Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2014 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    http://www.bold.dk/nyt/OB-Skal-have-spillere-ind

    Som forventet - truppen er ikke klar hurtigt, og jeg forventer egentlig også en eller flere sidste-dags signinger. Sådan er det, hvis pengene er små; man må gå efter sine realistiske mål (f.eks. en Lasse Nielsen/Kure), og hvis man vil have billigt fra en højere hylde, så må man vente til allersidst, når spillerens andre muligheder ikke blev til noget. Jeg forventer også, at vi igen lejer en eller flere spillere - man kan surmule over det, men det giver bare mening mht økonomi. Leje = lav økonomisk risiko.
    Vi skal nok være glade, hvis den første spiller til forsvaret er på plads v opstart, resten må vi tage som det kommer.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
      http://www.bold.dk/nyt/OB-Skal-have-spillere-ind

      Som forventet - truppen er ikke klar hurtigt, og jeg forventer egentlig også en eller flere sidste-dags signinger. Sådan er det, hvis pengene er små; man må gå efter sine realistiske mål (f.eks. en Lasse Nielsen/Kure), og hvis man vil have billigt fra en højere hylde, så må man vente til allersidst, når spillerens andre muligheder ikke blev til noget. Jeg forventer også, at vi igen lejer en eller flere spillere - man kan surmule over det, men det giver bare mening mht økonomi. Leje = lav økonomisk risiko.
      Vi skal nok være glade, hvis den første spiller til forsvaret er på plads v opstart, resten må vi tage som det kommer.
      enig og derfor må man også endnu engang indstille sig på en sæson hvor vi skal være glade for enhver fremgang ift. placering ved sæson afslutning....OB er bare ikke hvad OB har været..........
      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
        http://www.bold.dk/nyt/OB-Skal-have-spillere-ind

        Som forventet - truppen er ikke klar hurtigt, og jeg forventer egentlig også en eller flere sidste-dags signinger. Sådan er det, hvis pengene er små; man må gå efter sine realistiske mål (f.eks. en Lasse Nielsen/Kure), og hvis man vil have billigt fra en højere hylde, så må man vente til allersidst, når spillerens andre muligheder ikke blev til noget. Jeg forventer også, at vi igen lejer en eller flere spillere - man kan surmule over det, men det giver bare mening mht økonomi. Leje = lav økonomisk risiko.
        Vi skal nok være glade, hvis den første spiller til forsvaret er på plads v opstart, resten må vi tage som det kommer.
        Synes trods alt, der er lidt fordel i at leje spillere, i vores nuværende situation. Vi har mange unge, som kan holdes ude af holdet ved mere erfarne spillere. Hvis disse erfarne spillere, kun er her på kortvarige lejekontrakter, så burde incitamentet være højere for dels at bruge de unge spillere, men også at de unge spillere ser større perspektiv i at blive i klubben. Læg oveni, at lejespillere hurtigere kan skiftes ud.

        Iøvrigt: "det nye OB" har fået en helt anden betydning --> unge og ukendte spillere

        Comment


          Det nye OB = blodrøde regnskabstal = ingen penge til transfers og lønninger

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Hanz Se indlæg
            Det nye OB = blodrøde regnskabstal = ingen penge til transfers og lønninger
            hehe - ja det er så de dårlige sider ;)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
              Synes trods alt, der er lidt fordel i at leje spillere, i vores nuværende situation. Vi har mange unge, som kan holdes ude af holdet ved mere erfarne spillere. Hvis disse erfarne spillere, kun er her på kortvarige lejekontrakter, så burde incitamentet være højere for dels at bruge de unge spillere, men også at de unge spillere ser større perspektiv i at blive i klubben. Læg oveni, at lejespillere hurtigere kan skiftes ud.

