Oprindeligt indsendt af skoge
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd EfB-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Claus Se indlægOvervejer kraftigt at holde mig til den skrevne presse de næste par kampe - jeg kan snart ikke mere - jeg er fuldstændig færdig efter sådan en kamp!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæghar det på helt samme måde.
Og jeg troede faktisk på bedre tider inden sæsonnen. JH havde været tidligt ude - og gjort noget ved vores svage punkt fra sidste sæson - forsvaret.
Men alt andet er åbenbart blevet glemt på vejen - og den der snak om top 6, den kan sgu da godt snart forstumme....jeg kan simpelthen ikke se vi kan komme med i toppen i denne sæson. FCK, BIF, RFC, FCM og AAB er de 5 første - det efterlader 1 plads....som vi skal kæmpe med formentlig AGF, måske sønderjydske og lyngby om......det bliver til endnu en 7 plads med pil nedLast edited by Magge; 22-08-2016, 19:55.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Den dér kamp i Horne har vist sig præcis så håbløs som forventet. De var tunge. Og så fucker Kent Nielsen selv resten op, mens hans vedhæng på bænken udelukkende snakker om tålmodighed i en boldomgang, der er ikke eksisterende i stedet for at snakke om pres, energi og vilje.
Det nærmer sig virkeligheds forflygtigelse. For sammenhængen mangler også med stærkeste hold.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlægJeg har brug for Jesper Hansen og Kent Nielsen hører det her. At folk, der er trofaste nu simpelthen har mistet den sidste energi af at se et så uengageret hold.
Jeg har ikke længere nogle kontakter hos OB. Er der nogen, der ved hvor man skrive hen?
Jeg skrev til ham sidste år og fik også et svar
Comment
-
Kent har ansvaret for, at vores spillere går på banen med ild i øjnene og fråde om munden, og at sætte taktikken og de rigtige spillere på banen.. I dag fejlede han fuldstændig. Det her lal minder om de forfærdelige Troels Bech-dageStriwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt
Comment
-
Det er sgu sørgeligt at være fan af en klub, hvor middelmådighed og oldnordisk tankegang er konge i ledelsen, og der er dømt bedemandsfjæs fra spillerne, fra de betræder banen til de forlader den. Et hold der er så indifferent ift. om de vinder eller ej, er selvfølgelig ikke et top 6-hold, det skal man godt nok være naiv for at tro på.
Comment
Comment