Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Med samme trup i samme tilstand .. jeg tror ikke DN kan revolutionere Ådalen
    Hvad for en tilstand er truppen i , der mangler jo ikke begejstring ? ;-)
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Hvad for en tilstand er truppen i , der mangler jo ikke begejstring ? ;-)
      Mener du spillet har været langsomt og uengageret? i enkelte kampe måske, men som hovedregel har det været acceptabelt (for ikke at sige godt nok)
      Klart nok svinder troen hos spillerne, men hidtil synes jeg de har vist at de er stærke nok til håndtere presset og situationen
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        uenig ..jeg har ikke set manglende begejstring og selvtillid kommerbedst gennem sejre
        Nu husker jeg flere indlæg herinde af folk som var tæt på Greve og Desler som skrev at de er ramt i selvtilliden. Og det kan jeg godt forstå. Desler havde en rigtig god udvikling og stor perspektive som hk før sin skade. Og nu kæmper han på en position som hb som passer ikke så til ham. Og Greve? Det må ja være ødelæggende at opleve et halvt år nu at Jønsson, som næsten hver kamp er en af holdets dårligste - og ville fortjene ofte at blive valgt til "DoM" (Duck of Match) - bliver foretrækket.
        Når jeg ser Kent under kampene så sidder ham der ofte næsten deprimeret på bænken eller råber og skælder efter spillere. I modsætning dertil pusher David Nielsen spillere fremad og giver så flere "ekstraprocenter" til de.
        Du har helt ret at sejre giver selvtillid. Men det er ikke den eneste faktor. Det går også om hvordan man forholder sig som træner til spillere.
        Last edited by andlox; 14-01-2017, 16:31.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Nu husker jeg flere indlæg herinde af folk som var tæt på Greve og Desler som skrev at de er ramt i selvtilliden. Og det kan jeg godt forstå. Desler havde en rigtig god udvikling og stor perspektive som hk før sin skade. Og nu kæmper han på en position som hb som passer ikke så til ham. Og Greve? Det må ja være ødelæggende at opleve et halvt år nu at Jønsson, som næsten hver kamp er en af holdets dårligste - og ville fortjene ofte at blive valgt til "DoM" (Duck of Match) - bliver foretrækket.
          Når jeg ser Kent under kampene så sidder ham der ofte næsten deprimeret på bænken eller råber og skælder efter spillere. I modsætning dertil pusher David Nielsen spillere fremad og giver så flere "ekstraprocenter" til de.
          Du har helt ret at sejre giver selvtillid. Men det er ikke den eneste faktor. Det går også om hvordan man forholder sig som træner til spillere.
          Det vil være særdeles mærkeligt hvis ikke spillerne er mærket af denne katastrofe sæson, og måske specielt to så unge spillere. Greve blev før sæsonen udråbt som potentiel profil i klubben, og Desler har været med så længe at forventningen blandt fans vel næsten har været at han skulle være en af de bærende kræfter ... det har han ikke været af forsk. årsager. Måske har hans OL deltagelse kostet på det mentale plan. OB, om nogen klub i DK bør kende konsekvenserne af "mættede" spillere. Selvom det indtil nu har været en sæson der været meget "op af bakke" synes jeg spillet har været ok i store perioder, og det tyder på at trænerne "kan noget" når det gælder om at motivere truppen .. uanset at træneren ofte sidder på stolen under kampene. Han er ikke handlingslammet som andre trænere i OB har været i lange perioder. Jeg mener ærligt at potentialet i truppen, og spillet er til mere end placeringen viser. Kents vigtigste opgave er at forløse dette potentiale og der i gennem sikre spillerne mere af den livsnødvendige selvtillid. Det gøres bedst med ikkealt for store justeringer (tilføjelser) til truppen på de mest vitale pladser. Vk og muligvis hb og en fuldblods angriber mere er imø de vigtigste pladser at opgradere
          Last edited by manner; 14-01-2017, 21:27.
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            Det vil være særdeles mærkeligt hvis ikke spillerne er mærket af denne katastrofe sæson, og måske specielt to så unge spillere. Greve blev før sæsonen udråbt som potentiel profil i klubben, og Desler har været med så længe at forventningen blandt fans vel næsten har været at han skulle være en af de bærende kræfter ... det har han ikke været af forsk. årsager. Måske har hans OL deltagelse kostet på det mentale plan. OB, om nogen klub i DK bør kende konsekvenserne af "mættede" spillere. Selvom det indtil nu har været en sæson der været meget "op af bakke" synes jeg spillet har været ok i store perioder, og det tyder på at trænerne "kan noget" når det gælder om at motivere truppen .. uanset at træneren ofte sidder på stolen under kampene. Han er ikke handlingslammet som andre trænere i OB har været i lange perioder. Jeg mener ærligt at potentialet i truppen, og spillet er til mere end placeringen viser. Kents vigtigste opgave er at forløse dette potentiale og der i gennem sikre spillerne mere af den livsnødvendige selvtillid. Det gøres bedst med ikkealt for store justeringer (tilføjelser) til truppen på de mest vitale pladser. Vk og muligvis hb og en fuldblods angriber mere er imø de vigtigste pladser at opgradere
            Håber du har ret men tror desværre ikke mere så rigtigt på det.
            Problemet er ikke at Kent "sidder på stolen under kampene". Ved ja også at han har knæeproblemer. Det er mere den måde han sidder der. Det virker alt for ofte som en træt og hjælpløs mand for mig.
            Ja , der var sikker kampe hvor vi var virkeligt "god med" og blev succesløs på grund af angriberes mangelnde skarphed. Men der var også mange kampe med mange kedelige og hjælpløse boldskubberi og en markant mangel af spilidé og kreativitet. Faktisk er vi ja ofte afhængig af Edmundssons dagsform om der kom noget i den hensigt.
            Når man har en krise skal man blive rolig. Og vil ikke tale for at smide alt overbord når det går galt en gang. Men man må -helt analytisk og rolig - overvejer forændringer, taktiske muligheder, personelle forændringer i holdopstillingen og prøver det. Men vi oplever en katastrofale sæson nu for et halvt år og ænderer INTET. Det er trænerens opgave at finde et svar når det løber ikke for holdet. Men Kent gentager og gentager hvad ikke fungerer. Tænk kun um Jønsson som vk. Er der nogen i fodboldverden som tror stadig han kan spille den position udover Kent? Hvorfor insisterer han på det nu for et halvt år?
            Eller hvad er det med KEP? Kent vil gerne arbejde tilsammen med ham, o.k.. Men at give ham som ny mand i klubben og holdhierarki anførerollen? Vil han kopire Aab? Bliver vi Aab-light? Har han ingen egen idé for et OB-hold?
            Det ser ud end Kent vil gentage noget som fungerede i sin tidligere karriere i en anden klub men nu fungerer det ikke og han finder ingen andet svar end at gentage og gentage og bestå på at realitæten må tilpasse sig til Kents ideer. "Same procedure as last year" er sjovt at se hvert år igen på TV, men er ingen princip at bringe en fodboldklub fremad.
            Da Kent kom til klubben var jeg på den ene side trist for at miste Ove P fordi kan rigtig god lide Oves no-nonsens-style og optræden. Men var også optimistisk og glad for at få en erfaren mestertræner, en dansk trænerkoryfæe. Men nu er han for mig den måske største skuffelse i OB, desværre.
            (Og hvad vil jeg gerne spise mine ord hvis Kent viser at jeg fejler.)
            Last edited by andlox; 14-01-2017, 22:33.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              Håber du har ret men tror desværre ikke mere så rigtigt på det.
              Problemet er ikke at Kent "sidder på stolen under kampene". Ved ja også at han har knæeproblemer. Det er mere den måde han sidder der. Det virker alt for ofte som en træt og hjælpløs mand for mig.
              Ja , der var sikker kampe hvor vi var virkeligt "god med" og blev succesløs på grund af angriberes mangelnde skarphed. Men der var også mange kampe med mange kedelige og hjælpløse boldskubberi og en markant mangel af spilidé og kreativitet. Faktisk er vi ja ofte afhængig af Edmundssons dagsform om der kom noget i den hensigt.
              Når man har en krise skal man blive rolig. Og vil ikke tale for at smide alt overbord når det går galt en gang. Men man må -helt analytisk og rolig - overvejer forændringer, taktiske muligheder, personelle forændringer i holdopstillingen og prøver det. Men vi oplever en katastrofale sæson nu for et halvt år og ænderer INTET. Det er trænerens opgave at finde et svar når det løber ikke for holdet. Men Kent gentager og gentager hvad ikke fungerer. Tænk kun um Jønsson som vk. Er der nogen i fodboldverden som tror stadig han kan spille den position udover Kent? Hvorfor insisterer han på det nu for et halvt år?
              Eller hvad er det med KEP? Kent vil gerne arbejde tilsammen med ham, o.k.. Men at give ham som ny mand i klubben og holdhierarki anførerollen? Vil han kopire Aab? Bliver vi Aab-light? Har han ingen egen idé for et OB-hold?
              Det ser ud end Kent vil gentage noget som fungerede i sin tidligere karriere i en anden klub men nu fungerer det ikke og han finder ingen andet svar end at gentage og gentage og bestå på at realitæten må tilpasse sig til Kents ideer. "Same procedure as last year" er sjovt at se hvert år igen på TV, men er ingen princip at bringe en fodboldklub fremad.
              Da Kent kom til klubben var jeg på den ene side trist for at miste Ove P fordi kan rigtig god lide Oves no-nonsens-style og optræden. Men var også optimistisk og glad for at få en erfaren mestertræner, en dansk trænerkoryfæe. Men nu er han for mig den måske største skuffelse i OB, desværre.
              (Og hvad vil jeg gerne spise mine ord hvis Kent viser at jeg fejler.)
              Jeg tror ikke der nogen herinde der ikke kan se at der plads til forbedring, og at vores nuværende status og situation skal tages meget alvorligt. Jeg har stadig tillid til at Kent er den rigtige træner for os, og at han og staben kan løfte opgaven. Det vil bare ikke hjælpe at smide trænere og sportschef ud igen, og fylde masser af nyt blod på holdet og dermed starte fra scratch igen. Trænersituationen kan hurtigt ændre sig hvis spillet bliver dårligt og uden nogen form for sammenhæng og selvtillid .. så må bestyrelsen handle hvis ikke sportschefen tager det skridt der er taget mange gange, både i OBog mange andre klubber ikke præsterer som forventet
              Last edited by manner; 15-01-2017, 09:05.
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Håber du har ret men tror desværre ikke mere så rigtigt på det.
                Problemet er ikke at Kent "sidder på stolen under kampene". Ved ja også at han har knæeproblemer. Det er mere den måde han sidder der. Det virker alt for ofte som en træt og hjælpløs mand for mig.
                Ja , der var sikker kampe hvor vi var virkeligt "god med" og blev succesløs på grund af angriberes mangelnde skarphed. Men der var også mange kampe med mange kedelige og hjælpløse boldskubberi og en markant mangel af spilidé og kreativitet. Faktisk er vi ja ofte afhængig af Edmundssons dagsform om der kom noget i den hensigt.
                Når man har en krise skal man blive rolig. Og vil ikke tale for at smide alt overbord når det går galt en gang. Men man må -helt analytisk og rolig - overvejer forændringer, taktiske muligheder, personelle forændringer i holdopstillingen og prøver det. Men vi oplever en katastrofale sæson nu for et halvt år og ænderer INTET. Det er trænerens opgave at finde et svar når det løber ikke for holdet. Men Kent gentager og gentager hvad ikke fungerer. Tænk kun um Jønsson som vk. Er der nogen i fodboldverden som tror stadig han kan spille den position udover Kent? Hvorfor insisterer han på det nu for et halvt år?
                Eller hvad er det med KEP? Kent vil gerne arbejde tilsammen med ham, o.k.. Men at give ham som ny mand i klubben og holdhierarki anførerollen? Vil han kopire Aab? Bliver vi Aab-light? Har han ingen egen idé for et OB-hold?
                Det ser ud end Kent vil gentage noget som fungerede i sin tidligere karriere i en anden klub men nu fungerer det ikke og han finder ingen andet svar end at gentage og gentage og bestå på at realitæten må tilpasse sig til Kents ideer. "Same procedure as last year" er sjovt at se hvert år igen på TV, men er ingen princip at bringe en fodboldklub fremad.
                Da Kent kom til klubben var jeg på den ene side trist for at miste Ove P fordi kan rigtig god lide Oves no-nonsens-style og optræden. Men var også optimistisk og glad for at få en erfaren mestertræner, en dansk trænerkoryfæe. Men nu er han for mig den måske største skuffelse i OB, desværre.
                (Og hvad vil jeg gerne spise mine ord hvis Kent viser at jeg fejler.)
                Jeg er ikke enig i det du siger med at Kent ikke ændrer på noget mht opstilling. Han er jo eksempelvis gået væk fra den centrale midtbane med MAK og Izu, han har prøvet med Desler på kanten og Jönsson har været brugt i angrebet. Ingen tvivl om at både Jönsson og Desler har været skuffende i for mange kampe og på forskellige positioner. Uden at det her skal lyde som om jeg fritager Kent for ansvar for vores forfærdelige efterår (fordi det har han naturligvis også), så må man også sige at der ER for mange af vores spillere som har underpræsteret helt vildt og så mangler vi helt åbenlyst kvalitet til hhv kanten, offensiv midt og angrebet. Hvis vi får tilført den kvalitet så kan jeg sagtens se for mig at Kent er den rigtige træner for os og at han kan vende skuden. Jeg synes han arbejder godt med det materiale han har til rådighed og jeg fornemmer at han er opmærksom på hvad det er vi mangler og til hvilke positioner.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                  Der er ingen, der har sagt, at vi lander alle 3; jeg svarede på Manners post om det. Men Stiften ved jo godt, at de skriver til hungrende fans, der ønsker klare forstærkninger.

