For helvede da også....
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd EfB-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægSå sætter vi endnu et hold igang
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægDet er hermed officielt! Vi taber altid til hold i krise.. Hver gang siger jeg til mig selv "Argh, det passer jo ikke - så dårlige er vi heller ikke mod kriseramte hold." Men det er hver evig fucking eneste gang!!!!! Hver fucking pisse irriterende røv pis fuck lorte gang! HVER GANG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægTop 3 bør vi have rigeligt kvalitet til.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægNej vi er tålmodige....for det er åbenbart det der skal til....suk
Problemet er at vi mangler det meste af de sidste 3.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
Comment