Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Lidt fodboldsnak fra bold.dk om CN

    Sv: Avis: Casper Nielsen tæt på OB
    jaaaaaa!!! En glædens dag på vestkysten! Endelig ser det ud til vi slipper for den alibispiller!!!! For fanden hvor har han fået mange chancer han på ingen måde har fortjent!!!! RAUS RAUS RAUS!!!
    18.01.2017 - Ny vestjysk helligdag!

    Sv: Avis: Casper Nielsen tæt på OB
    Jeg er virkelig ked af det på OB´s vegne. De ønskede sig mærkbare forstærkninger til deres trup - De ender ud med en evigt skadet/syg Ryan Johnson Laursen og en EKSTREMT overvurderet Casper Nielsen.

    Men hvis de virkelig ikke gider Esbjerg mere, så kan jeg kun sige én ting til OB:

    Af hjertet, tak!



    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Spændende at se om der kommer mere nyt idag vedr CN... Ville nu hellere have afklaring på KK
      Casper Nielsen skal være meget velkommen til vores midtbane, så kan vi roligt sælge Izunna. Men enig, CN til OB ændrer ikke på at Kusk vil være en drømmespiller i OB og så mangler vi stadig til angrebet.

      Comment


        Efb træner sender stikpille afsted ifm RJL handel

        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...mmer-topniveau

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Lidt fodboldsnak fra bold.dk om CN

          Sv: Avis: Casper Nielsen tæt på OB
          jaaaaaa!!! En glædens dag på vestkysten! Endelig ser det ud til vi slipper for den alibispiller!!!! For fanden hvor har han fået mange chancer han på ingen måde har fortjent!!!! RAUS RAUS RAUS!!!
          18.01.2017 - Ny vestjysk helligdag!

          Sv: Avis: Casper Nielsen tæt på OB
          Jeg er virkelig ked af det på OB´s vegne. De ønskede sig mærkbare forstærkninger til deres trup - De ender ud med en evigt skadet/syg Ryan Johnson Laursen og en EKSTREMT overvurderet Casper Nielsen.

          Men hvis de virkelig ikke gider Esbjerg mere, så kan jeg kun sige én ting til OB:

          Af hjertet, tak!


          Åhh nej! Minder om da Mikkel Kirkeskov kom til klubben.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
            Casper Nielsen skal være meget velkommen til vores midtbane, så kan vi roligt sælge Izunna. Men enig, CN til OB ændrer ikke på at Kusk vil være en drømmespiller i OB og så mangler vi stadig til angrebet.
            Jeg tror at en Kusk signing vil lukke muligheden for angrebsforstærkning. Med tanke på RJL signingen der rykker Desler længere frem vil det give KN mulighed for RJ og JSE i angrebet.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
              Åhh nej! Minder om da Mikkel Kirkeskov kom til klubben.
              Ja desværre. Kan ikke se idéen i denne signing.. Håber virkelig den falder til jorden

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                Åhh nej! Minder om da Mikkel Kirkeskov kom til klubben.
                Minder om cirka samtlige handler der nogensinde har været mellem danske Superligaklubber - måske med undtagelse af når FCK har været køberen. Jeg har i hvert fald til gode at se en spiller der skifter til en konkurrent, hvor der ikke lige er et par fans på et debatforum, der skal sende en sviner afsted med hvor overvurderet og ringe vedkommende jo egentlig var - og det uanset om det efterfølgende viste sig at være sandt eller ej og uanset hvor godt vedkommende havde spillet i sin tidligere klub.

                Comment


                  Skiftet skulle ske idag

                  http://www.fyens.dk/sport/OB-henter-...rtikel/3115533

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Den signing har jeg så meget svært ved at se ræsonen i. Hans rolle vil jeg gætte på skulle være den JJT har lige nu, og det vil jeg i så fald ikke fatte en dyt af. Casper Nielsen er givetvis lige et niveau over JJT på nuværende tidspunkt, men det ligger nok primært på ren og skær erfaring, og det faktum, at han er et par år ældre. JJT har for mig at se langt mere X Factor over sit spil, og har noget potentiale der kan gøre ham til en profil for os på sigt.

