Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2014 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
    Jeg sad i dag og ønskede mig at Troels ville sætte Diarra ind istedet for Skula, og ved godt han lige er kommet tilbage og skyldes sikkert også min længsel efter en Traore der på sine gode dage pillede alt fra alle med de lange lemmer. Men synes altså det er et forsøg værd når man ser på Skulas niveau pt. Også fint at ingen er sikre, ej heller kaptajnen.
    Jeg vil så vove at påstå, at det grænser sig til direkte dårlig trænergerning at holde en spiller på banen, anførerbind eller ej, når han leverer så dårlig en indsats, som Skulason leverede imod Brøndby. Endnu mere, en spiller med anførerbindet bliver som oftest udstyret med et sådan, fordi han har "noget" ud over det sædvanlige, det være sig evner/rutine/psykisk styrke, der også betyder, at hvis han bliver skiftet tidligt ud, så er han bedre i stand til at tage udskiftningen som en mand og erkende, at dét var vist ikke godt nok, i forhold til hans yngre kollegaer.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      Ønsker og muligheder.
      Vi mangler stadig en angriber. Thomas Mikkelsen ligner en fin erstatning for Bodul. Håber på en signing i dette vindue.
      Højre back mangler. Stadig.....
      Defensiv midt mangler. Stadig.....
      Lasse Nielsen ligner en anfører. Jeg ved ikke hvor længe der skal gå før ansvaret kan overgå til ham.
      Everything will be okay in the end. If it's not okay it's not the end.

      Comment


        http://www.bold.dk/nyt/avis-mainz-vil-have-uffe-bech

        Rigtigt set af Hjulmand, hvis Bech kan holde sig skadefri, så kan han altså noget ekstraordinært.

        Men det var ikke det jeg ville frem til.

        De skal da have Emil som afløser (han må nok lidt ned i løn, men han savner jo København, det lille snut).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
          http://www.bold.dk/nyt/avis-mainz-vil-have-uffe-bech

          Rigtigt set af Hjulmand, hvis Bech kan holde sig skadefri, så kan han altså noget ekstraordinært.

          Men det var ikke det jeg ville frem til.

          De skal da have Emil som afløser (han må nok lidt ned i løn, men han savner jo København, det lille snut).
          det er da det de skal ANTIJINX
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Xabuni Se indlæg
            Ønsker og muligheder.
            Vi mangler stadig en angriber. Thomas Mikkelsen ligner en fin erstatning for Bodul. Håber på en signing i dette vindue.
            Højre back mangler. Stadig.....
            Defensiv midt mangler. Stadig.....
            Lasse Nielsen ligner en anfører. Jeg ved ikke hvor længe der skal gå før ansvaret kan overgå til ham.
            vi har 2 højre backs allerede
            vi har massere af midtbane spillere

            tvivler på vi får mere end en angriber

            Comment


              Det er sjovt, når jeg kigget spillerlisten igennem kan jeg ikke se en eneste højre back..

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
                Det er sjovt, når jeg kigget spillerlisten igennem kan jeg ikke se en eneste højre back..
                Det var også min tanke. Jeg ved ikke, hvornår det er blevet vedtaget, at Diarra er højre back - men han har da aldrig spillet den plads i OB i hvert fald? At Kryger skulle være HB var/er så en omskollingsplan; men det gør ham næppe til HB. Spelmann har spillet wingback de seneste to kampe, men han kan næppe heller siges at være back.

                Vi har savnet en venstre back i årevis i OB. Nu har vi så to. Desværre mangler vi så nu en højre back.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                  Det var også min tanke. Jeg ved ikke, hvornår det er blevet vedtaget, at Diarra er højre back - men han har da aldrig spillet den plads i OB i hvert fald? At Kryger skulle være HB var/er så en omskollingsplan; men det gør ham næppe til HB. Spelmann har spillet wingback de seneste to kampe, men han kan næppe heller siges at være back.

                  Vi har savnet en venstre back i årevis i OB. Nu har vi så to. Desværre mangler vi så nu en højre back.
                  Diarra har faktisk spillet på HB i en kamp hvor Ruud havde karantæne... I foråret mener jeg .. Og bedre end på VB..
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    Diarra har faktisk spillet på HB i en kamp hvor Ruud havde karantæne... I foråret mener jeg .. Og bedre end på VB..
                    Så vidt jeg kan huske, så var det i Slagelse (Vi tabte 0-1 ved dén lejlighed på et selvmål af Høegh, hvor vi sluttede med 10 mand fordi Barret brækkede noget i foden) Og det gik ikke så godt, så vidt jeg kan huske. (For jeg var dér)

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                      Så vidt jeg kan huske, så var det i Slagelse (Vi tabte 0-1 ved dén lejlighed på et selvmål af Høegh, hvor vi sluttede med 10 mand fordi Barret brækkede noget i foden) Og det gik ikke så godt, så vidt jeg kan huske. (For jeg var dér)

                      MvH ChrisOB
                      Der var også efb kampen hvor han spillede rigtigt godt

                      Comment


                        Så mangler vi bare at afsætte EL til FCN, så kan RF komme på vk, som han selv foretrækker og ind med LJ på hk. Overskuddet kan så bruges på en rigtig hb. Kryger må så agere "mädchen für alle plätze" som hk-hb og angriber mm.
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Efter kontrakten med Vladimir Dvalishvili er OB umiddelbart færdig med at handle i dette transfervindue.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Familien L Se indlæg
                            Efter kontrakten med Vladimir Dvalishvili er OB umiddelbart færdig med at handle i dette transfervindue.
                            det er nok også bare lidt ønsketænkning fra mig, men EL lægger ikke skjul på han savner Kbh.
                            Han er en fantastisk spiller og kan han hives op af den sump han har befundet sig i i langt tid er han klart et godt kort for OB
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Familien L Se indlæg
                              Efter kontrakten med Vladimir Dvalishvili er OB umiddelbart færdig med at handle i dette transfervindue.
                              Giver fin mening at melde sådan ud. Så har vi også signaleret, at vi ikke er panik (længere).

                              Så kan vi altid se om der kommer "noget ind fra siden".

                              Comment


                                Ahhh lidt i panik er vi vel altid.
                                Everything will be okay in the end. If it's not okay it's not the end.

                                Comment

                                Working...
                                X