Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Det blev så AGF, hurtigt ude af startblokken må man sige... men fint nok at han ryger den vej og ikke til Fyn..
    Medmindre han scorer det afgørende mål i nedryknings playoff finalen mellem AGF og OB som sender os direkte i 1. division.

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
      Medmindre han scorer det afgørende mål i nedryknings playoff finalen mellem AGF og OB som sender os direkte i 1. division.
      LOL, det er jo helt forrykt, hvor en transfertråd ikke omhandler hede ønsker hvem vi kunne tænke os i stribede trøjer, men snarere har taget en drejning a la: åh nej!! sig ikke at det bliver ham her?!?!

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
        LOL, det er jo helt forrykt, hvor en transfertråd ikke omhandler hede ønsker hvem vi kunne tænke os i stribede trøjer, men snarere har taget en drejning a la: åh nej!! sig ikke at det bliver ham her?!?!
        Efter JH's transfer - hitrate de sidste år er det ja næsten naturligt at man frygter mere hvad han kunne hente end at man glæder sig på det... ;-)
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Efter JH's transfer - hitrate de sidste år er det ja næsten naturligt at man frygter mere hvad han kunne hente end at man glæder sig på det... ;-)
          Ja, det er lidt ligesom at se Klovn-serien (-filmen) - man ved, man kommer til at krumme tæer..bare ikke hvornår eller over hvad
          Mvh Kent

          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
            Ja, det er lidt ligesom at se Klovn-serien (-filmen) - man ved, man kommer til at krumme tæer..bare ikke hvornår eller over hvad

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
              LOL, det er jo helt forrykt, hvor en transfertråd ikke omhandler hede ønsker hvem vi kunne tænke os i stribede trøjer, men snarere har taget en drejning a la: åh nej!! sig ikke at det bliver ham her?!?!
              Enig i at det er ret sørgeligt at fokus pt ikke er på nogle tiltrængte klassetransfers fra OBs side.
              Jeg holder bare øje med hvad de hold, som vi skal kæmpe med i det der giftige nedrykningsslutspil, foretager sig da det kan blive vitalt for OBs chancer for at undgå nedrykning. Og jeg tror AGF har gjort en rigtig fornuftig handel ved at hente en rutineret forsvarsstyrmand som Mikkel Rask.

              Comment


                #82
                OBforever ha ha ha totalt spot on

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
                  Jeg starter lige denne tråd op. Transfervinduet åbner om tre ugers tid. Hvad skal JH hente ind?

                  Jeg ligger ud med en anbefaling om ham her: http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...satse-paa-mig/

                  Jeg synes Olsson har den offensive kreativitet og tekniske formåen, som vi mangler centralt på banen. Måske er han for dyr. Måske ligger hans ambitioner i et udlandsskifte. Men jeg synes vi skal gøre forsøget!

                  Smid endelig forslag ind.
                  Prøver lige med et første indlæg.
                  Som jeg ser det, er det selvfølgelig på den offensive del af banen vi mangler mest. Vi mangler 2 nye angriber.
                  Edmundsson synes jeg har gjort en rimelig figur. Så en ny kant spiller skal vi have. Så mangler vi en kreativ 8. Og så synes jeg vi skal have en ny venstre back. Det er 5 spillere. Det er godt nok mange, det ved jeg godt, men tror det er nødvendigt, før det bliver godt igen. Mit bud på de 5 spillere kunne være.
                  Venstre back: Dal hende
                  Ny 8: Mick Jensen / Kristoffer Olsson
                  Kant: Marcondes / Robert Skov / Casper Nielsen
                  2 angriber : Brock Madsen / Michael Ishak / Finnbogason

                  For at få råd til dette. Sælg pereira - Izunna - Thrane - Welbeck - Thomas Mikkelsen

                  Comment


                    #84
                    Besked til alle:

                    STOP med at omtal Mike Jensen som om, han skulle være en mulighed. Han koster på den anden side af 10 millioner, med fem år tilbage måske nærmere 20, og han vil selvsagt ikke gå fra at være stjerne i en norsk mesterklub, til at skulle spille for et bundhold i Superligaen. Brug nu lige indersiden en gang.

