Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2014 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af SAN Se indlæg
    Nu spiller han jo så højre back / højre kant.
    OH MY BAAAD....jeg var heeeelt sikker på han var vb
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Hvad med at få gode gamle Mutu på toppen?

      http://da.m.wikipedia.org/wiki/Adrian_Mutu

      Comment


        Hva med ham osama akaraz, hvis han kan ligge lidt af de dumme ting han laver på hylden ? :)

        Comment


          Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
          Hva med ham osama akaraz, hvis han kan ligge lidt af de dumme ting han laver på hylden ? :)
          der sker ikke meget på forum pt, hva' 😳
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            der sker ikke meget på forum pt, hva' 
            Nej puha det er dødt.
            Stort nej tak til Osama herfra

            Comment


              landskamps pausens skyld....og troels er jo væk, så nu venter vi vel mest på nyt fra træningsbanen....og den næste kamp så vi kan se hvad Ove har oppe i ærmet.

              og NEJ tak til Osama....hvordan kan man finde på at foreslå det?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                der sker ikke meget på forum pt, hva' 
                Alt hvad der skulle siges er sagt og nu venter vi bare på Ove's mirakelkur

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
                  Alt hvad der skulle siges er sagt og nu venter vi bare på Ove's mirakelkur
                  det er nok sådan det er....i mellemtiden kan vi være ærgerlige over at vi ikke var attraktive nok for Lasse Vibe
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    landskamps pausens skyld....og troels er jo væk, så nu venter vi vel mest på nyt fra træningsbanen....og den næste kamp så vi kan se hvad Ove har oppe i ærmet.

                    og NEJ tak til Osama....hvordan kan man finde på at foreslå det?
                    Han er en god spiller.
                    I forhold til årsagen til at han forlod AGF, så mener jeg ikke at noget menneske skal finde sig i, at der råbes racistiske ytringer efter ham.
                    Han kan af og til være lidt hurtigt ude, men vi lærer jo så længe vi lever :).
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      Han er en god spiller.
                      I forhold til årsagen til at han forlod AGF, så mener jeg ikke at noget menneske skal finde sig i, at der råbes racistiske ytringer efter ham.
                      Han kan af og til være lidt hurtigt ude, men vi lærer jo så længe vi lever :).
                      enig og enig.

                      - men derfor vil jeg helst undgå ham alligevel - syntes han har lavet en del dumme ting, været for hurtigt ude som du siger.....og det ser ikke rigtigt ud til at han har lært af det endnu.

                      Comment


                        Kunne Thomas Dahlgaard være et bud til vinter, hvis han ikke kommer på ret kurs i Holland? 55 minutters spilletid er godt nok sølle.

                        Måske kunne han tage lidt af presset fra Thomas Mikkelsen.

                        http://www.bold.dk/nyt/heerenveen-fo...krive-dalgaard

                        Jeg er ikke kæmpefan af TD, men hvis han kunne få gang i den igen i OB, skal han være hjerteligt velkommen:)

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                          Kunne Thomas Dahlgaard være et bud til vinter, hvis han ikke kommer på ret kurs i Holland? 55 minutters spilletid er godt nok sølle.

                          Måske kunne han tage lidt af presset fra Thomas Mikkelsen.

                          http://www.bold.dk/nyt/heerenveen-fo...krive-dalgaard

                          Jeg er ikke kæmpefan af TD, men hvis han kunne få gang i den igen i OB, skal han være hjerteligt velkommen:)
                          tja nu mangler vi vel for alvor at se hvad lado kan....men tager da gerne imod TD, vil dog tro han tog udenlands bla pga en højere løn - og mon dog vi kan være med her?

                          Desuden har OB det jo med at være mere end almindeligt inaktive i vinter vinduet - så tror ikke der sker det store til januar. Og så bliver der nok engang luftet markant ud i truppen til sommer.....suk

                          Comment


                            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...erpool-spiller

                            siger han nogen noget?? en "stjerne" vi der er gået glip af?

                            Comment

                            Working...
                            X