppe på deres oppumppede kunstige lorte fortagende i et år eller 2 mere

            Arghhhhhh

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
              Nå men der er åbenbart stor forskel på nr 4 og nr 7.
              Og Randers er en tand bedre end os. Tænk over det.......

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Og Randers er en tand bedre end os. Tænk over det.......
                Ihvertfald i Randers. Jeg syntes vi har været bedst i Odense i foråret

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                  Ihvertfald i Randers. Jeg syntes vi har været bedst i Odense i foråret
                  Vi har været horribel på udebane. Tror vi mindst havde tabt med de samme cifre som Randers idag.
                  Randers vær tæt på Top 6. Det var vi ikke
                  I de sidste 3 indbyrdes kampe fik Randers 2 sejre og 1 uafgjort
                  Randers fik playoff kampen. Det gjorde vi ikke

                  Syntes det er fair at sige at de er en tand bedre end os

                  Comment


                    Ja og Horsens og Viborg er udfordret, og det havde vi også været hvis det havde været os.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                      Ja og Horsens og Viborg er udfordret, og det havde vi også været hvis det havde været os.
                      Ja for satan da. Det havde været en neglebider til det sidste.. Man kan kun være mega lettet over ikke at skulle igennem dette cirkus..

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Ja for satan da. Det havde været en neglebider til det sidste.. Man kan kun være mega lettet over ikke at skulle igennem dette cirkus..
                        Det "sjove" er, at det kunne lige så godt ha været os. Jeg har til stadighed svært ved at forstå dem, der virkelig kan finde så meget fortrøstningsfuldhed ud af dette forår, at de mener, der er gode muligheder for top 6.

                        Best case scenario: Vi er med i kampen om den sidste plads i top 6, men nok mest sandsynligt, at vi kommer til at ligge 2er i én af de to nedrykningspuljer med fin afstand til nr. 3 og 4.

                        Worst case: En gentagelse af den netop overståede sæson - med mere "vi var uheldige" bavl i stedet for "Vi var ikke skærpe nok, fordi vi ikke var dygtige nok" realismen.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                          Det "sjove" er, at det kunne lige så godt ha været os. Jeg har til stadighed svært ved at forstå dem, der virkelig kan finde så meget fortrøstningsfuldhed ud af dette forår, at de mener, der er gode muligheder for top 6.

                          Best case scenario: Vi er med i kampen om den sidste plads i top 6, men nok mest sandsynligt, at vi kommer til at ligge 2er i én af de to nedrykningspuljer med fin afstand til nr. 3 og 4.

                          Worst case: En gentagelse af den netop overståede sæson - med mere "vi var uheldige" bavl i stedet for "Vi var ikke skærpe nok, fordi vi ikke var dygtige nok" realismen.

                          MvH ChrisOB
                          Ja det kunne lige så godt have været os. Men når ret skal være ret var det jo fortjent at vi slår Horsens og går fri.. Vi er jo grundlæggende et meget bedre fodboldhold..
                          Enig i dine scenarier men nu skal vi jo huske at gode indkøb, andre sælger ud og langvarige skader til nøglespillere på begge sider kan ændre meget.

                          Comment


                            Hvor er det fedt med de finalekampe i dag. Dem er jeg vilde med.

                            Comment


                              Chris Sørensen slår stadig nogle gode indlæg...

                              Comment


                                Er der nogle som har set flere kampe med Vendsyssel?

                                Okusun, som mod Hobro spillede central midt og i dag mod Horsens off. midt, synes jeg ser meget spændende ud. Det er dog et relativt begrænset grundlag jeg har at bedømme ham på.

                                Comment

                                Working...
                                X