Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2014 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
    Nu vi ingen penge har og mangler bredde i angrebet:
    Jonas Hebo Rasmussen fra Hvidovre. Han har teknikken i orden og kan evt tage næste skridt, nu han er blevet mere moden.
    Hebo scorer mange mål, men så vidt jeg ved er han central midt, ikke angriber.
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
      Nu vi ingen penge har og mangler bredde i angrebet:
      Jonas Hebo Rasmussen fra Hvidovre. Han har teknikken i orden og kan evt tage næste skridt, nu han er blevet mere moden.
      Det er udelukket i mine øjne, da han simpelthen ikke har hurtigheden til topfodbold. Hvis han var hurtigere spillede han ikke i Hvidovre.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Hanz Se indlæg
        Det er udelukket i mine øjne, da han simpelthen ikke har hurtigheden til topfodbold. Hvis han var hurtigere spillede han ikke i Hvidovre.
        Han kørte fck og Brøndbys forsvar rundt i pokalkampene i efteråret nærmest ene mand, så helt skidt til topfodbold virkede han ikke dengang. Dog var fck og brøndby langt fra toppen da Hvidovre mødte dem.

        Comment


          Ham her kunne jeg godt tænke mig at se i striber, trods de 30 år.

          Super midtbaneslider, der kunne være svaret på at få lukket motorvejen ned til forsvaret....

          http://www.bold.dk/nyt/Bertolt-forla...-Vestsjaelland

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
            Han kørte fck og Brøndbys forsvar rundt i pokalkampene i efteråret nærmest ene mand, så helt skidt til topfodbold virkede han ikke dengang. Dog var fck og brøndby langt fra toppen da Hvidovre mødte dem.
            Ja, sammen med et par andre Hvidovre spillere, men det ændrer bare ikke på, at han er for langsom til Superligaen. Teknikken og spilforståelsen er helt i top, men det er bare ikke nok.

            Comment


              http://www.bold.dk/nyt/Fri-Mensah-Sp...-er-afgoerende
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Er det ikke den "forkerte" Mensah??

                Comment


                  Jo ... sorry ... hvorfor har de også to i samme klub ..
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Comment


                      Så kan han streges...

                      http://www.bold.dk/nyt/FCM-forlaenger-med-Dickoh
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        OB er stadig en mulighed, siger Skoubo til bold.dk her til aften.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                          OB er stadig en mulighed, siger Skoubo til bold.dk her til aften.
                          Men han fortrækker en 1 årig kontrakt. OB vil heller tænke mere langsigtet. Det var udmelding angående AMCs exit. Måske derfor man ikke har forlænget med Skoubo.
                          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                          Comment


                            http://mobil.bold.dk/#/nyt/Skoubo-De...i-spil-for-mig

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                              Men han fortrækker en 1 årig kontrakt. OB vil heller tænke mere langsigtet. Det var udmelding angående AMCs exit. Måske derfor man ikke har forlænget med Skoubo.
                              Jeg kom til at tænke på at OB måske prøver at presse Skoubo til en lav løn. Jeg tror at vi alle kan blive enige om at de 300.000 han fik om måneden i sin netop afsluttede kontrakt var alt for højt ift. hvad han bidragede med.
                              Min tanke er at OB umiddelbart ikke bare forlænger, men venter og ser hvad de kan få Skoubo til at gå med til

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
                                Jeg kom til at tænke på at OB måske prøver at presse Skoubo til en lav løn. Jeg tror at vi alle kan blive enige om at de 300.000 han fik om måneden i sin netop afsluttede kontrakt var alt for højt ift. hvad han bidragede med.
                                Min tanke er at OB umiddelbart ikke bare forlænger, men venter og ser hvad de kan få Skoubo til at gå med til
                                Var det ikke "kun" 250.000 pr måned??

                                Comment

                                Working...
                                X