Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2014 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Ikke just en melding der presser prisen ned..
    Han siger dog senere i interviewet at vinduet er åbent længe endnu.
    This is what you have been trained for, makes us proud!

    Comment


      Hvad med Christian Poulsen - han har stadig ikke fundet en klub, masser af rutine og hårdhed, og vel manden der kan stabilisere OB i nuværende situation - har han ikke Jørn Bonnesen som rådgiver?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Zakk Wylde Se indlæg
        Hvad med Christian Poulsen - han har stadig ikke fundet en klub, masser af rutine og hårdhed, og vel manden der kan stabilisere OB i nuværende situation - har han ikke Jørn Bonnesen som rådgiver?
        CP ville være en drømmesigning. Men er fuldstændig urealistisk. Han er vildt kræsen og går hellere på pension end at slutte i OB.
        Han har garanteret masser af tilbud liggende pt

        Comment


          http://www.bold.dk/nyt/ronaldinho-lo...a-sin-kontrakt
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Spørgsmålet er om han er god nok? Nå men jeg kalder den
            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              CP ville være en drømmesigning.
              Nok mere et mareridt hvis du spørger mig
              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

              Comment


                Nu er det første gang at jeg er herinde og kigge med - så tænker jeg lige vil smide lidt navne op ;)

                Jeg undrer mig godt nok over, at man fra ledelsens side - ud fra de rygter og handler der er gjort nu - ikke har kunnet få fat i andre spillere end dem der er præsenteret nu..

                Fint at man henter en decideret venstreback ind i form af Kirkeskov - han har endda alderen med sig, så er det bare at håbe på, at han kan præstere stabilt modsat tiden i AGF! Dog mærkeligt idet Barrett er så spændende en spiller som han er!

                Personligt kunne jeg godt lide ideen om at hente Kryger ind, men det var mere med henblik på bredden!

                Hvad angår den famøse højreback, så kan jeg personligt ikke forstå, hvorfor at man ikke ser imod Vejle og Sivebæk? Nu hvor man kigger efter de mere billige løsninger..

                Sidst men ikke mindst, så håber jeg på at Patrick Mortensen kommer til Ådaleb fra Lyngby! Stærkt angriber med målmænd og som er inde i boksen til at slås om de indlæg som vi uden tvivl har både backs og fløje til at kunne skabe! Eventuelt flankeret af en hurtig Jeppe Kjær eller hente en rutineret angriber ala Løvenkrands eller en spændende energisk angriber fra de andre nordiske ligaer (Hvis han/de er MEGET billige!) .. Hvis prisen ikke er rigtig og lønnen lav, så ser jeg hellere Raben mfl få chancen.. ;)

                Comment


                  Beklager stavefejlene/autocorrect fejlene :) målmænd = målnæse osv osv... Haha

                  Comment


                    Ja, jeg så også hellere Sivebæk end Kryger. hb og ang er de svage punkter lige pt. PM ville være en klar forstærkning, ligesom Alme også ville være det.

                    Comment


                      Ikke noget for os vel?

                      Comment


                        Ser ikke ud til at vi er de eneste der er på udkig efter en angriber

                        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ber-det-haster

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Ser ikke ud til at vi er de eneste der er på udkig efter en angriber

                          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ber-det-haster
                          Det kan vi umuligt konkurrere med....pis
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Det kan vi umuligt konkurrere med....pis
                            Så må vi bare håbe at vi ikke konkurrere om den/de samme

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Det kan vi umuligt konkurrere med....pis
                              Det kan vi sagtens konkurrere med. Hos os vil en ny angriber være ubetinget 1. angriber, mens hos EFB vil den pågældende spiller skulle kæmpe om pladsen

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                                Det kan vi sagtens konkurrere med. Hos os vil en ny angriber være ubetinget 1. angriber, mens hos EFB vil den pågældende spiller skulle kæmpe om pladsen
                                Esbjerg har den tidligere Lyngby-træner. Det*ligger lige til højrebenet, at Patrick Mortensen ryger til Esbjerg. Hvis Esbjerg vil have ham tror jeg ikke vi har en chance. Håber de går efter en lavbudgetangriber.

                                PS: Håber Esbjerg får røvfuld i Polen. Det vil gøre dem mindre interessante for en angriber.
                                Last edited by OB er Gud; 31-07-2014, 09:21.

                                Comment

                                Working...
                                X