Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Tror du misforstår noget. Jeg kan ikke se en eneste her, der rent faktisk har givet udtryk for, at vi KAN lande de spillere. Det der er blevet givet udtryk for, at det vi har brug for er spillere, der kan forstærke os fra dag 1, ellers er det jo bare status quo. Det er ikke det samme som at man forventer at de spillere bliver hentet. Jeg vil snare mene tværtimod.

    Og hvis du ikke tror på "frelsere" så undervurderer du totalt betydningen af, hvad enkelte spillere på de rigtige tidspunkter rent faktisk KAN have af betydning for et hold. At lukke øjnene for dette, blot fordi man ligger dig i slipstrømmen af den siddende ledelses "undskyldnings-parade", som jeg vil kalde det, ændrer ikke på, at frelsere eksisterer i fodbold og har altid gjort det. Til at forløse et allerede eksisterende potentiale.

    At vi så måske ikke har det potentiale ændrer ikke på, at det sagtens kan lade sig gøre, med én spiller at gøre et helt hold bedre.

    Vi forventer de gør, hvad de kan for at forstærke holdet, ellers giver det ikke mening at have en sportsdirektør i det hele taget.

    Der er ikke nogen "urealistiske" forventninger her. Derfor kan man godt håbe. Det du gør er, som sædvanligt, at lave undskyldninger på vegne af ledelsen. Hvis skyld og ansvar er det ikke, at vi er blevet så uattraktive?

    Jeg savner simpelthen vilje til at kalde en spade for en spade, for selvfølgelig er det urealistisk at alle 3 bliver hentet end sige én. Men det er immervæk en sportsdirektørs arbejde at forstærke holdet. Uanset om vi så forventer, at han ikke kommer til at gøre det, for det har han, samlet set, ikke gjort hidtil.

    Det urealistiske ville være, hvis folk rent faktisk forventede, at han henter de 3. Det tror jeg ikke én eneste gør, for hvad har vi at bygge den forventning på?

    Har du læst en eneste, der har "forventet" at de bliver hentet? Jeg har ikke. Men det kan være, du kan oplyse mig.

    MvH ChrisOB
    Der er ingen, der har sagt, at vi lander alle 3; jeg svarede på Manners post om det. Men Stiften ved jo godt, at de skriver til hungrende fans, der ønsker klare forstærkninger.

    Min pointe er mere, at det under alle omstændigheder bliver de spillere, vi har nu; der for størstedelens vedkommende skal hive os ud af suppedasen. Og dem tror jeg egentlig også på kan gøre det, fordi jeg synes der er sket spillemæssige fremskridt i et meget dårligt efterår resultatmæssigt. Jeg har det nok lidt sådan, at jeg føler mig nødt til at tro på Kents projekt, selv om tilliden til det naturligvis har lidt i efteråret. Simpelthen fordi det er første gang siden 2010, at der lader til at være en form for fremadrettet plan med klubbens arbejde; noget vi i den grad har manglet. Hvis det går galt, og vi rykker ned, så er det virkelig lort.

    Når jeg bliver ved med at hive 2010 frem og forsvarer JH, så er det fordi, jeg ikke mener, at vi nogensinde har fået den fulde historie ordentligt fortalt. Og det har været med til at skabe en kløft imellem klub og fans. Det er efterhånden forstået, at der har været nedskæringer i budgettet siden 2010, men jeg har den overbevisning, at det har været virkelig voldsomt. På en måde, hvor det ikke kun har handlet om penge, men også har handlet om en klub, der har mistet fodfæstet og ravet rundt. Om en bestyrelse, som ikke rigtigt har vidst, hvad de ville. Samtidigt virker det på mig som om, at JH ikke bare økonomisk, men også organisatorisk arvede en rodebutik, hvor der manglede dygtige folk og en plan for udvikling. Jeg aner intet om det, og det kan sagtens være, jeg tager helt fejl - det er bare fornemmelse.

    Det er ikke sikkert, at JH kan løfte opgaven - han er måske heller ikke dygtig nok. Jeg er måske bare så naiv (eller tålmodig eller dum), at jeg tror på projektet endnu. Derfor tror jeg heller ikke, at der bliver en markant udskiftning eller markante forstærkninger her til vinter. Der kommer helt sikkert en spiller eller to til, men det bliver ikke dem, der nødvendigvis kommer til at dominere indtrykket. Det er hele holdet, der skal løfte sig.

    Det er så også NU, det skal ske. Ellers løber tiden ud for projekt Kent (og JH), og så skal der endnu en gang startes forfra.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
      Der er ingen, der har sagt, at vi lander alle 3; jeg svarede på Manners post om det. Men Stiften ved jo godt, at de skriver til hungrende fans, der ønsker klare forstærkninger.

      Min pointe er mere, at det under alle omstændigheder bliver de spillere, vi har nu; der for størstedelens vedkommende skal hive os ud af suppedasen. Og dem tror jeg egentlig også på kan gøre det, fordi jeg synes der er sket spillemæssige fremskridt i et meget dårligt efterår resultatmæssigt. Jeg har det nok lidt sådan, at jeg føler mig nødt til at tro på Kents projekt, selv om tilliden til det naturligvis har lidt i efteråret. Simpelthen fordi det er første gang siden 2010, at der lader til at være en form for fremadrettet plan med klubbens arbejde; noget vi i den grad har manglet. Hvis det går galt, og vi rykker ned, så er det virkelig lort.

