Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd EfB-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Rent Troels Bech med Kent Nielsen. Tror simpelthen ikke på ham mere... Og han må gerne tage sportschefen i hånden når han går... PINLIGT

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
      Det minder én om Danmark i 3/4 af Morten Olsens regeringstid.
      Ja, den værste af de 3/4 af hans regeringstid.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
        Det her kræver lige så meget åbent brev og undskyldning som agf
        Jeg er enig. De kan selv vælge om der skal være nogle tilskuere mod Horsens næste gang. Hvis Kent Nielsen efterfølgende stiller sig op og siger det handler om detaljer og OB som altid forbigår den her præstation i tavshed med et "øv og kom igen næste gang", så giver jeg fortabt.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
          Jeg ejer simpelthen ikke et gram af positiv fornemmelse tilbage for den her sæson. Jeg har simpelthen ikke flere kræfter. Nu må Kent Nielsen og Jesper Hansen overbevise mig.
          har det på helt samme måde.

          Og jeg troede faktisk på bedre tider inden sæsonnen. JH havde været tidligt ude - og gjort noget ved vores svage punkt fra sidste sæson - forsvaret.

          Men alt andet er åbenbart blevet glemt på vejen - og den der snak om top 6, den kan sgu da godt snart forstumme....jeg kan simpelthen ikke se vi kan komme med i toppen i denne sæson. FCK, BIF, RFC, FCM og AAB er de 5 første - det efterlader 1 plads....som vi skal kæmpe med formentlig AGF, måske sønderjydske og lyngby om......det bliver til endnu en 7 plads med pil ned

          Comment


            Pinligt pinligt pinligt... Orker ikke at skulle høre flere undskyldninger fra Kent

            Comment


              TRoede på nye tider, men næ, same shit as ever
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                Nu sagde jeg 3-3 i sidste runde, og 3-1 i denne, så jeg satser på vi når at få 3-3, og at jeg skal til at forskyde mine bud på kampene...

                ... kom nu OB, kom nu lige. ...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Det er godt at se, når vi jagter et mål, at vi vælger driblinger på tværs og afleveringer i længderetningen - mod eget mål.

                  Comment


                    Overvejer kraftigt at holde mig til den skrevne presse de næste par kampe - jeg kan snart ikke mere - jeg er fuldstændig færdig efter sådan en kamp!
                    JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
                    JM Barometer 1
                    2 3 4 5 6 7 8 9 10

                    Comment


                      AGF spillerne har i et brev sagt undskyld til deres fans - ovenpå det store nederlag igår - Mon ikke snart OB spillerne skulle gøre det samme ?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                        Ja, den værste af de 3/4 af hans regeringstid.
                        Ok så :)
                        OB: Danske mestre i 2075/6

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg
                          Overvejer kraftigt at holde mig til den skrevne presse de næste par kampe - jeg kan snart ikke mere - jeg er fuldstændig færdig efter sådan en kamp!
                          Min sidste enegi for dette hold er også ved at rende ud

                          Comment


                            OB uden Makrini er røv og nøgler som tidligere uden Falk
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              Vi gider ikke mere!!!!

                              Comment


                                Hvem har spillet bare til bestået i dag?

                                Comment

                                Working...
                                X