                  Min pointe er mere, at det under alle omstændigheder bliver de spillere, vi har nu; der for størstedelens vedkommende skal hive os ud af suppedasen. Og dem tror jeg egentlig også på kan gøre det, fordi jeg synes der er sket spillemæssige fremskridt i et meget dårligt efterår resultatmæssigt. Jeg har det nok lidt sådan, at jeg føler mig nødt til at tro på Kents projekt, selv om tilliden til det naturligvis har lidt i efteråret. Simpelthen fordi det er første gang siden 2010, at der lader til at være en form for fremadrettet plan med klubbens arbejde; noget vi i den grad har manglet. Hvis det går galt, og vi rykker ned, så er det virkelig lort.

                  Når jeg bliver ved med at hive 2010 frem og forsvarer JH, så er det fordi, jeg ikke mener, at vi nogensinde har fået den fulde historie ordentligt fortalt. Og det har været med til at skabe en kløft imellem klub og fans. Det er efterhånden forstået, at der har været nedskæringer i budgettet siden 2010, men jeg har den overbevisning, at det har været virkelig voldsomt. På en måde, hvor det ikke kun har handlet om penge, men også har handlet om en klub, der har mistet fodfæstet og ravet rundt. Om en bestyrelse, som ikke rigtigt har vidst, hvad de ville. Samtidigt virker det på mig som om, at JH ikke bare økonomisk, men også organisatorisk arvede en rodebutik, hvor der manglede dygtige folk og en plan for udvikling. Jeg aner intet om det, og det kan sagtens være, jeg tager helt fejl - det er bare fornemmelse.

                  Det er ikke sikkert, at JH kan løfte opgaven - han er måske heller ikke dygtig nok. Jeg er måske bare så naiv (eller tålmodig eller dum), at jeg tror på projektet endnu. Derfor tror jeg heller ikke, at der bliver en markant udskiftning eller markante forstærkninger her til vinter. Der kommer helt sikkert en spiller eller to til, men det bliver ikke dem, der nødvendigvis kommer til at dominere indtrykket. Det er hele holdet, der skal løfte sig.

                  Det er så også NU, det skal ske. Ellers løber tiden ud for projekt Kent (og JH), og så skal der endnu en gang startes forfra.
                  For det første, så synes jeg bestemt ikke, at hverken du eller andre er "dumme" for stadig at have tiltro til projektet. Lidt naive, kan jeg måske svinge mig op på, men som du selv siger, så handler du, også, ud fra fornemmelsen, ligesom jeg selv gør, bare med modsat fortegn. Der er stadigvæk mulighed for, at tingene kan vende, jeg finder det bare meget usandsynligt.

                  Det virker lidt som om, at du ikke tror, vi godt er klar over, hvilken rodebutik, som JH rent faktisk overtog - og at vi derfor argumenterer ud fra "urealistiske forventninger" til hvilket stykke arbejde JH kan udføre, men nu er det jo faktisk sådan, at vi er godt klar over, at JHs arbejde ikke er let. Men det er immervæk hans arbejde både at rydde op i butikken og gøre butikken bedre med de evner, han nu engang har.

                  Når han - i samarbejde med den træner, han selv har hentet, og som sandsynligvis er her, fordi han er blevet anbefalet af JH, afleverer den ene trup efter den anden, der ikke gør butikken bedre - og så bagefter kommunikerer ud til en, givet, meget utålmodig folkeflok, på en noget, synes jeg, synes vi, klodset og ikke mindst stædig, på grænsen (og over) til det direkte indbildte facon, så synes jeg, vi ikke, han gør sit arbejde.

                  Og det er ikke, at ved et trylleslag at gøre OB til et tophold igen. Det er at gøre OB gradvist bedre. Uanset hvilken målestok, jeg kan finde, vil det være synd at sige at vi rent faktisk er blevet bedre. Ja, vi har en "forventning" om, at man i OB arbejder ud fra en klar plan om, at vi skal være en storklub i Danmark, og at selvforståelsen skal være derefter. Det er imidlertid ikke det samme som, at vi "forventer" at være top 3 hvert eneste år. Vi er endda klar over, at man i OB har de samme ambitioner, som vi har, men vi er ikke enige i retningen. Og da retningen bestemmes af de personer, der står for transfers og taktik, og som derfor bedømmes udelukkende på resultaterne af disse, så er "vi" nået til den konklusion, at retningen er forkert, og dermed er folkene også forkerte.

                  Det nytter jo ikke at være bange for at skifte retning, fordi man så skal "starte forfra" igen, hvis den retning man har valgt risikerer at gøre den uundgåelige forfra endnu sværere, end den man startede med.

                  Den kløft, du snakker om eksisterer jo, fordi klubben gør den bredere. Både ved handling og kommunikation. Og frustrationer over, at vi kan blive distanceret af klubber, der har så sparsomme ressourcer, at det får os til at ligne nogen, der hiver pengene ned fra træerne.

                  Min erfaring siger mig, at man ikke kan hive frustrerende folk "ned" ved hele tiden at give den samme plade om "tålmodighed", som man intet har af, efter man, igen har set Rasmus Jönsson lalle rundt i en uendelig omgang boldtrilleri, der ligger langt fra manges opfattelse af, hvordan OB historisk tidligere har spillet og se holdet have nul tro - og evner til at score mål.

                  Du kan så, i din egen utvivlsomt store frustration, stadig klynge dig til håbet om, at det hele kan blive dét værd i den sidste ende, men jeg mener, at det der sker nu er skruen uden ende.

                  Der skal nytænkning til. At jeg så tvivler på ledelsen har visionerne til at tænke nyt, ændrer ikke på, at der ikke er noget odiøst i at forlange "de forkerte folk" smidt på porten. Forskellen er så bare, at jeg ikke er "bange" for at skulle starte forfra. Ja jeg ville faktisk hellere starte forfra, end være vidne til JH (og Kents) version af OB ret meget længere.

                  Men hvem siger, det reelt bliver "forfra" hvis vi skiller os af med de to? Hvis de rigtige folk kommer ind nu - og jeg ved du stadig ikke tror på "frelsere" - og så hentede én eller to spillere, som JH ikke ville kunne hente eller som faldt for Kents kritiske blik (der ikke er ufejlbarligt) og disse spillere rent faktisk var de rigtige, som gik ind og inspirerede holdet til at blive bedre (læs: Ingen illusioner om vi så pludselig vinder kampe på stribe) og gjorde det f.eks igennem fight og effektivitet, så ville vi måske bevæge os fremad, og så vil kløften imellem klub og fans stille og roligt forsvinde.

                  I stedet for som nu at blive større og større for hver dag, der går, til det punkt, hvor folk hverken glæder sig til kampe eller transfervinduer.

                  Hvor vi sidder og skændes om "urealistiske forventninger" og undrer sig hver især over, hvordan man kan være så naive/sortseende.

                  Jeg har ikke "den gyldne plan", men jeg er temmelig sikker på, personligt, at den har den siddende ledelse heller ikke.

