Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2014 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Det skulle ikke undre mig at Onkel Kurt smider en check efter ham senere i vinduet. Vil sådan set gerne have ham til OB men ligger ikke søvnløs over at han ikke er signet eller måske ikke bliver det. Man kan fx se med Okotie hvad der ellers løber rundt i europa som er tilgænglig..

    vi må væbne os med tålmodighed og stole på at Jesper har styr på. Dette er måske sagt før men dette er nok det vigtigste vindue i OB i mange mange år..
    vi har nogle spiller der er en del penge værd der vil væk og det skal Jesper sørge for at vi får en masse millioner for samt gode vidresalgs klausuler..
    Samtidig skal der spillere til efter vi har mistet 9 spillere det sidste halve år. Godt nok er der kommet 5 af vores egne unge til samt LJ men de 4 af dem er altså kun på halvtids kontrakter...
    forventer ikke den store aktivitet inden eller under VM så han får godt nok 6 travle uger senere på sommeren
    Mener du at det er realistisk at vi starter med en trup der ingen muligheder har for at blive i suppen?
    Regner med at Emil, Falk og måske Bashkim ryger og det vil jeg tro sker inden alt for længe.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Tror der vil ske noget snart og noget senere. Jesper bør kunne se, at vi skal have en centerforsvarer inden første kamp og helst en angriber også. Ikke fordi, vi ikke kan sende et hold på banen med Daniel og Kasper i centerforsvaret og Kadrii og Bodul som angribere, men der skal i det mindste være indskiftere/bredde og selvfølgelig helst også kvalitet.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        Mener du at det er realistisk at vi starter med en trup der ingen muligheder har for at blive i suppen?
        Regner med at Emil, Falk og måske Bashkim ryger og det vil jeg tro sker inden alt for længe.
        jeg forventer ikke at nogen af de 3 bliver solgt før efter VM nej. Er heller ikke tosset med at vores trup ser tynd ud men facts er at den kvalitet spillere vi kigger efter nok er mest tilgænglig senere på vinduet..
        lige pt har vi 12 markspillere tilbage der alle har superligakvalitet. Der til kommer Lucas Jensen samt 4-5 stykker af vores egne unge hvor Desler ligner en der sagtens kan bruges på midten sidst i kampene.
        dette her kan sagtens kaldes "smertegrænsen" og at der nok burde en 1-2 spillere til inden opstart for at det ikke ligner Hobro budget.. Kan vel også sagtens ske stadig. Specielt en forsvarer samt en angriber ville være dejligt..

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          Mener du at det er realistisk at vi starter med en trup der ingen muligheder har for at blive i suppen?
          Regner med at Emil, Falk og måske Bashkim ryger og det vil jeg tro sker inden alt for længe.
          Tror nu godt at den nuværende trup kan blive i Suppen og tror på at der kommer erstatninger for evt. salg...
          Men det er bare ikke godt nok at overleve ... Vi vil leve :-)
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
            Tror der vil ske noget snart og noget senere. Jesper bør kunne se, at vi skal have en centerforsvarer inden første kamp og helst en angriber også. Ikke fordi, vi ikke kan sende et hold på banen med Daniel og Kasper i centerforsvaret og Kadrii og Bodul som angribere, men der skal i det mindste være indskiftere/bredde og selvfølgelig helst også kvalitet.
            Helt enig. Hvis der var ingen skader og karantæner kan vi sagtens stille 11 mand samt en fornuftig bænk med 3 gode indskiftere..

            men det holder ikke. Så som sagt. Et par nye snart og resten efter VM eller i Aug..
            hvis nogen bliver solgt skal der selvfølgelig reageres også

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              Tror nu godt at den nuværende trup kan blive i Suppen og tror på at der kommer erstatninger for evt. salg...
              Men det er bare ikke godt nok at overleve ... Vi vil leve :-)
              Helt enig

              Comment


                Nu har der tidligere været snakket om Jonas hebo Rasmussen, så nu ville det da være klogt vis ob kom igang for jeg tror ikke han vil spille 2 dig med Hvidovre næste sæson.. Hent ham hurtigt, ellers ender han bare i fcn

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg
                  Nu har der tidligere været snakket om Jonas hebo Rasmussen, så nu ville det da være klogt vis ob kom igang for jeg tror ikke han vil spille 2 dig med Hvidovre næste sæson.. Hent ham hurtigt, ellers ender han bare i fcn
                  Hvor på banen spiller han og hvad gør ham attraktiv for os?

                  Comment


                    Jeg frygter godt nok at det på grund af den ringe økonomi ender med at vi henter Jude Nworuh eller andre fra den hylde - som JH jo kender rigtigt godt...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Hvor på banen spiller han og hvad gør ham attraktiv for os?
                      Jonas Hebo spiller offensiv midt og var på ungdomskontrakt i Arsenal. Han fik den ophævet efter eget ønske og kom hjem til Hvidovre hvor han etablerede sig som profil. Han drev godt gæk med Brøndby forsvaret i pokalkampen.

                      Om han har niveau til superligaen ved jeg ikke, han er efterhånden blevet 23.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                        Jonas Hebo spiller offensiv midt og var på ungdomskontrakt i Arsenal. Han fik den ophævet efter eget ønske og kom hjem til Hvidovre hvor han etablerede sig som profil. Han drev godt gæk med Brøndby forsvaret i pokalkampen.

                        Om han har niveau til superligaen ved jeg ikke, han er efterhånden blevet 23.
                        Okey. Tak

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          Tror nu godt at den nuværende trup kan blive i Suppen og tror på at der kommer erstatninger for evt. salg...
                          Men det er bare ikke godt nok at overleve ... Vi vil leve :-)
                          det tror jeg også vi vil have en chance for - men det vil være med det yderste af neglene igen hvis vi går en sæson i møde med så smal en trup som den vi har pt.
                          Og så tvivler jeg stadig på at troels formår at løfte holdet....

                          Comment


                            http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/2014/06/09/210949.htm

                            patrick mortensen vil væk fra lyngby - kunne han være en mulighed?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/2014/06/09/210949.htm

                              patrick mortensen vil væk fra lyngby - kunne han være en mulighed?
                              Bestemt. Men har vi råd?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/2014/06/09/210949.htm

                                patrick mortensen vil væk fra lyngby - kunne han være en mulighed?
                                Ja det håber han er. Lynby spillestil og ergo den måde han har trænet på i 5 år, ligger ned af den vej som OB vel gerne vil og derfor er det ikke en spiller vi skal omskole/passe ind mere end højst nødvendigt. Vi bør (håber jeg) kunne være med i kampen om ham hvis TB og JH vil have ham.
                                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                                Comment

                                Working...
                                X