Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd EfB-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Kamptråd EfB-OB

    Start11 med OL på hb, og Greve/ElMak på den centrale midt.

    Esbjerg fB - OB
    http://www.bold.dk/fodbold/kamp/esbj...s-ob/12786192/
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    #2
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Start11 med OL på hb, og Greve/ElMak på den centrale midt.

    Esbjerg fB - OB
    http://www.bold.dk/fodbold/kamp/esbj...s-ob/12786192/
    Hvor står det henne med Greve på midt? Izunna kan jo lige så godt søge om transfer hvis han hen over sommeren er overhalet af JJ,Greve og måske Nana

    Comment


      #3
      Superliga.dk har den her:
      Gryte
      Desler, Kep, Tver, Joao
      Joan, izu, Thrane, jønsson
      Fest ak

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Hvor står det henne med Greve på midt? Izunna kan jo lige så godt søge om transfer hvis han hen over sommeren er overhalet af JJ,Greve og måske Nana
        det gør det på bold.dk. Jeg aner ikke hvorfor den ikke kan ses i linket.
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
          Superliga.dk har den her:
          Gryte
          Desler, Kep, Tver, Joao
          Joan, izu, Thrane, jønsson
          Fest ak
          så gætter bold.dk nok bare ... underligt
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #6
            Makrini mangler, av, av, av

            Comment


              #7
              Dette må være den rigtige:

              http://www.superliga.dk/kamp/2016-20...-ob?sub=lineup

              MvT
              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Start11 med OL på hb, og Greve/ElMak på den centrale midt.

                Esbjerg fB - OB
                http://www.bold.dk/fodbold/kamp/esbj...s-ob/12786192/
                Makrini starter i hvert fald ikke inde, iflg. OB, og ej heller Greve...
                Mvh Kent

                Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                Comment


                  #9
                  Pudsigt at Kent kan sætte en angriber af holdet som scorede 2 i forgående kamp, imens Jønsson på venstre midte igen kan få genvalg.......

                  Comment


                    #10
                    Jeg synes det er en hån mod Oliver Lund, at han ikke får chancen igen.

                    Men det kan også være ligegyldigt. Vi har muligvis ligaens dårligste venstre kant - vi taber i dag.

                    Glæder mig til at se Thrane

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                      Pudsigt at Kent kan sætte en angriber af holdet som scorede 2 i forgående kamp, imens Jønsson på venstre midte igen kan få genvalg.......
                      Lige netop i denne kamp kan jeg godt se fordelen med Fester og AK på toppen - Alt efter hvordan kampen forløber sig, så ville TM være perfekt senere i kampen. Han har bestemt ikke spillet sig af..

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                        Jeg synes det er en hån mod Oliver Lund, at han ikke får chancen igen.

                        Men det kan også være ligegyldigt. Vi har muligvis ligaens dårligste venstre kant - vi taber i dag.

                        Glæder mig til at se Thrane
                        Thrane er også mit højdepunkt i startopstillingen, bliver spændende at se, hvad han kan på den position. Er helt enig i forhold til Lund. Medmindre han kan træne sig en fem-seks år yngre og til at have vokset op på Fyn, så tror jeg desværre altid Desler vil være foran. Men at Jönsson starter inde, og at Pereira holder JBL ude, det forstår jeg simpelthen ikke.

                        Comment


                          #13
                          En skandale at Oliver Lund ikke er inde

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                            Thrane er også mit højdepunkt i startopstillingen, bliver spændende at se, hvad han kan på den position. Er helt enig i forhold til Lund. Medmindre han kan træne sig en fem-seks år yngre og til at have vokset op på Fyn, så tror jeg desværre altid Desler vil være foran. Men at Jönsson starter inde, og at Pereira holder JBL ude, det forstår jeg simpelthen ikke.
                            Jeg er bange for du har ret, men det skulle ikke være på bekostning af Desler. OL på højreback, Desler på højre kant, og Edmundsson på venstre kant? Jönsson har simpelthen været forfærdelig. Mindes ikke en så ringe venstre kant i OB?

                            JBL er bedre offensivt end Pereira, men Pereira er bedre defensivt, hvis du spørger mig. - Jeg ville også mene at JBL ville være at foretrække i dag med tanke på Esbjergs rigtig dårligt kørende offensiv. Esbjergs defensiv er også ret ringe, så her ville JBLs udmærket indlæg være at foretrække.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                              Jeg er bange for du har ret, men det skulle ikke være på bekostning af Desler. OL på højreback, Desler på højre kant, og Edmundsson på venstre kant? Jönsson har simpelthen været forfærdelig. Mindes ikke en så ringe venstre kant i OB?

                              JBL er bedre offensivt end Pereira, men Pereira er bedre defensivt, hvis du spørger mig. - Jeg ville også mene at JBL ville være at foretrække i dag med tanke på Esbjergs rigtig dårligt kørende offensiv. Esbjergs defensiv er også ret ringe, så her ville JBLs udmærket indlæg være at foretrække.
                              Esbjerg har en del at skyde med offensivt, det så vi da også i sidste runde.
                              Jeppe Andersen er bedre end alt hvad vi har på midten, teknisk god og pasningsstærk.
                              Casper Nielsen er en god spiller med fine offensive kvaliteter.
                              Mensah er meget hurtig, ham får forsvaret problemer med.
                              Faktisk er begge backerne også ret gode offensivt ... jeg forudser at Esbjergs offensiv kommer til at volde OB store problemer, men at det samme også bliver tilfældet den anden vej ... vi mangler bare trusler fra midtbanen.

                              Esbjergs defensiv er dog ret ringe og derfor har de også skiftet ud ...
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment

                              Working...
                              X