Oprindeligt indsendt af Komsi
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Izunna
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlægHvorfor skriver du så racistisk?
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægHan minder mig om de der kællinger (m/k), der skriver "Så blev man skuffet igen" e.l. som Facebookopdatering, og når folk så spørger ind til det, svarer de "Det kan jeg desværre ikke snakke om her".
Spørg til mig
spørg til mig
spørg til mig
spørg til mig
Men jeg kan ikke komme nærmere ind på det her
Men ha ondt af mig
ha ondt af mig
ha ondt af mig
Men jeg kan ikke sige hvorfor
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlægSpørgsmålet er om han i sin nuværende tilstand frister nogle klubber til køb eller opfylde hans lønkrav.
Ham hænger vi sgu nok på til 2019.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægJeg har uendeligt svært ved at se, hvad Izunnas ærinde skulle være med de udtalelser, udover at fremstille sig selv som egoist og polemiker. Han fremstår ikke en spiller der har de store lederevner, eller har sat sig i den øvre del af hierarkiet i truppen, og at han stort set ikke har spillet en god kamp siden sin ankomst, samt tydeligvis har svært ved at passe ind i systemet, gør det sgu svært at retfærdiggøre den top 3 løn i truppen, som han sandsynligvis får.
Hvis man kan finde nogle der vil overtage ham her i den sidste uge, skal klubben ikke høre ét ondt ord fra mig. Vi har ikke brug for et dyrt og dårligt præsterende uroelement i truppen.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægDet kan jeg ikke forestille mig. Vi har ja allerede en tynd trup, JJ skadet...
HVIS vi sælger Izunna så kommer en ny ind. Det vi vel mere være spørgsmålet med hvilke kvalitet.
Men tror mere at vi sælger Izunna ikke. Kent giver ha åbenbart en lang snor med mange spilletid.
Ham hænger vi sgu nok på til 2019.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægDet kan jeg ikke forestille mig. Vi har ja allerede en tynd trup, JJ skadet...
HVIS vi sælger Izunna så kommer en ny ind. Det vi vel mere være spørgsmålet med hvilke kvalitet.
Men tror mere at vi sælger Izunna ikke. Kent giver ha åbenbart en lang snor med mange spilletid.
Men jeg kunne sagtens høre Jesper Hansen sige at man havde handlet hans afløser i god tid(Nana) og man har tiltro til dem der nu er i truppen. Man skal jo huske at både Tverskov, Jönsson og Thrane også kan spille centralt..........
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægManden må jo være frusteret over noget. Det lyder som om at løfter er brudt og han gerne vil væk. Ellers kan jeg simpelthen ikke se grunden til at gå til pressen med disse udmeldinger.
For min skyld kunne han godt smutte hvis det gav penge til fx at købe en J Andersen fri i EfB..
At sælge ham uden at hente en erstatning ville være uansvarligt.. Men det sagde og mente jeg jo også da DH og KL blev solgt for 10+ mill uden man hentede noget ind..
Det hindrede ikke JH i at afværge det og bare være tilfreds med truppen. Der var jo et regnskab der skulle pyntes
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægHold nu kæft med det der!
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægJeg har uendeligt svært ved at se, hvad Izunnas ærinde skulle være med de udtalelser, udover at fremstille sig selv som egoist og polemiker. Han fremstår ikke en spiller der har de store lederevner, eller har sat sig i den øvre del af hierarkiet i truppen, og at han stort set ikke har spillet en god kamp siden sin ankomst, samt tydeligvis har svært ved at passe ind i systemet, gør det sgu svært at retfærdiggøre den top 3 løn i truppen, som han sandsynligvis får.
Hvis man kan finde nogle der vil overtage ham her i den sidste uge, skal klubben ikke høre ét ondt ord fra mig. Vi har ikke brug for et dyrt og dårligt præsterende uroelement i truppen.
For min skyld kunne han godt smutte hvis det gav penge til fx at købe en J Andersen fri i EfB..
At sælge ham uden at hente en erstatning ville være uansvarligt.. Men det sagde og mente jeg jo også da DH og KL blev solgt for 10+ mill uden man hentede noget ind..
Det hindrede ikke JH i at afværge det og bare være tilfreds med truppen. Der var jo et regnskab der skulle pyntes
Leave a comment:
-
Jeg har uendeligt svært ved at se, hvad Izunnas ærinde skulle være med de udtalelser, udover at fremstille sig selv som egoist og polemiker. Han fremstår ikke en spiller der har de store lederevner, eller har sat sig i den øvre del af hierarkiet i truppen, og at han stort set ikke har spillet en god kamp siden sin ankomst, samt tydeligvis har svært ved at passe ind i systemet, gør det sgu svært at retfærdiggøre den top 3 løn i truppen, som han sandsynligvis får.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægHvis han ikke gider OB, uanset årsagen, og nogen gider købe ham, så skal jeg være den første til at køre ham i lufthavnen. Hans attitude har været rigtig sløj, synes jeg, og han har været urimelig længe om at finde 'sit gamle niveau'. Det er ret tydeligt ud fra artiklen, at hans rolle på holdet ikke har været defineret ordentligt da han skrev med OB.
Men pga skaden til JJT beholder vi ham nok uanset hvad
Leave a comment:
Leave a comment: