Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2014 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af jhandersen Se indlæg
    Frederik Rønnow.. Nu ved jeg godt vi har hentet Emil Ousager, men jeg så gerne man forsøgte sig med en aftale ala den Esbjerg lavede med Rønnow sidste år - gerne med købsaftale i kontrakten.

    På den måde kan Rønnow bibeholde spilletid på højeste niveau, vi får en keeper af høj kvalitet og stadig med udviklingspotentiale. Vi kan så eventuelt sende Radza retur på en lejeaftale for 1 sæson eller 2?

    Er denne helt umulig når nu Jesper Hansen allerede har sine kontakter i Horsens? :)
    jeg tror da nok at Rønnow skal have bevist at hans springerknæ problemer er overstået og at han kan spille på superliga niveau igen, inden der laves aftaler med ham. Er han helt fit ser jeg ham gerne i klubben, men det vil unægteligt spærre vejen for Radza og hvem ved om han så ønsker at blive i klubben meget længere.
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Jeg ville nu hellere satse 100 % på Radza, end at hente en anden målmand ind.

      Toppel har i min optik gjort det fint for os, og reddet os flere gange end han har droppet, og det tæller efter min mening for noget positivt :)

      Comment


        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
        Jeg ville nu hellere satse 100 % på Radza, end at hente en anden målmand ind.

        Toppel har i min optik gjort det fint for os, og reddet os flere gange end han har droppet, og det tæller efter min mening for noget positivt :)
        Enig, lad Toppel stå indtil Razda er klar til at overtage - det er jeg absolut ikke utryg ved.

        Comment


          Ja, jeg så heller ikke helt hvorfor vi hentede en ny målmand ind.

          Det kan kun være fordi Radza ikke kan presse Toppel nok endnu, og man mener at EO bedre kan det.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
            Ja, jeg så heller ikke helt hvorfor vi hentede en ny målmand ind.

            Det kan kun være fordi Radza ikke kan presse Toppel nok endnu, og man mener at EO bedre kan det.
            og fordi det er smart at have 3 målmænd i truppen - radza er stadig helt ny så ro på.....men mon ikke 2. pladsen er hans næste sæson - tvivler på der bliver forlænget med Emil

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              og fordi det er smart at have 3 målmænd i truppen - radza er stadig helt ny så ro på.....men mon ikke 2. pladsen er hans næste sæson - tvivler på der bliver forlænget med Emil
              Enig.

              Nogen der har et bud på, hvor langt Radza er fra at komme i spil til superligaen? Jeg synes, det er fint at køre ham roligt ind.

              I de træningerne jeg har set virker han reaktionsstærk og hurtig på fødderne.

              Jeg har set nogle målmandstræninger, hvor Toppel virker mere sikker ift at gribe bolden. Radza taber den indimellem. Dog som regel for sine egne fødder, så den sjældent springer mere end en halv meter fra ham. Jeg har nogle gange tænkt, det mere ligner koncentrationssvigt en manglende evner. Men der skal strammes lidt op på gribeteknikken.

              Han er væsentligt bedre end Toppel med fødderne. Ikke nødvendigvis nogen stor præstation:-) Men CR virker god med fødderne. Det synes jeg er en stor styrke.

              Jeg så nogle u-kampe med ham sidste år, hvor især hans evne til at dirigere imponerede.

              Jeg har ikke set ham i kamp på seniorniveau. Er der nogen, der kan sige noget om, hvordan han præsterer på reserveholdet, når han har været med?

              Comment


                Mon vi er i blandt

                http://www.bold.dk/nyt/avis-joensson...ire-sl-klubber

                Comment


                  Bold.dk har i dag en artikel om, at Gilberto er åben for Superligaen, når hans kontrakt udløber til nytår.

                  Håber godt nok Jesper Hansen kan drage fordel af, at de to kender hinanden fra Horsens-tiden.

                  Hvordan er reglerne? Må OB godt skrive med ham fra nytår nu, nå han er i en udenlandsk klub?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                    Bold.dk har i dag en artikel om, at Gilberto er åben for Superligaen, når hans kontrakt udløber til nytår.

                    Håber godt nok Jesper Hansen kan drage fordel af, at de to kender hinanden fra Horsens-tiden.

