Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Leif Rasmussen skriver på twitter, at Izunna er med i flyet til Spanien. Han er her nok også i morgen.
    Det er egentligt lidt sjovt med timingen af den tur. Hvorfor ikke lige vente til i morgen med at tage afsted?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
      Det er egentligt lidt sjovt med timingen af den tur. Hvorfor ikke lige vente til i morgen med at tage afsted?
      Ja, jeg synes også det var lidt mærkeligt. Men så er det vel heller ikke sværere at betale en billet for en ny spiller, og så samler de ham op i lufthavnen.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
        Ja, jeg synes også det var lidt mærkeligt. Men så er det vel heller ikke sværere at betale en billet for en ny spiller, og så samler de ham op i lufthavnen.
        Nej, det har du selvfølelig ret i. Men feks. med Izunna. Ved godt, at vi lever i en moderne tidsalder med mange teknologiske muligheder, men ville det ikke være nemmere at få formaliteter osv på plads, hvis han opholdt sig tættere på hjemme/OB? Men det er der self tænkt over

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
          Nej, det har du selvfølelig ret i. Men feks. med Izunna. Ved godt, at vi lever i en moderne tidsalder med mange teknologiske muligheder, men ville det ikke være nemmere at få formaliteter osv på plads, hvis han opholdt sig tættere på hjemme/OB? Men det er der self tænkt over
          Jeg er helt enig med dig. Men det er vel bare en klassisk JH beslutning. Det kan også godt være der er et godt grundlag for hvorfor man gør, som man gør.. Jeg kan bare ikke lige se det.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
            Nej, det har du selvfølelig ret i. Men feks. med Izunna. Ved godt, at vi lever i en moderne tidsalder med mange teknologiske muligheder, men ville det ikke være nemmere at få formaliteter osv på plads, hvis han opholdt sig tættere på hjemme/OB? Men det er der self tænkt over
            Izunna bliver ikke solgt. Der er stort set ingen interesse for ham, han har toœ år tilbage af sin kontrakt, og de få klubber der har kigget på ham, ville ikke møde hverken vores (relativt lave) pris, eller hans lønkrav. Det er hvad vandrørene siger, i hvert fald.

            Jeg tror personligt, at Makrini-salget er en udløber af, at man har erkendt, at de bare ikke kan spille sammen, og så satser man på ham med den lange kontrakt og den høje løn. Det kan så vise sig at være et dyrt sats, hvis man ikke finder en måde at få Izunna til at fungere på. Træningskampene jeg har set har på ingen måde været opløftende i den henseende...
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              Viborg forventer mere aktivitet i dag. Til- og afgange. Jeg tror "desværre" vi henter Serge Deble. Og ham som det eneste for hele dagen..

              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...flere-spillere

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                Viborg forventer mere aktivitet i dag. Til- og afgange. Jeg tror "desværre" vi henter Serge Deble. Og ham som det eneste for hele dagen..

                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...flere-spillere
                Randers skulle også være ude efter ham så der bliver kamp til stregen hvis det er ham vi går efter

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                  Izunna bliver ikke solgt. Der er stort set ingen interesse for ham, han har toœ år tilbage af sin kontrakt, og de få klubber der har kigget på ham, ville ikke møde hverken vores (relativt lave) pris, eller hans lønkrav. Det er hvad vandrørene siger, i hvert fald.

                  Jeg tror personligt, at Makrini-salget er en udløber af, at man har erkendt, at de bare ikke kan spille sammen, og så satser man på ham med den lange kontrakt og den høje løn. Det kan så vise sig at være et dyrt sats, hvis man ikke finder en måde at få Izunna til at fungere på. Træningskampene jeg har set har på ingen måde været opløftende i den henseende...
                  Igen viser dårlige beslutninger/indkøb sig dyre ..
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Hvis vi kommer ud fra det her vindue med Izunna som en fortsat del af truppen, og endnu værre, som en vigtigere og måske endda helt afgørende del af truppen, er der nogle der har gjort sig fortjent til at blive udstillet på Flakhaven i en gabestok og blive spyttet på, og det der er værre.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af bernz Se indlæg
                      Nå, Lasse Vøge fra BT og Martin Davidsen fra Tipsbladet melder i hvert fald om aktivitet. Kan så godt være, at de har snakket sammen... :-)

                      "Lasse Vøge @LasseVge Får meldinger om aktivitet i OB. Der er også en længere to do-list i Ådalen. Ikke mindst i angrebet. Men om tingene falder på plads, er et?"

                      "Martin Davidsen @mpbdavidsen Der arbejdes på højtryk i OB. Sportsdirektør Hansen udtaler sig ikke før engang i aften. Der er noget i gang. #sldk #transferdk #obdk"
                      Der arbejdes på højtryk for at hente Helenius her og nu (de har blot misset den detalje, at han først kan spille til sommer...men skidt pyt) ;-)
                      Mvh Kent

                      Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                        Ja, jeg synes også det var lidt mærkeligt. Men så er det vel heller ikke sværere at betale en billet for en ny spiller, og så samler de ham op i lufthavnen.
                        Er det realistisk at en spiller, der i dag bor i Jylland, Polen eller på Balkan skulle kunne tage et fly sådan i morgen eller i overmorgen. Vi får se. Det kan jo også være at en spiller skal pakke og tage flyet hjem....Gryte, f.eks., så kan Kent forsøge med flyvende målmand.
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                        OB - engang var vi gode

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Hvis vi kommer ud fra det her vindue med Izunna som en fortsat del af truppen, og endnu værre, som en vigtigere og måske endda helt afgørende del af truppen, er der nogle der har gjort sig fortjent til at blive udstillet på Flakhaven i en gabestok og blive spyttet på, og det der er værre.
                          Baseret på den seneste kamp, hvor han var i startopstilling uden Makrini, synes jeg ikke vi kan udelukke, at han omsider løfter sit spil. Det ændrer dog ikke ved, at han var et fejlkøb til at spille sammen med M.
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                            Baseret på den seneste kamp, hvor han var i startopstilling uden Makrini, synes jeg ikke vi kan udelukke, at han omsider løfter sit spil. Det ændrer dog ikke ved, at han var et fejlkøb til at spille sammen med M.
                            +1

                            Comment


                              Adama Guira ville have været oplagt for OB som El Makrini-afløser, men Lens vil, som jeg hører det, ikke slippe ham nu #transferdk

                              Comment


                                Det ville sgu være lidt af et mirakel, hvis Izunna var holdt op med at være en selvoptaget og arrogant idiot henover nytår. Og ikke mindst en bedre fodboldspiller. I bliver så skuffede, hvis i tror det.
                                Last edited by Sheed; 31-01-2017, 10:42.

                                Comment

                                Working...
                                X