Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd EfB-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    KEP skal gå hjem i seng!
    Men før det kan han da lige se på det fantastiske stykke forsvarsarbejde han lavede ved 2-1 målet.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
      Personligt er jeg lidt træt af at høre om det her med ...
      ... at spillerne ikke gav sig nok.
      ... at der mangler vildskab.
      ... at vi ikke var klar fra start.
      ... at der mangler vildskab.
      ... at vi kun yder 98% og blodet ikke sprøjter fra øjnene.
      ... at der mangler vildskab.

      Jeg savner bedre kvalitet i truppen, der er intet overraskende over det her, truppen er ikke til mere.
      Hvis vi bare vil have vildskab og fight, så kan vi jo bare investere i professionelle rugbyspillere, de er sikkert heller ikke så dyre ... at de ikke kan spille fodbold gør vel ikke så meget?
      Helt enig i det første. Synes ikke manglende vilje er problemet. Der synes jeg træneren tilskrives for stor betydning. Det handler mere om grundlæggende forskel på spillere - og jeg synes ikke vi har noget særligt problem på det om råde.

      Nu er Brøndby startet ligaen meget imponerende ift. fight og tænding og er lidt en undtagelse, men ellers er alle hold meget op og ned tændingsmæssigt. Det afhænger meget af hvordan spillet udvikler sig for holdet. Også for FCK. Det handler om at have kvaliteten til at vinde alligevel. Det er der vi har problemet i mine øjne.

      Spillere som Jönsson og AK, der bør være dem, der tager ansvaret offensivt er ikke rigtig stemplet ind i sæsonen. Især bekymrende med førstnævnte.
      Last edited by Agbre; 22-08-2016, 20:17.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        Vores anfører er helt rolig. Ingen grund til at male fanden på væggen. Jeg gider sgu ikke lade mig gå på af vi er elendige når vores spillere er ligegladen.
        Det gider jeg heller ikke, men jeg kan ikke lade være. Fordi i modsætning til Kenneth Emil, så er jeg en rendyrket vinder. Hvis han også var det, så havde han været ligeså hidsig som os. Men det er måske også for meget at forlange af en Aab-dreng, som laller rundt på hans sidste kontrakt
        Last edited by RASH; 22-08-2016, 20:15.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          KEP vil ikke male fanden på vægen
          nej da - hvorfor også gøre det - det var jo bare et par fejl der gjorde at vi ikke vandt....jebus fucking c*****

          Comment


            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
            Men før det kan han da lige se på det fantastiske stykke forsvarsarbejde han lavede ved 2-1 målet.

            MvH ChrisOB
            Den synes jeg ikke var så slem. Det er mere hele holdet der bliver for passivt. Indlægget ligger rigtig godt og er svært at gøre noget ved. Til gengæld skal han meget hurtigere ud og hjælpe Joan med 3-2 målet synes jeg. Han må ikke lade Esbjerg-spillerne presse ham alene fra to sider.

            Comment


              Glæder mig til at høre hvad Kent Nielsen siger.

              Comment


                Pinlige tipsbladet skriver at Esbjerg og OB delte. 2-2

                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ldende-affaere

                Comment


                  Gad vide om der kommer over 4000 tilskuere mod ACH, jeg tvivler for der venter jo nok endnu et nederlag.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    Vores anfører er helt rolig. Ingen grund til at male fanden på væggen. Jeg gider sgu ikke lade mig gå på af vi er elendige når vores spillere er ligegladen.
                    Han er vel som træneren og sportsdirektøren tilfreds med truppen og tingenes tilstand . Vi skal jo bare være tålmodige
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                      Den synes jeg ikke var så slem. Det er mere hele holdet der bliver for passivt. Indlægget ligger rigtig godt og er svært at gøre noget ved. Til gengæld skal han meget hurtigere ud og hjælpe Joan med 3-2 målet synes jeg. Han må ikke lade Esbjerg-spillerne presse ham alene fra to sider.
                      Joan kan bare losse den ud til indkast
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                        Glæder mig til at høre hvad Kent Nielsen siger.
                        Vi er forbandede over nederlaget..

                        Comment


                          kent mener vi havde kampen hvor vi ville have den, og gjorde meget rigtigt i vores spil?!?!?!?!.....okay der røg så den sidste tillid til ham - hvad fanden er det for en kamp han har set?

                          Comment


                            Tak for EM i 92, det gør dig til en levende legende. Når det så er sagt, så pis af helvedes til. OVE P, OVE P, OVE P!!!

                            Comment


                              Tak for kaffe. Kent mener vi gjorde meget rigtigt. Har mistet troen på ham.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Pinlige tipsbladet skriver at Esbjerg og OB delte. 2-2

                                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ldende-affaere
                                Tipsbladet er mindst lige så ringe som os.. Måske er de også godt tilfreds med at gøre arbejdet halv færdigt?

                                Comment

                                Working...
                                X