                  Så før eller senere kommer vi til at starte forfra. Jeg vil så gerne gøre det NU, hvis det er dét, der skal til, og det tror, jeg det er.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    Jeg er meget enig. JH har haft en fair chance og er ikke lykkedes. Der har været alt for langt i mellem de gode køb. Samtidigt er troen på OB forsvundet hos de personer som ser 1-10 kampe på Stadion. OB er i Folkemindesamling en joke. Kommunikation er så ringe så man næsten saver TC hvis udtalelser altid skulle divideres med pi for at være korrekte. De unge er ikke OB fans.
                    Derfor skal der genstartes. Jeg vil beholde KN fordi vi har prøvet et dobbeltskifte. Man kan ikke laver et hold i top 6 hold, når sportsdirektør næppe er i top 25 i landet.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                      Jeg er ikke enig i det du siger med at Kent ikke ændrer på noget mht opstilling. Han er jo eksempelvis gået væk fra den centrale midtbane med MAK og Izu, han har prøvet med Desler på kanten og Jönsson har været brugt i angrebet. Ingen tvivl om at både Jönsson og Desler har været skuffende i for mange kampe og på forskellige positioner. Uden at det her skal lyde som om jeg fritager Kent for ansvar for vores forfærdelige efterår (fordi det har han naturligvis også), så må man også sige at der ER for mange af vores spillere som har underpræsteret helt vildt og så mangler vi helt åbenlyst kvalitet til hhv kanten, offensiv midt og angrebet. Hvis vi får tilført den kvalitet så kan jeg sagtens se for mig at Kent er den rigtige træner for os og at han kan vende skuden. Jeg synes han arbejder godt med det materiale han har til rådighed og jeg fornemmer at han er opmærksom på hvad det er vi mangler og til hvilke positioner.

                      Hvor mange gange har Jønsson været brugt i angrebet , udover af nød når AK eller Fester har været rent af skade el karantæne ?
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Hvor mange gange har Jønsson været brugt i angrebet , udover af nød når AK eller Fester har været rent af skade el karantæne ?
                        Lige præcis. Tror har afsluttet med El Mak og Izunna som midtbanekonstellation. Men om han er færdig med Jønne som vk, der tvivler jeg. Tror og frygter det var nødløsninger på grund af skader for Kent at trække Jønne væk fra kanten. Vi vil se det i de næste uger. Hvis vi ikke henter en decideret kantspiller så frygter jeg vi ser Jønsson på kant igen i foråret. Kent er en stædig mand, så stædig at det koster dyrt. :-(
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Hvor mange gange har Jønsson været brugt i angrebet , udover af nød når AK eller Fester har været rent af skade el karantæne ?
                          http://www.superliga.dk/kamp/2016-20...agf?sub=lineup
                          Her spillede han hængende angriber, og scorede et flot mål. Han skal bare væk fra kanten og bruges som supplerende angriber.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                            http://www.superliga.dk/kamp/2016-20...agf?sub=lineup
                            Her spillede han hængende angriber, og scorede et flot mål. Han skal bare væk fra kanten og bruges som supplerende angriber.
                            Han er i hvert fald ikke hurtig nok som kantspiller, og præsterer tilmed nogle skidte tilbageløb .. han kan gøre mere fyldest som angrebssupplement
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Med samme trup i samme tilstand .. jeg tror ikke DN kan revolutionere Ådalen
                              Vil det sige, at du mener at Lyngbys trup pt er bedre end OBs?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
                                Vil det sige, at du mener at Lyngbys trup pt er bedre end OBs?
                                Hvis man henter Kusk, så tror jeg på en forløsning i offensiven. En anden ting er at så mange, der har bevist et niveau i SL, ret og slet har underpræsteret, deriblandt især AK, Izunna og KEP. Jønsson er hvad Jønsson er, og det er i hvert fald ikke en kantspiller, som fylder noget som helst når modstanderen har bolden! Kusk og Edmundsson på hver sin kant, og så må Jønsson presse de to i front om en plads i angrebet. Izunna og Makrini fungerer ikke sammen,,hvis vi samtidig har det svært med at få den spillet op langs kanterne (læs: naturligt fremspil fra back til kant i begge sider). Thomasen har helt klart løst op, med sine direkte afleveringer frem gennem midten af banen, og Edmundsson løste vist også den rolle mod BIF tror jeg der var, men ellers bliver det for meget med i banen at hente for vores offensive folk. Kan ikke rigtigt blive klog på, hvad Thrane kan bibringe i den henseende, men umiddelbart ser jeg ham mest som en breddespiller. Nana lidt det samme. Så hvis et par af vores "profiler" præsterer bedre i foråret, så tror jeg også på en lagt bedre pointhøst, men hvad det rækker til er dog står dog stadigvæk hen i det uvisse..

                                Comment

                                Working...
                                X