Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2014 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
    Når jeg spørger, er det, fordi jeg ikke kan huske eksempler på klubber, der har lavet kontrakter med spillere fra andre ligaer før spillerens kontrakt er udløbet - a la det OB har gjort med Lucas Jensen m.fl.

    Så jeg tænkte, at der måske er en eller anden skør regel, når spilleren skifter på tværs af landegrænser.

    Det er højst sandsynligt, at jeg har overset noget. I så fald beklager jeg at have spildt jeres tid:-)
    Det sker ind imellem. Lige pt har FCK købt IFK Göteborgs Ludwig Augustinsson, som skifter til vinter, når den svenske sæson slutter. De skrev kontrakt med Mussis og Högli i vinters, selv om de begge først skiftede til sommer. Salzburg købte Peter Ankersen i EfB ½ år før han skiftede, og så vidt jeg husker købte EfB så Ryan Laursen i Lyngby ca. samme tidspunkt (og han skiftede så også først senere). Mener også Sønderjyske offentliggjorde kontrakt med Erik Marxen inden vinduet åbnede(?), og der er en del andre eksempler.

    Mener det er FIFA-regel, at man må kontakte spiller direkte 6 mdr før kontraktudløb, men ikke sikker.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
      Det sker ind imellem. Lige pt har FCK købt IFK Göteborgs Ludwig Augustinsson, som skifter til vinter, når den svenske sæson slutter. De skrev kontrakt med Mussis og Högli i vinters, selv om de begge først skiftede til sommer. Salzburg købte Peter Ankersen i EfB ½ år før han skiftede, og så vidt jeg husker købte EfB så Ryan Laursen i Lyngby ca. samme tidspunkt (og han skiftede så også først senere). Mener også Sønderjyske offentliggjorde kontrakt med Erik Marxen inden vinduet åbnede(?), og der er en del andre eksempler.

      Mener det er FIFA-regel, at man må kontakte spiller direkte 6 mdr før kontraktudløb, men ikke sikker.
      Lyder fint. Håber Jesper Hansen læser med og præsenterer Gilberto i morgen:-)

      Comment


        Bliver ikke til noget med JJ

        http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...r-med-jonsson/

        Comment


          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/bunde...-william-kvist

          En hurtig lille lejeaftale ... han vil vel gerne vise sig frem .. ;-)
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/bunde...-william-kvist

            En hurtig lille lejeaftale ... han vil vel gerne vise sig frem .. ;-)
            Jeg kan på ingen måde se, hvad vi skal bruge endnu en central midt til, med mindre han kan løfte niveauet over en længere periode. Kvist på en to-årig, og så Spelmann ud af vagten ville være fint.

            Kvist på en lejeaftale? Spild af penge, holder egne spillere ude, og løfter os ikke over tid.
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
              Jeg kan på ingen måde se, hvad vi skal bruge endnu en central midt til, med mindre han kan løfte niveauet over en længere periode. Kvist på en to-årig, og så Spelmann ud af vagten ville være fint.

              Kvist på en lejeaftale? Spild af penge, holder egne spillere ude, og løfter os ikke over tid.
              Nu var det skrevet med et blink øjet men jeg er ikke i tvivl om han har væsentligt højere niveau end det vi har i forvejen og en halv sæson for at få lagt afstand til bunden før foråret burde ikke betyde alverdens for de unges muligheder.

              Der er i øvrigt andre spillere jeg hellere afskiber end Spelmann men nok ikke så relevant ..
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                Enig, lad Toppel stå indtil Razda er klar til at overtage - det er jeg absolut ikke utryg ved.
                Yes. Så lad da Radza få en kamp i vores første pokalkamp i år, Brønshøj ude..?
                - OB fan siden Tchami og Dethlefsen

                - Giv Mikkel Desler chancen - han har mentaliteten!

                - Et udpluk af mine største oplevelser med OB i Europa:
                OB - Hertha Berlin, UEFA cup kvalifikation 2006
                OB - Celta Vigo, UEFA cup, 1. runde, 2002
                OB - Røde Stjerne, UEFA cup, 1. runde, 2003

                Comment


                  uh hvor så jeg gerne endnu en forsvare - evt vores islænding kunne hentes nu - syntes forsvaret hiver mange kort til sig og med 3 inde i start 11 var det rart at have lidt at bytte med.

                  og så så jeg sgu gerne et eller andet med noget fart - når nu vi skal spille på omstillinger...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    uh hvor så jeg gerne endnu en forsvare - evt vores islænding kunne hentes nu - syntes forsvaret hiver mange kort til sig og med 3 inde i start 11 var det rart at have lidt at bytte med.

                    og så så jeg sgu gerne et eller andet med noget fart - når nu vi skal spille på omstillinger...
                    Ja tak. I morgen skulle helst byde på Hallgrimur og måske leje af en hurtig offensiv spiller..

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Ja tak. I morgen skulle helst byde på Hallgrimur og måske leje af en hurtig offensiv spiller..
                      Ja tak. Vi har intet offensivt

                      Comment


                        Der må simpelthen være nogen desperadoer i morgen der gerne vil ud og spille fodbold i stedet for at sidde på bænken..
                        måske en fra den hollandske liga.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Ja tak. I morgen skulle helst byde på Hallgrimur og måske leje af en hurtig offensiv spiller..
                          tja er nu meget imod de lejeaftaler....men ja hvis det er hvad der er muligt så slå da endeligt til - vi mangler speed

                          Comment


                            Kasper Larsen kostede igen - i dag et point mod Fck. Og det skyldes rene hjerneblødninger og det vil tage år at kommer over det.
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                              Kasper Larsen kostede igen - i dag et point mod Fck. Og det skyldes rene hjerneblødninger og det vil tage år at kommer over det.
                              Hvis vi på en eller anden måde kunne få 2-3 mill for ham ville jeg gerne skibbe ham afsted i morgen og bruge pengene på Hall og en offensiv leje eller 2

                              Comment


                                Vil egentlig helst ikke af med nogen fra start 11 i morgen. Kasper og Emil har været nævnt en del på det sidste, men på den lange bane er Kasper jo stadig meget talentfuld og Emil vil stadig komme med nogen fine indsatser, når vi skal møde de andre skodhold. Der var da et vigtigt mål mod Randers.

                                Hallgrimur vil jeg dog gerne hente asap. Kryger ser skidt ud defensivt.

                                Så vil jeg også hellere vente på Gilberto Macena indtil nytår frem for noget panikleje, så kan Emil også bedre skydes afsted til den tid.

                                Comment

                                Working...
                                X