      Når jeg bliver ved med at hive 2010 frem og forsvarer JH, så er det fordi, jeg ikke mener, at vi nogensinde har fået den fulde historie ordentligt fortalt. Og det har været med til at skabe en kløft imellem klub og fans. Det er efterhånden forstået, at der har været nedskæringer i budgettet siden 2010, men jeg har den overbevisning, at det har været virkelig voldsomt. På en måde, hvor det ikke kun har handlet om penge, men også har handlet om en klub, der har mistet fodfæstet og ravet rundt. Om en bestyrelse, som ikke rigtigt har vidst, hvad de ville. Samtidigt virker det på mig som om, at JH ikke bare økonomisk, men også organisatorisk arvede en rodebutik, hvor der manglede dygtige folk og en plan for udvikling. Jeg aner intet om det, og det kan sagtens være, jeg tager helt fejl - det er bare fornemmelse.

      Det er ikke sikkert, at JH kan løfte opgaven - han er måske heller ikke dygtig nok. Jeg er måske bare så naiv (eller tålmodig eller dum), at jeg tror på projektet endnu. Derfor tror jeg heller ikke, at der bliver en markant udskiftning eller markante forstærkninger her til vinter. Der kommer helt sikkert en spiller eller to til, men det bliver ikke dem, der nødvendigvis kommer til at dominere indtrykket. Det er hele holdet, der skal løfte sig.

      Det er så også NU, det skal ske. Ellers løber tiden ud for projekt Kent (og JH), og så skal der endnu en gang startes forfra.
      Mig og en kammerat havde en lille snak med JH ,på det lukkede fanmøde sidste år. Han kom selv ind på at det var noget værre rod,han havde overtaget. Ligeledes sagde han flere gange, at der nu er styr på økonomien. Situationen er nu så alvorlig, at det råderum og mere til der er må bruges.
      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
        Mig og en kammerat havde en lille snak med JH ,på det lukkede fanmøde sidste år. Han kom selv ind på at det var noget værre rod,han havde overtaget. Ligeledes sagde han flere gange, at der nu er styr på økonomien. Situationen er nu så alvorlig, at det råderum og mere til der er må bruges.
        Det er muligt at han overtog noget rod, men har han formået at rydde op?
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
          Mig og en kammerat havde en lille snak med JH ,på det lukkede fanmøde sidste år. Han kom selv ind på at det var noget værre rod,han havde overtaget. Ligeledes sagde han flere gange, at der nu er styr på økonomien. Situationen er nu så alvorlig, at det råderum og mere til der er må bruges.
          Ja situationen er hamrende alvorlig. Syntes dog desværre ikke at udmeldingerne helt står til måls med hvor pressede vi er på vores SL eksistens..
          Fint nok at man ikke går i panik, men syntes altså at der hersker lidt for meget "Vi er for gode til at rykke ned" attitude og "Det hele skal nok lykkedes når heldet og effektiviteten kommer igen"..
          Der skal handles kvalitet. Så må man betale det beløb det koster

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            Det er muligt at han overtog noget rod, men har han formået at rydde op?
            Nej. Der er ikke ændret noget der
            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Ja situationen er hamrende alvorlig. Syntes dog desværre ikke at udmeldingerne helt står til måls med hvor pressede vi er på vores SL eksistens..
              Fint nok at man ikke går i panik, men syntes altså at der hersker lidt for meget "Vi er for gode til at rykke ned" attitude og "Det hele skal nok lykkedes når heldet og effektiviteten kommer igen"..
              Der skal handles kvalitet. Så må man betale det beløb det koster
              Ja, frygter også at det er vivarbareikkeskarpnok-indstilllingen som kunne brække os halsen.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Ja situationen er hamrende alvorlig. Syntes dog desværre ikke at udmeldingerne helt står til måls med hvor pressede vi er på vores SL eksistens..
                Fint nok at man ikke går i panik, men syntes altså at der hersker lidt for meget "Vi er for gode til at rykke ned" attitude og "Det hele skal nok lykkedes når heldet og effektiviteten kommer igen"..
                Der skal handles kvalitet. Så må man betale det beløb det koster
                AGF var også alt for gode til at rykke ned. Siger det bare.

                MvT
                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                Comment


                  JH fejl koster jo evt råderum. Manden er en katastrofe

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                    Lund spillede horribelt i sin 2. Kamp som midterforsvarer. Jeg synes det er et ganske nemt valg; Tingager.
                    Det er jeg 100% enig, måske lidt afhængig af hvem modstanderen er. Duelspil er OLs styrke sammen med et godt antrit, men som udgangspunkt skal det være Tingager
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...ollaps/6490345

                      Der må være noget brugbart i Lyngby .. hvis det ikke lykkes at redde stumperne i det nordkøbenhavnske
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...ollaps/6490345

                        Der må være noget brugbart i Lyngby .. hvis det ikke lykkes at redde stumperne i det nordkøbenhavnske
                        De har i hvert fald en superligaplads, så blev de flået ud af rækken, ville de da gøre livet lidt nemmere for OB.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                          De har i hvert fald en superligaplads, så blev de flået ud af rækken, ville de da gøre livet lidt nemmere for OB.
                          Det var nu ikke sådan jeg tænkte på det .. men du selvf. helt ret
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Ja tak til David Nielsen som træner

                            Comment


                              mon vi er med på "kikker" her

                              http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/u...lytte-til-aab/
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                                De har i hvert fald en superligaplads, så blev de flået ud af rækken, ville de da gøre livet lidt nemmere for OB.
                                Jeg ville nu have det bedre med at vi redder vores røv fordi vi selv er gode nok og pointmæssigt er berettiget til det , fremfor at redde vores ( samt JH/KN ) røv pga andres ulykke .
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X