                    Hvordan er reglerne? Må OB godt skrive med ham fra nytår nu, nå han er i en udenlandsk klub?
                    det vil være mærkeligt hvis han ikke må skrive kontrakt med en kommende arbejdsgiver når han må forhandle frit med alle. Jeg har før hørt noget om forhåndsaftaler, men om de er skriftlige eller "kun" mundtlige skal og vil jeg ikke kloge mig på.

                    Jeg mener også Gilberto vil være en super signing, måske fra nytår eller næste sommer
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      det vil være mærkeligt hvis han ikke må skrive kontrakt med en kommende arbejdsgiver når han må forhandle frit med alle. Jeg har før hørt noget om forhåndsaftaler, men om de er skriftlige eller "kun" mundtlige skal og vil jeg ikke kloge mig på.

                      Jeg mener også Gilberto vil være en super signing, måske fra nytår eller næste sommer
                      hvorfor skulle han ikke kunne skrive med os nu?

                      - vi har da så vidt jeg husker lige skrevet med en islænding fra sønderjydske - en aftale der træder i kraft til januar....så mon ikke det samme gør sig gældende for gilberto.

                      - forresten nogen der har den fjerneste ide om hvordan hans niveau er pt? Og hvor gammel er han efterhånden blevet?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        hvorfor skulle han ikke kunne skrive med os nu?

                        - vi har da så vidt jeg husker lige skrevet med en islænding fra sønderjydske - en aftale der træder i kraft til januar....så mon ikke det samme gør sig gældende for gilberto.

                        - forresten nogen der har den fjerneste ide om hvordan hans niveau er pt? Og hvor gammel er han efterhånden blevet?

                        http://da.wikipedia.org/wiki/Gilberto_Macena 30år .. utroligt hvad man kan med google ;)

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Dengsen Se indlæg
                          http://da.wikipedia.org/wiki/Gilberto_Macena 30år .. utroligt hvad man kan med google ;)
                          var selv henne og slå det op lige efter jeg havde skrevet det ;)

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            hvorfor skulle han ikke kunne skrive med os nu?

                            - vi har da så vidt jeg husker lige skrevet med en islænding fra sønderjydske - en aftale der træder i kraft til januar....så mon ikke det samme gør sig gældende for gilberto.

                            - forresten nogen der har den fjerneste ide om hvordan hans niveau er pt? Og hvor gammel er han efterhånden blevet?
                            Når jeg spørger, er det, fordi jeg ikke kan huske eksempler på klubber, der har lavet kontrakter med spillere fra andre ligaer før spillerens kontrakt er udløbet - a la det OB har gjort med Lucas Jensen m.fl.

                            Så jeg tænkte, at der måske er en eller anden skør regel, når spilleren skifter på tværs af landegrænser.

                            Det er højst sandsynligt, at jeg har overset noget. I så fald beklager jeg at have spildt jeres tid:-)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                              Når jeg spørger, er det, fordi jeg ikke kan huske eksempler på klubber, der har lavet kontrakter med spillere fra andre ligaer før spillerens kontrakt er udløbet - a la det OB har gjort med Lucas Jensen m.fl.

                              Så jeg tænkte, at der måske er en eller anden skør regel, når spilleren skifter på tværs af landegrænser.

                              Det er højst sandsynligt, at jeg har overset noget. I så fald beklager jeg at have spildt jeres tid:-)
                              no problemo; jeg tror nu reglerne ens hvad det angår - et halvt år før udløb kan spillerne frit tale med og skrive med en ny klub. Uden at huske alle detaljer så syntes jeg FCK har gjort det en del gange - hente spillere der så kommer til et halvt år senere....men de har selvf ikke hentet folk i kina.

                              Men som sagt vil jeg mene transfer reglerne er ens.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                no problemo; jeg tror nu reglerne ens hvad det angår - et halvt år før udløb kan spillerne frit tale med og skrive med en ny klub. Uden at huske alle detaljer så syntes jeg FCK har gjort det en del gange - hente spillere der så kommer til et halvt år senere....men de har selvf ikke hentet folk i kina.

                                Men som sagt vil jeg mene transfer reglerne er ens.
                                Var det ikke oprindeligt planen med Ari, at han først skulle hentes ved kontrakudløb?
                                Men så endte vi alligevel med at købe ham fri med 6 mdr (eller hvor lang tid det nu var) tilbage af kontrakten.

                                Comment

                                Working...
                                X