Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd EfB-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Vi får drømmestarten og har godt styr på dem i 10 min efter. Herefter daler vi yderligere og kulminerer ved at stå 4 mand og kigge på den bedste afslutter for EfB, imens han dribler rundt på kanten af feltet. Efter målet synes jeg vi er bedst, men ligesom i mange andre kampe kommer vi ikke frem til de store chancer.
    Jønsson er igen ringe, Thrane er fejlplaceret og AK virker lad. Desler kom lidt efter det, men virker heller ikke så energisk som vi har set. Så gerne vi skiftede jønsson ud, får welbeck ind og rykker Thrane ud på kanten. Thrane virker meget motiveret, men han er ikke cm det er helt sikkert. Jønsson er en skændsel. Han kan sgu ikke hamre et søm i en lort uden at ødelægge begge dele. Han smadrer jo op til flere omstillinger med simple afleveringer han fucker op.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Ujævn halvleg mod et ringe superligahold. Thrane imponerer bestemt ikke på midten. Men hvad kan man forlange når Kent sætter en spiller ind på pladsen der ikke gjort det siden ungdomsårene
      Der er noget jeg har misforstået for jeg mente da bestemt han var hente til midtbanen....Men det var åbenbart kanten....

      Comment


        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
        Hæderlig første halvleg. Vi stiller os for langt tilbage efter føringsmålet, og Jeppe A. får for meget plads, men siden udligningen har vi siddet på spillet.

        Godt at se lidt flere afslutninger udefra, det er tydeligt at vi mangler troen på at indlæggene kan blive farlige. Flere skud udefra har vi vel savnet i mange år.
        Når man ser træningen så giver det desværre meget god mening. Det virker ikke som om Kent er tilfreds, medmindre bolden spilles ind over målstregen. Jeg savner godt nok også en skudtrussel udefra, men det viste Jeppe Andersen jo lige, at han passende kunne blive for os.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
          Jønsson er en skændsel. Han kan sgu ikke hamre et søm i en lort uden at ødelægge begge dele.
          😂😂

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            Der er noget jeg har misforstået for jeg mente da bestemt han var hente til midtbanen....Men det var åbenbart kanten....
            Det må man da håbe

            Comment


              Hvilsom på banen. Hvad er oddset lige på at han scorer?

              Comment


                "sodavandsisdragter"- ja, det er det, de iigner, de skrækkelige trøjer
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Hvilsom på banen. Hvad er oddset lige på at han scorer?
                  Odds: 6.0

                  Comment


                    Så gik Desler vidst i stykker...lad os håbe det ikke er for alvorligt

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                      Hæderlig første halvleg. Vi stiller os for langt tilbage efter føringsmålet, og Jeppe A. får for meget plads, men siden udligningen har vi siddet på spillet.

                      Godt at se lidt flere afslutninger udefra, det er tydeligt at vi mangler troen på at indlæggene kan blive farlige. Flere skud udefra har vi vel savnet i mange år.
                      Ja så mangler kvaliteten bare i de afslutninger udefra , den vi har haft kan knap trille hent ind til målet .
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Fuuuuck af!!!!

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                          Odds: 6.0
                          Bum

                          Comment


                            Hvorfor kommer det ikke bag på nogen?

                            Comment


                              Så scorede hvilsom . ....suk

                              Comment


                                Hvor var det nemt ...
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X