Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd EfB-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlæg
    Ja, det er jo nok det, der er problemet. Holdet er bare ikke godt nok til at blande sig i toppen, og har ikke været det længe.
    Kent har i hvert fald tidligere vist sig som en af ligaens bedre trænere, da han fik et middelmådigt AaB-hold til at overpræstere. Derfor kan jeg heller ikke se, hvad det skulle hjælpe at fyre ham. Hvilken anden træner slulle kunne få truppen til at fungere bedre?
    - Måske Riddersholm, der vandt mesterskabet med FCM? (kan være han er billig, efter han fik AGF til at tabe 0-7)
    Zorniger når han engang bliver ledig :). Men indtil da så burde Kent stadig være bedste løsning.. Så hellere bruge de ekstra lønkroner på en super god spiller der kan få os der hen hvor vi gerne vil

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
      Esbjerg har en del at skyde med offensivt, det så vi da også i sidste runde.
      Jeppe Andersen er bedre end alt hvad vi har på midten, teknisk god og pasningsstærk.
      Casper Nielsen er en god spiller med fine offensive kvaliteter.
      Mensah er meget hurtig, ham får forsvaret problemer med.
      Faktisk er begge backerne også ret gode offensivt ... jeg forudser at Esbjergs offensiv kommer til at volde OB store problemer, men at det samme også bliver tilfældet den anden vej ... vi mangler bare trusler fra midtbanen.

      Esbjergs defensiv er dog ret ringe og derfor har de også skiftet ud ...
      Må jeg gerne rose mig selv :D?
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Men det er desværre realiteterne.. Jeg tror ikke på at ledelsen vil bruge de penge der skal til for at få os på rette kurs og jeg tror heller ikke at JH har evnerne til at finde kvaliteten.. Og Kent kan åbenbart ikke få dem vi har til at "shine"..
        Så kan man snakke om at der kun er spillet 6 kampe men hvis man kigger på dem plus de 3 sidste træningskampe har vi på intet tidspunkt set gode ud eller præsteret på et højt plan.. Hvorfor skulle det ligepludselig vende? Andet en sporadisk hist og pist..
        Mit gæt er at vi måske får 1p samlet mod FCM,FCK og BIF samlet samt en minusscore på -4 til -6.. Chancen er vel størst mod FCM...
        Jeg havde bare sådan håbet at i år var der hvor vi så den store tegning komme til live... Og intet.. INTET... Viser foreløbig at vi er nået videre
        Hvis vi slår Horsens, og stepper op mod et eller flere af topholdene FCM BIF FCK, og 1 point mod Sønderjyderne/Tyskerne, kan det stadig se fornuftigt ud får en 6 plads.

        Spillerne plejer at kunne steppe lidt op når de møder topholdene.

        Taber vi til Horsens og SønderJydske og kun får et par point eller 3 ialt mod topholdende. Ser det sgu noget sort ud at komme i slutspillet,

        Med det vi har set indtil nu matcher vi langt fra FCM/BIF/FCK men heldigvis spiller de indimellem også dårlige kampe.

        Det er godt nok svært at se tegningen til et godt hold, Nuvel kan vi sammensætte en hold med en vis kvalitet, men er meget sårbare ved bare 1 skade i start 11,

        Som en anden debatør også har været inden på, er det måske ikke kun spillernes manglende kvalitet, men hele stemningen i Ådalen, trænnings facilitter m.m.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlæg
          Ja, det er jo nok det, der er problemet. Holdet er bare ikke godt nok til at blande sig i toppen, og har ikke været det længe.
          Kent har i hvert fald tidligere vist sig som en af ligaens bedre trænere, da han fik et middelmådigt AaB-hold til at overpræstere. Derfor kan jeg heller ikke se, hvad det skulle hjælpe at fyre ham. Hvilken anden træner slulle kunne få truppen til at fungere bedre?
          - Måske Riddersholm, der vandt mesterskabet med FCM? (kan være han er billig, efter han fik AGF til at tabe 0-7)
          Det er jo ikke en mand der gør det. Mon ikke der findes en lang række trænere i DK, som har det faglige på plads, de tager jo alle den samme uddannelse. Det handler også om karakter, om hvilken ramme/set-up en person bliver placeret i, om det sammenspil er en succes eller ej. I AaB havde de en stærkere ungdomstradition, flere kulturbærere, en meget dygtig Poul Erik Andreasen og Kuhn til at supplere Kent. Er Kent god i OB nødvendigvis? er Jesper Hansen og Kent en stærk duo i en klub med OBs selvforståelse? Ikke nødvendigvis, Kent floppede jo også alvorligt i BIF, og Horsens klarede sig faktisk også fint uden Kent, indtil de blev overhalet af andre og ikke kunne leve på deres billige JH køb længere. F.eks. var det af ret afgørende betydning, at JH ikke erstattede Macena, siger også en del om JHs dømmekraft når det virkelig gælder.

          JH arbejder måske godt på den lange bane, men på den korte tager han dårlige beslutninger, måske det samme gælder Kent? Kent havde jo virkelig heller ikke succes i starten i AaB, gik klubben der ind og understøttede Kent, kompenserede for hans svagheder?

          Synes, der er mange spørgsmålstegn og ting man kan undre sig over, men uanset hvad er faktum, at OB på ingen måde udvikler sig i positiv retning, jeg kan ikke se, at JH og har gjort en afgørende positiv forskel endnu.

          Comment


            Nøj, jeg kæmper med at holde faklerne og høtyvene inde i bag lås og slå. Det nederlag er bare så fandens typisk. Der hvor vi virkelig har mulighed for at steppe op, så steppe vi ned. Tre sejre i træk (FCN, EfB, ACH) ville bare have givet SÅ meget mentalt. Både for trup og fans. Men næh nej.

            Men, men, men. Bare fordi man er pissed på en man holder af, er jo ikke ensbetydende med at man er ligeglad. OB er en djævelsk elskerinde

            Nå, op på den berømte bryggerhest og en sejr over Horsens, så kan vi lidt igen. Tyndslidte og ukuelige må vi stå sammen.

            FORZA STRIWERNE. EN GANG O'ENSE - ALTID O'ENSE.

            MvT
            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

            Comment

            Working...
            X