Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2014 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Nu er der jo ikke ligefrem noget nyt i det han siger der, så hvor meget det lugter det ved jeg nu ikke... TB sagde også i vinterpausen at vi skulle vinde kampe i foråret på løbevillighed, fysik, og fight... og det har vi da tilgode at se endnu...

    Han braller løs hver sommer og vinter om alt det vi skal, det lader bare ikke rigtig til at blive til noget...
    Du har helt ret. Nej-hatten kan man altid tage på ;-) og naturligvis skal der handling bag ordene osv.. Personligt har jeg bare brug for et lille positivt halmstrå at klamre mig til i OB's situation pt. Et af disse halmstrå er erkendelsen af at der ikke skal forlænges med hverken AMC eller Skoubo og at vi skal tilbage til flere af de klassiske OB dyder mht fysisk styrke og fight.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
      Jeg synes snart det er ved at blive en gammel sang det der. Som jeg ser det har der grundlæggende ikke været noget problem med vores fight og løbevillighed her i foråret. Jo det er klart, at vi godt kunne bruge mere fysisk styrke på mange positioner - og det er heller ikke alle spillere der kæmper lige hårdt, men sådan er det nu engang. Der er forskel på spillere og det er bare ikke dem alle man kan få til at give den fuld gas i hele kampen.
      Den er jo så ikke ældre end at vores træner lige har sagt vi skal blive bedre... og det kan jeg høre du trods alt også er enig i... At der er forskel på spillere tror jeg alle er klar over, og fuld gas hele kampen, det hører jeg ikke mig selv forlange...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
        Du har helt ret. Nej-hatten kan man altid tage på ;-) og naturligvis skal der handling bag ordene osv.. Personligt har jeg bare brug for et lille positivt halmstrå at klamre mig til i OB's situation pt. Et af disse halmstrå er erkendelsen af at der ikke skal forlænges med hverken AMC eller Skoubo og at vi skal tilbage til flere af de klassiske OB dyder mht fysisk styrke og fight.
        "Brug for et lille positivt halmstrå"

        Ja der beskriver du jo situationen meget godt...

        Man kalde det en nej-hat, eller man kan gribe efter halmstrå der knap nok er sået endnu...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Nu er der jo ikke ligefrem noget nyt i det han siger der, så hvor meget det lugter det ved jeg nu ikke... TB sagde også i vinterpausen at vi skulle vinde kampe i foråret på løbevillighed, fysik, og fight... og det har vi da tilgode at se endnu...

          Han braller løs hver sommer og vinter om alt det vi skal, det lader bare ikke rigtig til at blive til noget...
          Det er da noget ævl. Især de to FCM-kampe og Randers-kampen blev da vundet på løbevillighed og fight.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Den er jo så ikke ældre end at vores træner lige har sagt vi skal blive bedre... og det kan jeg høre du trods alt også er enig i... At der er forskel på spillere tror jeg alle er klar over, og fuld gas hele kampen, det hører jeg ikke mig selv forlange...
            Der er vel forskel på at sige, at vi har brug for mere fysisk styrke på holdet - og så at sige, at vi skal løbe og kæmpe mere (som jeg husker var det i højere grad det han har snakket om tidligere).

            Men når jeg læser dit indlæg igen kan jeg se, at din pointe måske mere var, at vi har til gode at se os VINDE kampe på lige netop det. Det er jo svært at være uenig i. Jeg siger bare, at jeg ikke (længere?) mener man rigtig kan pege på fight og kondition som en særlig svaghed for os, men jeg tror da heller ikke vi er særligt meget bedre end andre på det område.

            For mig er det i hvert fald lidt nye toner, at han på den måde direkte siger, at vi mangler fysisk styrke (i defensiven), men det kan da godt være jeg har overset eller glemt noget.

            Comment


              http://www.vff.dk/component/content/...-til-viborg-ff
              Nu går fremad

              Comment


                Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                Det er da noget ævl. Især de to FCM-kampe og Randers-kampen blev da vundet på løbevillighed og fight.
                Vi har også vundet enkelte kampe hvor vi var bedst, men det betyder ikke vi er gode... Indrømmer vi har haft enkelte halvlege hvor fight osv. har været fint, men overordnet set er vi slet ikke der hvor vi skal være...

                Og nu smutter AMC, Ruud, KV, Skoubo osv... så der skal trænes godt på den del...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  AMC og Ruud har om nogen ikke passet ind i vores ønsket spillestil. Derudover har KV ikke bidraget med noget som helst den seneste sæson.
                  En Skoubo skadefri og i topform kunne have bidraget, men ikke de øvrige

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                    Der er vel forskel på at sige, at vi har brug for mere fysisk styrke på holdet - og så at sige, at vi skal løbe og kæmpe mere (som jeg husker var det i højere grad det han har snakket om tidligere).

                    Men når jeg læser dit indlæg igen kan jeg se, at din pointe måske mere var, at vi har til gode at se os VINDE kampe på lige netop det. Det er jo svært at være uenig i. Jeg siger bare, at jeg ikke (længere?) mener man rigtig kan pege på fight og kondition som en særlig svaghed for os, men jeg tror da heller ikke vi er særligt meget bedre end andre på det område.

                    For mig er det i hvert fald lidt nye toner, at han på den måde direkte siger, at vi mangler fysisk styrke (i defensiven), men det kan da godt være jeg har overset eller glemt noget.
                    Den kan jeg godt gå med på, det var i virkeligheden nok en bedre formulering end jeg selv magtede... men ja det var min pointe...

                    Jeg kan dog godt se der er forskel fra sidste forår, hvor vi slet ikke kunne være med, men jeg synes, specielt med den fokus der har været, at vi er for langt efter endnu, og også især set i lyset af at flere af de stærkeste nu har forladt klubben...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                      AMC og Ruud har om nogen ikke passet ind i vores ønsket spillestil. Derudover har KV ikke bidraget med noget som helst den seneste sæson.
                      En Skoubo skadefri og i topform kunne have bidraget, men ikke de øvrige
                      Det ændrer vel ikke på at meget af vores fysik kom der fra... og løbevillighed for Ruuds vedkommende..?
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...anders-moeller

                        Comment


                          http://tipsbladet.dk/nyhed/kure-baad...andske-klubber

                          Comment


                            Nu vi ingen penge har og mangler bredde i angrebet:
                            Jonas Hebo Rasmussen fra Hvidovre. Han har teknikken i orden og kan evt tage næste skridt, nu han er blevet mere moden.

                            Comment


                              Jeppe Kjær fra HB Køge!

                              Jeg har nævnt ham før. Han er enormt hurtig, kan skyde med begge ben, og er en lille fighting terrier, ala Marcus P.

                              Han er lidt oppe i årene, men det kan være en fordel når han spiller 1. div, og HB K. ikke rykker op i år. Han ville være et godt bud på en billig angriber som jeg er ret overbevist om ville være god for en 10-12 mål pr sæson.
                              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                              Kluden Krew - O'ense Internationals

                              Comment


                                Enig, Jeppe Kjær ville være en fin og billig 2-3. mand til angrebet. De sidste par år har vi set mange spillere komme direkte fra 1. division og gøre en forskel, Jeppe har brugt en del år nu på at blive moden, jeg tror hans kvaliteter, alder og erfaring sammenlagt, vil give en god Superligaspiller.

                                Comment

                                Working...
                                X