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                      Ja, det er lidt ligesom at se Klovn-serien (-filmen) - man ved, man kommer til at krumme tæer..bare ikke hvornår eller over hvad
                      Ha ha 👍
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Besked til alle:

                        STOP med at omtal Mike Jensen som om, han skulle være en mulighed. Han koster på den anden side af 10 millioner, med fem år tilbage måske nærmere 20, og han vil selvsagt ikke gå fra at være stjerne i en norsk mesterklub, til at skulle spille for et bundhold i Superligaen. Brug nu lige indersiden en gang.
                        Den båd er sejlet , da muligheden var der valgte OB atter forkert .. iøvrigt til uforståelig glæde for mange herinde .. sørgeligt ...

                        Fra 26. sep i år :

                        http://www.bt.dk/fodbold/mike-jensen-er-forelsket-i-rosenborg-jeg-forlader-foerst-klubben-naar-de-beder-mig
                        Last edited by Magge; 13-12-2016, 23:13.
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af Aku 2016 Se indlæg
                          Prøver lige med et første indlæg.
                          Som jeg ser det, er det selvfølgelig på den offensive del af banen vi mangler mest. Vi mangler 2 nye angriber.
                          Edmundsson synes jeg har gjort en rimelig figur. Så en ny kant spiller skal vi have. Så mangler vi en kreativ 8. Og så synes jeg vi skal have en ny venstre back. Det er 5 spillere. Det er godt nok mange, det ved jeg godt, men tror det er nødvendigt, før det bliver godt igen. Mit bud på de 5 spillere kunne være.
                          Venstre back: Dal hende
                          Ny 8: Mick Jensen / Kristoffer Olsson
                          Kant: Marcondes / Robert Skov / Casper Nielsen
                          2 angriber : Brock Madsen / Michael Ishak / Finnbogason

                          For at få råd til dette. Sælg pereira - Izunna - Thrane - Welbeck - Thomas Mikkelsen
                          Ishak, Skov, Mike Jensen og Olsson? De er langt uden for rækkevidde. Både økonomisk og ambitionsmæssigt.

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Besked til alle:

                            STOP med at omtal Mike Jensen som om, han skulle være en mulighed. Han koster på den anden side af 10 millioner, med fem år tilbage måske nærmere 20, og han vil selvsagt ikke gå fra at være stjerne i en norsk mesterklub, til at skulle spille for et bundhold i Superligaen. Brug nu lige indersiden en gang.
                            Fuldstændig enig. Vi kan slet slet slet ikke tiltrække sådan en kaliber. Og hvis han endelig ville hjem blev det kun til djævleøen

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                              Ishak, Skov, Mike Jensen og Olsson? De er langt uden for rækkevidde. Både økonomisk og ambitionsmæssigt.
                              Ja det bliver helt 100 en hylde under, med mindre vi finder eksotisk guld, eller lejer. Vi er et bundhold, og de spillere er alle interessante for tophold i hele skandinavien og midterklubber i Belgien, Holland og i den klasse der. Det kan vi ikke hamle op med nu.

                              Comment


                                #90
                                Jeg tror ikke JH slipper for at måtte finde en han kan leje frem til sommer. Måske sidder han på bænken i Englands Champignonship eller lignende.
                                Gad vide om det også var værd at tænke spilleres kærester med - måske var det muligt at lokke med det rette job eller den rette uddannelse.

                                Og/eller det fede hus osv.

                                Som udgangspunkt vil ingen gode spillere til nutidens OB uden et ekstremt honorar (til agenten).

                                Flere der er her nu troede de skulle spille på et godt hold - det skræmmer.

                                Det ideele var en kreatør og en angriber der tidligere har spillet sammen.
                                Last edited by Tåhyler; 14-12-2016, 08:23.
                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                                OB - engang var vi gode

                                Comment

                                Working...
                                X