                    Han har for mig at se, nogle ting i sit spil der minder om Nicolaj Thomsen, ift. at se afleveringer fremad i banen, flytte bolden hurtigt og at kunne bevæge sig i små rum, som selvsagt vil klæde en Kent Nielsen-hold. Casper Nielsen er for mig at se en lidt middelmådig 8er type, der primært har shinet ved at lave et par gode langskudsmål og sparke nogle gode dødbolde.
                    Enig.

                    Der må være noget vi ikke ved. Enten kan Casper spille en "Kent-kant" eller også er vi ved at skille os af med nogen, tænker først og fremmest Welbeck/JJT

                    Edit: Okay han kan så åbenbart spille venstre midt.
                    Last edited by Polle; 18-01-2017, 09:54.

                    Comment


                      Øv øv, jeg håbede lige han skulle til Brøndby - ikke en spiller jeg har lyst til at se i Odense.. Jeppe Andersen havde været noget helt andet. Casper Nielsen er jo totalt ligegyldig

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Garn Se indlæg
                        Øv øv, jeg håbede lige han skulle til Brøndby - ikke en spiller jeg har lyst til at se i Odense.. Jeppe Andersen havde været noget helt andet. Casper Nielsen er jo totalt ligegyldig
                        Men det er jo nok sådan landet ligger. Vi vil kun kunne få spillere der er LIDT bedre end dem de skal erstatte. Og af samme grund skal der flere indkøb til for at det kan blive godt nok.
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                        OB - engang var vi gode

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                          Enig.

                          Der må være noget vi ikke ved. Enten kan Casper spille en "Kent-kant" eller også er vi ved at skille os af med nogen, tænker først og fremmest Welbeck/JJT

                          Edit: Okay han kan så åbenbart spille venstre midt.
                          Det har jeg endnu sværere ved at se idéen i. Så vil jeg meget hellere give Jönsson chancen med endnu en opstart og nogle forhåbentligt bedre medspillere.

                          Jeg synes slet ikke, at jeg har set Nielsen være dygtig nok fremad i banen til at kunne indtage den venstre kant. Så vil jeg hellere have ham ind centralt og være bindeled, og så smide JJT ud på kanten, hvor han kan få lidt mere plads at arbejde på, så han heller ikke hele tiden har en mand i ryggen, hvilket jo er det han har sine største problemer med at tackle pt.

                          Jeg tror dog slet ikke, at man er klar til at henkaste Jönsson-projektet endnu. Det vil simpelthen være et for stort ansigtstab for Kents og JH allerede at skulle skylle afløseren for Falk ud med badevandet efter 6 måneder.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                            Men det er jo nok sådan landet ligger. Vi vil kun kunne få spillere der er LIDT bedre end dem de skal erstatte. Og af samme grund skal der flere indkøb til for at det kan blive godt nok.
                            Man kunne jo så med fordel også kigge udenfor landets grænser. El Makrini og Grytebust virkede ikke som nogle der blev jaget vildt, men er ikke desto mindre nogle af de klart bedste indkøb OB har lavet i den seneste håndfuld år.

                            Comment


                              Håber godt nok ikke, at det er på bekostning af JJT. Indrømmet, jeg kender ikke Casper, men jeg ser fornuftige perspektiver i JJT. Han er den type spiller, som vi aldrig har råd til at købe færdigudviklet, så lad os dog for fanden udvikle ham nu, hvor vi har chancen. Det ville være så typisk at sende ham til Lyngby eller FCN, hvorefter han om et par år bliver et kæmpe hit og købt af FCK.
                              OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                              Comment


                                Og det var 2.....
                                One to goo

                                Comment

                                Working...
                                X