Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2014 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Vil egentlig helst ikke af med nogen fra start 11 i morgen. Kasper og Emil har været nævnt en del på det sidste, men på den lange bane er Kasper jo stadig meget talentfuld og Emil vil stadig komme med nogen fine indsatser, når vi skal møde de andre skodhold. Der var da et vigtigt mål mod Randers.

    Hallgrimur vil jeg dog gerne hente asap. Kryger ser skidt ud defensivt.

    Så vil jeg også hellere vente på Gilberto Macena indtil nytår frem for noget panikleje, så kan Emil også bedre skydes afsted til den tid.
    jeg syntes nu nærmere at KL's talent er gået i bakgear

    Comment


      Hallgrimur er vel mere back af nød end lyst i Sønderjyske? Har ikke set ham så meget, men han virker da umiddelbart ikke mere letfodet end f.eks. Kryger, men derimod fysisk og løbestærk

      Comment


        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
        Hallgrimur er vel mere back af nød end lyst i Sønderjyske? Har ikke set ham så meget, men han virker da umiddelbart ikke mere letfodet end f.eks. Kryger, men derimod fysisk og løbestærk
        Hallgrimur er ikke højre back, men synes der var for meget gennemløb i dag ude ved Kryger, selv om det ikke kostede mål.

        Det kunne måske gøre Kryger til højre kant, hvis vi går tilbage til noget 4-4-2 på et tidspunkt og så ligge Falk ind som hængende bagved Lado/Mikkelsen.
        Last edited by Polle; 31-08-2014, 21:54.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
          Hallgrimur er vel mere back af nød end lyst i Sønderjyske? Har ikke set ham så meget, men han virker da umiddelbart ikke mere letfodet end f.eks. Kryger, men derimod fysisk og løbestærk
          Så må han ind og tage KL's plads mens Spelmann ryger tilbage på wingback..

          Comment


            Er Ruud kommet videre?
            ellers har vi en ledig back til ham
            Everything will be okay in the end. If it's not okay it's not the end.

            Comment


              http://www.bold.dk/nyt/agf-og-akharr...er-samarbejdet håber ikke han lander hos os :P

              Comment


                eller på den anden side, han er jo okay teknisk og er ikke bange for at udfordre, så kunne han tøjles så han ikke laver noget dumt

                Comment


                  Den eneste transfer jeg ønsker mig er en ny træner.

                  En der magter at sætte en solid defensiv, samtidigt med at kunne organisere noget ok offensivt spil, der skaber mere end 1½ tilfældigt opstående chancer pr. kamp.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                    Den eneste transfer jeg ønsker mig er en ny træner.

                    En der magter at sætte en solid defensiv, samtidigt med at kunne organisere noget ok offensivt spil, der skaber mere end 1½ tilfældigt opstående chancer pr. kamp.
                    det er du ikke ene om....men modsat spillerne er træneren jo ikke omfattet af vinduets begrænsninger. Men skal vi have en ny kræver det mere dårligt spil og at vi lægger til nedrykning omkring jul sikkert.....og det ønsker jeg trods alt ikke - så hellere stå endnu en sæson igennem med Troels - håbe han redder vores røv og så ellers sige tak for samarbejdet.

                    Comment


                      Hent gerne Osama A. Han kan komme ind med noget vi har ikke har meget af, nemlig flair. Når Falk er ude har vi intet, Emil er typen der har brug for andre kreative spillere, for selv at ramme niveau.

                      Desuden, hvem ville ikke stikke en lange finger til AGF fans?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                        Hent gerne Osama A. Han kan komme ind med noget vi har ikke har meget af, nemlig flair. Når Falk er ude har vi intet, Emil er typen der har brug for andre kreative spillere, for selv at ramme niveau.

                        Desuden, hvem ville ikke stikke en lange finger til AGF fans?
                        .....efter utallige racistiske tilråb....
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...oppen/side/0/2

                          Kan vi ikke hyre Miti til bare lige at score tre mål, så han kan napse Todi's rekord?

                          MvT
                          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                          Comment


                            http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle4996271.ece

                            Ikke helt uefne ..
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              De 2 X Bangura ville jeg meget gerne se i Striwet.
                              Last edited by NicolaiN; 02-09-2014, 21:03.

                              Comment


                                Der var sgu nogle stykker på den liste vi godt kunne bruge, evt bare en kontrakt der varede for resten af sæsonen

                                Comment

                                Working...
                                X