Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2014 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Var det ikke "kun" 250.000 pr måned??
    Jeg mener at have læst/hørt 300.000, men kan sagtens være 250k. Men alligevel alt for meget. han skal vel ned omkring en halvering for at være interessant for OB?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
      Jeg mener at have læst/hørt 300.000, men kan sagtens være 250k. Men alligevel alt for meget. han skal vel ned omkring en halvering for at være interessant for OB?
      Tror faktisk ikke at en halvering kan gøre det i dagens marked og med hans skade retorik..
      jeg gætter på en 80-90.000(1 million for 12 måneder) hvis man ikke finder bedre

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Tror faktisk ikke at en halvering kan gøre det i dagens marked og med hans skade retorik..
        jeg gætter på en 80-90.000(1 million for 12 måneder) hvis man ikke finder bedre
        Ja enig, og ikke noget vidersalgs potentiale.

        Om han så får en kontrakt til 90.000 så håber jeg ikke OB signer ham. Kan ikke se hvad han bidrager med på banen

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
          Ja enig, og ikke noget vidersalgs potentiale.

          Om han så får en kontrakt til 90.000 så håber jeg ikke OB signer ham. Kan ikke se hvad han bidrager med på banen
          I den periode hvor han spillede meget midt på sæsonen hvor han var fri for skader syntes jeg at han var super god.
          Han scorer måske ikke så mange mål men han var god til at modtage bolden samt binde midtbane og angreb sammen

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            I den periode hvor han spillede meget midt på sæsonen hvor han var fri for skader syntes jeg at han var super god.
            Han scorer måske ikke så mange mål men han var god til at modtage bolden samt binde midtbane og angreb sammen
            Han har aldrig sagt mig særligt meget. Mest fordi at OB har så mange gode offensive midtbane spillere (falk, EL, BK) at jeg synes at den ene spidsangriber som vi har brugt skal være en målscore type

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
              Han har aldrig sagt mig særligt meget. Mest fordi at OB har så mange gode offensive midtbane spillere (falk, EL, BK) at jeg synes at den ene spidsangriber som vi har brugt skal være en målscore type
              Problemet er at dem har vi nok ikke næste år
              Smut nu over i rygtetråden og svar mig der i stedet

              Comment


                http://www.bold.dk/nyt/OB-boss-Skal-...rigtig-godt-om

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Hanz Se indlæg
                  Ja, sammen med et par andre Hvidovre spillere, men det ændrer bare ikke på, at han er for langsom til Superligaen. Teknikken og spilforståelsen er helt i top, men det er bare ikke nok.
                  Hvad vil du helst have? vær opmærksom på at vores spillestil er "fasthold bolden i egne rækker"

                  Spiller A: masser af fysik, men ingen spilforståelse og manglende teknik ala Jeppe Hansen. (Djeppe var fantastisk for os, men han havde for mange mangler på det tekniske område. Tæmninger, afleveringer, driblinger etc.)

                  Spiller B: Masser af teknik og spilforståelse som kan indgå i vores spil, men manglende hurtighed.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Problemet er at dem har vi nok ikke næste år
                    Smut nu over i rygtetråden og svar mig der i stedet
                    Nej det er sandsynligheden nok stor for vi ikke har...
                    Men jeg ser bare heller ikke meget potentiale i Skoubo. Jeg synes også man skal sigte mere lang sigtet, i stedet for korte lappe-løsninger.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
                      Jeg kom til at tænke på at OB måske prøver at presse Skoubo til en lav løn. Jeg tror at vi alle kan blive enige om at de 300.000 han fik om måneden i sin netop afsluttede kontrakt var alt for højt ift. hvad han bidragede med.
                      Min tanke er at OB umiddelbart ikke bare forlænger, men venter og ser hvad de kan få Skoubo til at gå med til
                      Det er meget tænkeligt, men omvendt ved Skoubo også at vi mangler spillere, så det kan også være det er ham der venter på at OB bløder op... spændende bliver det i svært fald...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Det er meget tænkeligt, men omvendt ved Skoubo også at vi mangler spillere, så det kan også være det er ham der venter på at OB bløder op... spændende bliver det i svært fald...
                        Det virker ihvertfald lidt som en stillingskrig der er mht Skoubo, Mos (FCK) og Barret (Juventus). Men det er da godt af OB at gøre det, for de ved jo at ingen af de 3 spillere lige umiddelbart står med de bedste kort på hånden

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
                          Jeg mener at have læst/hørt 300.000, men kan sagtens være 250k. Men alligevel alt for meget. han skal vel ned omkring en halvering for at være interessant for OB?
                          200.000 plus bonus (så det er vel 200k-250k). En af de sidste spillere med kontrakter fra "dengang".
                          "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret." -Richard Møller Nielsen
                          RBerntsen || Æ Å 1887 || TPoFFaST

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af bernz Se indlæg
                            200.000 plus bonus (så det er vel 200k-250k). En af de sidste spillere med kontrakter fra "dengang".
                            Okay.
                            Han er vel egentligt den sidste spiller fra de gode gamle dage?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              I den periode hvor han spillede meget midt på sæsonen hvor han var fri for skader syntes jeg at han var super god.
                              Han scorer måske ikke så mange mål men han var god til at modtage bolden samt binde midtbane og angreb sammen
                              Enig. Det er klart at samlet set var han bare langt fra så målfarlig som en angriber gerne skulle være, men stort set alt andet gjorde han rigtig godt og han var vigtig for vores spil når han spillede. Når jeg tænker tilbage på sæsonen synes jeg klart, at vores spil hang bedst sammen når han startede og var i form. Så vi mangler en spiller der kan noget af det samme. Han var også meget værdifuld på defensive dødbolde.

                              I mine øjne var det rigtigt ærgeligt, at vi ikke fik set Skoubo-Kadrii duoen sammen (med dem begge i form) i en længere periode. Det tror jeg kunne være et rigtig godt match.

                              For det største problem med Skoubo var jo, at han var alt for meget skadet. I en kamp (var det i Viborg?) snakkede kommentatorerne om, at han stort set hele sæsonen havde haft så store problemer, at han næsten aldrig trænede med for at spare ham til de få kampe han kunne klare. Hvis det bare er tæt på sandt er det jo klart, at man ikke kan satse på ham.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Prins Henrik Se indlæg
                                Okay.
                                Han er vel egentligt den sidste spiller fra de gode gamle dage?
                                Umiddelbart ja. De sidste der er tilbage i truppen fra "dengang" er vores unge kometer:
                                - DH
                                - KL
                                - Kadri
                                - RF

                                Alle fire spillere må formodes at ligge på de 80-160k (rent gætteri)

                                Comment

                                Working...
                                X