Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd EfB-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Vi må bare konstatere at OB er et kønsløst ideforladt hold med en træner der stædigt holder fast ved spillere og spilkoncept der på ingen måde fungere.
    Vi er en klub i krise uden visioner uden gejst uden handlekraftig ledelse.

    Comment


      Jeg ejer simpelthen ikke et gram af positiv fornemmelse tilbage for den her sæson. Jeg har simpelthen ikke flere kræfter. Nu må Kent Nielsen og Jesper Hansen overbevise mig.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
        Jeg ejer simpelthen ikke et gram af positiv fornemmelse tilbage for den her sæson. Jeg har simpelthen ikke flere kræfter. Nu må Kent Nielsen og Jesper Hansen overbevise mig.
        Man er udtømt, simpelthen.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
          Det er hermed officielt! Vi taber altid til hold i krise.. Hver gang siger jeg til mig selv "Argh, det passer jo ikke - så dårlige er vi heller ikke mod kriseramte hold." Men det er hver evig fucking eneste gang!!!!! Hver fucking pisse irriterende røv pis fuck lorte gang! HVER GANG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
          Kunne faktisk være interessant at undersøge ... i forhold til hvor gode vi selv er, så er mit gæt at der ikke er noget der stikker ud der ... vi taber generelt ofte, fordi holdet mangler kvalitet.
          Last edited by Entusiastens; 22-08-2016, 19:43.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Det her kræver lige så meget åbent brev og undskyldning som agf
            Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

            Comment


              Man kan ikke vinde i et sodavandskostume UDEN strber - idioter, hjernedøde ignoranter og opblæste bonderøve
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                Vi sjatpisser en nem sejr væk med uengageret gåfodbold, og det værste af det hele: Ingen på bænken synes at have set det, eller tænkt sig at gøre noget for at ændre det.

                Comment


                  Er vi snart ude i at vi skal lave en 2010 version 2? ..Fyre Kent Nielsen og Jesper Hansen?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                    Jeg ejer simpelthen ikke et gram af positiv fornemmelse tilbage for den her sæson. Jeg har simpelthen ikke flere kræfter. Nu må Kent Nielsen og Jesper Hansen overbevise mig.
                    Jesper Hansen har overbevist mig om han er et inkompetent fjols.....Og Kent er da så småt på vej
                    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Vi er helt til grin. Men Kent er jo gud, så det må være JH skyld.
                      Kent blev hentet af JH. Så endnu et fejlskud fra krejleren.

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                        Jeg ejer simpelthen ikke et gram af positiv fornemmelse tilbage for den her sæson. Jeg har simpelthen ikke flere kræfter. Nu må Kent Nielsen og Jesper Hansen overbevise mig.
                        De to grams posetivitet og optimisme jeg havde før sæsonen er længe visket væk ..
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Vi er helt til grin. Men Kent er jo gud, så det må være JH skyld.
                          DET er han på ingen måde....og der skal nok også snart til at ske noget - ellers kommer han også i fokus.

                          Men tror bare genrelt vi er mange der håber han kan lykkedes, han har gjort det før - og ville være rart om der kom lidt ro omkring trænerposten i OB.....

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
                            Vi må bare konstatere at OB er et kønsløst ideforladt hold med en træner der stædigt holder fast ved spillere og spilkoncept der på ingen måde fungere.
                            Vi er en klub i krise uden visioner uden gejst uden handlekraftig ledelse.
                            Det minder én om Danmark i 3/4 af Morten Olsens regeringstid.
                            OB: Danske mestre i 2075/6

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              Kunne faktisk være interessant, i forhold til hvor gode vi selv er, så er mit gæt at der ikke er noget der stikker ud der ... vi taber generelt ofte, fordi holdet mangler kvalitet.
                              Tja, SIF har hentet 2 point i 5 kampe. Det ene selvfølgelig på Odense Stadion.
                              This is what you have been trained for, makes us proud!

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Kan i huske da JH var genial fordi, at han hentede Izunna? Det grinte vi meget af den vinter.
                                det kan jeg huske - troede virkeligt der var lavet en god handel der....det var der så på ingen måde....

                                Comment

                                Working...
                                X