Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd EfB-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af skoge Se indlæg
    AGF spillerne har i et brev sagt undskyld til deres fans - ovenpå det store nederlag igår - Mon ikke snart OB spillerne skulle gøre det samme ?
    tja - ville nu faktisk foretrække de begyndte at vise noget på banen....

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg
      Overvejer kraftigt at holde mig til den skrevne presse de næste par kampe - jeg kan snart ikke mere - jeg er fuldstændig færdig efter sådan en kamp!
      Jamen det gør så pisse ondt! Endnu engang er OB skyld i at jeg får en stram dag på job i morgen - Jeg kan simpelthen ikke sove ordentligt efter kampe som disse. Jeg brækker mig!

      Comment


        Vi har netop tabt uden ære til nr sjok der ikke havde vundet siden april.

        Comment


          Jeg har brug for Jesper Hansen og Kent Nielsen hører det her. At folk, der er trofaste nu simpelthen har mistet den sidste energi af at se et så uengageret hold.

          Jeg har ikke længere nogle kontakter hos OB. Er der nogen, der ved hvor man skrive hen?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af skoge Se indlæg
            AGF spillerne har i et brev sagt undskyld til deres fans - ovenpå det store nederlag igår - Mon ikke snart OB spillerne skulle gøre det samme ?
            Det for du dem aldrig til!

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              har det på helt samme måde.

              Og jeg troede faktisk på bedre tider inden sæsonnen. JH havde været tidligt ude - og gjort noget ved vores svage punkt fra sidste sæson - forsvaret.

              Men alt andet er åbenbart blevet glemt på vejen - og den der snak om top 6, den kan sgu da godt snart forstumme....jeg kan simpelthen ikke se vi kan komme med i toppen i denne sæson. FCK, BIF, RFC, FCM og AAB er de 5 første - det efterlader 1 plads....som vi skal kæmpe med formentlig AGF, måske sønderjydske og lyngby om......det bliver til endnu en 7 plads med pil ned
              JH har som i alle hans vinduer startet op med en total ukomplet trup , vi har igen kæmpe mangler i truppen og starter op med flopindkøb som snart henvises til bænken og vores småpenge derfor skal bruges til at erstatte de indkøb som igen igen ikke flytter os . Så kommer der panikkøb til slut i vinduet , for vi skal jo vente på den rigtige og ikke vise de andre klubber hvad vi er på udkig efter ...
              Last edited by Magge; 22-08-2016, 19:55.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Hvor er det fattigt... hvor er det bare hamrende latterligt det her...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Den dér kamp i Horne har vist sig præcis så håbløs som forventet. De var tunge. Og så fucker Kent Nielsen selv resten op, mens hans vedhæng på bænken udelukkende snakker om tålmodighed i en boldomgang, der er ikke eksisterende i stedet for at snakke om pres, energi og vilje.

                  Det nærmer sig virkeligheds forflygtigelse. For sammenhængen mangler også med stærkeste hold.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                    Jeg har brug for Jesper Hansen og Kent Nielsen hører det her. At folk, der er trofaste nu simpelthen har mistet den sidste energi af at se et så uengageret hold.

                    Jeg har ikke længere nogle kontakter hos OB. Er der nogen, der ved hvor man skrive hen?
                    Ingen hemmelighed at Jesper Hansens mail er jh@ob.dk
                    Jeg skrev til ham sidste år og fik også et svar

                    Comment


                      Vi gider sgu snart ikke OB mere. Troede det vendte med Kent, men det er ikke sket (endnu).
                      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                      OB - engang var vi gode

                      Comment


                        Men husk Jesper Hansen har bragt klubben på ret køl økonomisk ... Jeg gider nærmest ikke hidse mig op mere over elendighederne.
                        OB: Danske mestre i 2075/6

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Ingen hemmelighed at Jesper Hansens mail er jh@ob.dk
                          Jeg skrev til ham sidste år og fik også et svar
                          Lad os sørge for han opdager det, så.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                            Lad os sørge for han opdager det, så.
                            Håbløs mission

                            Comment


                              Kent har ansvaret for, at vores spillere går på banen med ild i øjnene og fråde om munden, og at sætte taktikken og de rigtige spillere på banen.. I dag fejlede han fuldstændig. Det her lal minder om de forfærdelige Troels Bech-dage
                              Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

                              Comment


                                Det er sgu sørgeligt at være fan af en klub, hvor middelmådighed og oldnordisk tankegang er konge i ledelsen, og der er dømt bedemandsfjæs fra spillerne, fra de betræder banen til de forlader den. Et hold der er så indifferent ift. om de vinder eller ej, er selvfølgelig ikke et top 6-hold, det skal man godt nok være naiv for at tro på.

                                Comment

                                Working...
                                X