              Iøvrigt: "det nye OB" har fået en helt anden betydning --> unge og ukendte spillere
              for meget brug af leje-spillere betyder bare mindre kontinuitet som Troels har efterlyst så meget. Vi har set stor udskiftning i de seneste vinduer og det bliver jo ikke mindre af at man henter folk ind for et år for så at sende dem videre.
              Jeg kan sagtens forstå at vores økonomiske situation taget i betragtning at man kigger på leje kontrakter - men håber virkeligt ikke der bliver for meget af det.
              For mig at se er det en nødløsning - ikke andet

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                for meget brug af leje-spillere betyder bare mindre kontinuitet som Troels har efterlyst så meget. Vi har set stor udskiftning i de seneste vinduer og det bliver jo ikke mindre af at man henter folk ind for et år for så at sende dem videre.
                Jeg kan sagtens forstå at vores økonomiske situation taget i betragtning at man kigger på leje kontrakter - men håber virkeligt ikke der bliver for meget af det.
                For mig at se er det en nødløsning - ikke andet
                Udsagn om opbygning og kontinuitet kommmer i mine øre til at klinge hult, hvis det forsat skal bygges op med for mange spillere på lejekontrakter
                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                  Udsagn om opbygning og kontinuitet kommmer i mine øre til at klinge hult, hvis det forsat skal bygges op med for mange spillere på lejekontrakter
                  helt enig

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                    Udsagn om opbygning og kontinuitet kommmer i mine øre til at klinge hult, hvis det forsat skal bygges op med for mange spillere på lejekontrakter
                    En ting er ønsker, en anden ting er virkelighedens realiteter.
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      for meget brug af leje-spillere betyder bare mindre kontinuitet som Troels har efterlyst så meget.
                      Kontinuitet er vidst bare endnu en undskyldning for halv-sløje resultater. TB har ikke haft samme startformation 2 kampe i træk i den netop overståede sæson. Dertil en håndfuld spillere der er benyttet på flere forskellige positioner. Jeg tror det betyder mindre om det er lejede eller ejede spillere for kontinuiteten....

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        for meget brug af leje-spillere betyder bare mindre kontinuitet som Troels har efterlyst så meget. Vi har set stor udskiftning i de seneste vinduer og det bliver jo ikke mindre af at man henter folk ind for et år for så at sende dem videre.
                        Jeg kan sagtens forstå at vores økonomiske situation taget i betragtning at man kigger på leje kontrakter - men håber virkeligt ikke der bliver for meget af det.
                        For mig at se er det en nødløsning - ikke andet
                        Du har vel kontinuiteten i de unge spillere, der løbende bliver bygget op? så forhåbentlig om 2-4 år, så skal vi ikke leje spillere, men har derimod egne udviklet spillere, som på det tidspunkt kan agere rollemodeller for de nye unge, som kommer i truppen på det tidspunkt.

                        For mig at se, giver det mening :) både mht økonomi, truppens sammensætning, vores strategi og de langsigtede perspektiver

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Bux Se indlæg
                          Kontinuitet er vidst bare endnu en undskyldning for halv-sløje resultater. TB har ikke haft samme startformation 2 kampe i træk i den netop overståede sæson. Dertil en håndfuld spillere der er benyttet på flere forskellige positioner. Jeg tror det betyder mindre om det er lejede eller ejede spillere for kontinuiteten....
                          enig i det kan bruges som en undskyldnig, for ikke at hente nye folk ind i vinters bla.

                          min pointe er nok mere at det var bedre om vi kom på et mere naturlig leje mht udskiftniger i truppen - 2-3 folk ud enten i kraft af salg ikke kontrakt udløb - og så tilsvarende et par nye folk ind. Det mener jeg vil være at foretrække frem for en stor udluftning vi har set på det seneste. Og i det perspektiv trækker det i den forkerte retning hvis man har 3-4 lejeaftaler...

                          Comment


                            Hvad siger I til at købe Stephan Andersen og Mos for en pakke Mentos med frugtsmag?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af StefanN Se indlæg
                              Hvad siger I til at købe Stephan Andersen og Mos for en pakke Mentos med frugtsmag?
                              Jeg har en halv pakke med mint smag. Er det nok?
                              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                                Jeg har en halv pakke med mint smag. Er det nok?
                                Solgt, for satan - SOLGT!

                                Comment

                                Working...
                                X