Oprindeligt indsendt af Magge
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervindue: Januar 2017
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
Comment
-
I følge en kilde som virker yderst troværdig er Kusk klar til at spille for OB hvis det lykkedes klubberne at blive enige. Men det er nok her den store hage er. FCK er nok ikke interesseret da de stadig er med i alle turneringer.. Kusk er klar betyder at han gerne vil til OB. Ikke at klubberne forhandler eller er tæt på.
Jeg vil gerne understrege at dette ikke er en 100% kilde som når jeg har kaldt noget et par gange før. Men den er troværdig nok til at blive delt.
Don't kill the messenger please
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægHvad kan han som Kent IKKE kan"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægI følge en kilde som virker yderst troværdig er Kusk klar til at spille for OB hvis det lykkedes klubberne at blive enige. Men det er nok her den store hage er. FCK er nok ikke interesseret da de stadig er med i alle turneringer.. Kusk er klar betyder at han gerne vil til OB. Ikke at klubberne forhandler eller er tæt på.
Jeg vil gerne understrege at dette ikke er en 100% kilde som når jeg har kaldt noget et par gange før. Men den er troværdig nok til at blive delt.
Don't kill the messenger please
Comment
-
Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlægKusk er en klassespiller, som ville være fantastisk at få ind, men både i AaB og FCK var det på højrefløjen, at han spillede, og der har Edmundsson været fremragende for os. Så er spørgsmålet om Edmundsson kan flyttes over på venstrekanten, eller ind som hængende angriber?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlægVi har jo en lang og glorværdig tradition for at omskole spillere til at spille andre pladser end der, hvor de har vist deres styrke"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlæguenig ..jeg har ikke set manglende begejstring og selvtillid kommerbedst gennem sejre
Sejre giver selvtillid ja, og DN har skabt flere sejre... Og dermed mere selvtillid...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
Comment