Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Izunna

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• hankatten
    replied
    Jeg havde faktisk forventet det var Makrini, som skulle begynde at operere mere offensivt efter købet af Izunna, da han i FCM altid blev brugt som decideret 6'er. Jeg forstår dog godt hvis man kan se potentialet ved at lade Izunna have den mere offensive rolle. Han er hurtigere på fødderne end Makrini og så sparker han som en hest. Det bliver spændende at se, for det må være en lidt uvant rolle, hvor der som han peger på, er mere fokus på de afgørende pasninger frem for de mere sikrer, som 6'ere typisk arbejder med.

Leave a comment:

• JMJ
    replied
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Det er jo også fint. Men er det ikke en bomstærk 6'er vi mangler?

MvT
    Jeg ved ikke om du med 'bomstærk' mener vi fysisk eller kvalitetsmæssigt? Jeg synes Makrini i efteråret viste, at han mere end magter opgaven som bolderobrer, selvom han ikke er noget fysisk monster. Derudover er han fornuftig i omgangen med bolden. Hvad skal vi ellers forvente af en 6'er?

Leave a comment:

• Marco van Tasten
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Izunna vil være 8'er i OB og ikke så meget 6'er som tidligere i karrieren

http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...aard-hund-i-ob
    Det er jo også fint. Men er det ikke en bomstærk 6'er vi mangler?

MvT

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Izunna vil være 8'er i OB og ikke så meget 6'er som tidligere i karrieren

http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...aard-hund-i-ob

Leave a comment:

• skarven
    replied
    Det ser ud til, at den bliver sendt på C More Sport - som vist kun findes i Sverige nu:

http://www.cmore.se/sport/spel/32819...rgarden-odense

Leave a comment:

• nixcha
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Fedt med Izunna - tiltrængt med stabil midtbane.
    Spændende meldinger med spillere, der trænger sig på - gad vide, hvem han hentyder til?
    Tænker Greve og Tingager i første række, men det kunne også være Laursen, Thomasen eller ligefrem Lucas J. Bliver spændende at se.
    OK, kan så selv høre i Kents interview fra Belek, at han nævner Azer, Tingager og Greve. Nogen stder man kan se kampen i morgen?

Leave a comment:

• nixcha
    replied
    Fedt med Izunna - tiltrængt med stabil midtbane.
    Spændende meldinger med spillere, der trænger sig på - gad vide, hvem han hentyder til?
    Tænker Greve og Tingager i første række, men det kunne også være Laursen, Thomasen eller ligefrem Lucas J. Bliver spændende at se.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    For hulen da hvor jeg glæder mig til en midtbane i storform bestående af Izunna og Makrini

Leave a comment:

• Plum
    replied
    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/s...-kent-nielsen/

Leave a comment:

• Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
    Er Tingager sort ?
    Nej, men hovedsætningen i dit indlæg var: "..der er jeg enig kan ikke se at JH nogen siden kan komme på nogle nye talenter der kan bliver vigtige for os." Først derefter modererer du med "Afrika og andre spændende lande"

Tingager er et talent, der potentielt kan blive vigtig for os.

Og anyway, Yao er ret sort. Og fra Afrika. Og spændende.

Leave a comment:

• Marco van Tasten
    replied
    det var et tal fra transfermarket.. Det siges at man ikke kan bruge det til en skiii
    Det kan man heller ikke. Men min fornemmelse siger mig, at man godt kan bruge det til at følge en tendens på en spiller. De konkrete beløb er ret so-so.

MvT

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Kan sgutte huske hvorfra, men synes jeg faldt over beløbet 5 mill. et eller andet sted.

MvT
    det var et tal fra transfermarket.. Det siges at man ikke kan bruge det til en skiii

Leave a comment:

• Marco van Tasten
    replied
    Godt spørgsmål. Kunne jeg også godt tænke mig at vide. Men det ville ikke chokere mig hvis prisen lå på en 3-4 millioner
    Kan sgutte huske hvorfra, men synes jeg faldt over beløbet 5 mill. et eller andet sted.

MvT

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
    Hvad har vi købt ham for ? Kr. ?
    Godt spørgsmål. Kunne jeg også godt tænke mig at vide. Men det ville ikke chokere mig hvis prisen lå på en 3-4 millioner

Leave a comment:

• Kim-Odense
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Jeg tror lige vi skal se, om ikke Yao og Tingagers udvikling de næste par år tvinger dig til at æde de ord. De har set meeeget lovende ud indtil videre.
    Er Tingager sort ?

Leave a comment:

Working...
X