Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Izunna

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • ScouserTommy
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Ubetinget thumbs up for denne handel!

    Men det er nu stadig lidt kedeligt, at vi først til sommer endelig får skiftet ud i vores forsvar. Håber Izunna kan blive brikken, der kan kompensere for dette, ser store perspektiver i den centrale midt nu.

    Velkommen til! Dejligt med noget positivt nyt!

    MvH ChrisOB
    Ja, det havde været fint hvis KEP og Pereira kom til med det samme. Det kan jo også nå at ske endnu, men ellers er vurderingen vel, at vi alligevel ikke kan nå det store i denne sæson, toppen er for langt væk og Hobro har sat sig på den enlige nedrykningsplads, og at der så ingen grund er til at sætte himmel og hav i bevægelse for at fremtvinge øjeblikkelige skift.

    Kan vi holde på den stamme der nu tegner sig, så begynder det at se fornuftigt ud for næste sæson. Hvor mærkeligt det end måtte lyde, så tror jeg stadig at vi vil få noget godt at se fra folk som Hallgrimur og Koval

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Og velkommen til Izunna, håber han hurtigt finder rytmen igen... så kan det godt blive helt godt...

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
    Festersen har scoret 10 mål i sin første halvsæson.. Nuff said.
    Er helt enig...

    Måske burde man også lige se Izunna i kamp for OB før han udråbes til et halvt årtis bedste indkøbt...

    Leave a comment:


  • Komsi
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
    Jeg synes også Festersen har gjort det fantastisk men han er bare ikke ligeså ung som Izunna og han var bare fantastisk sidst han spillede i FCM han var overalt på banen føles det som om. Bliver han ligeså god så er der ingen over ham :)

    og vi mangler bare en der kan dirigere vores midtbane som Djemba gjorder
    Festersen har scoret 10 mål i sin første halvsæson.. Nuff said.

    Leave a comment:


  • badazz
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
    MEN Izunna er det bedste køb OB har lavet de sidste 5 år ! Der er god fremtid i ham og jeg ser ham som en ny Djemba Djemba men jeg tror også det er KN som har peget på ham og ikke JH
    JH kæmper også en ulige kamp :)
    Han får ris for de 'dårlige' handler, og træneren får ros for de gode handler.

    Leave a comment:


  • Kim-Odense
    replied
    Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
    Arrgh.. Umiddelbart er det vel svært at slå Festersen, indtil videre?

    Men jo, Izunna er et fantastisk køb, det begynder at ligne noget.
    Jeg synes også Festersen har gjort det fantastisk men han er bare ikke ligeså ung som Izunna og han var bare fantastisk sidst han spillede i FCM han var overalt på banen føles det som om. Bliver han ligeså god så er der ingen over ham :)

    og vi mangler bare en der kan dirigere vores midtbane som Djemba gjorder

    Leave a comment:


  • StateTrooper
    replied
    StateTrooper er meget tilfreds med Izunna og Pereira! Pilen peger i den rigtige retning, men mange pladser mangler kvalitet endnu.

    Leave a comment:


  • Komsi
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
    MEN Izunna er det bedste køb OB har lavet de sidste 5 år ! Der er god fremtid i ham og jeg ser ham som en ny Djemba Djemba men jeg tror også det er KN som har peget på ham og ikke JH
    Arrgh.. Umiddelbart er det vel svært at slå Festersen, indtil videre?

    Men jo, Izunna er et fantastisk køb, det begynder at ligne noget.

    Leave a comment:


  • Kogtbaby88
    replied
    Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
    Læg dertil forlængelse af kontrakterne med Greve og Dessler.
    Jeg synes (måske lidt naivt, men sådan er jeg altså) der tegner sig et billede af, at der har været noget om snakken, når JH er blevet forsvaret med, at han økonomisk set var bundet på hænder og fødder indtil i sommers.
    Så ved jeg godt at der er stor uenighed om målmandsposten, men jeg er faktisk stadig af den overbevisning, at Falkesgaard sagtens kan vise sig at være en rigtig god superliga-målmand.
    Jeg er helt enig med dig. Jeg er også overbevist om at Falkesgaard bliver en rigtig god målmand for os - Hvis han selvfølgelig genfinder niveauet ovenpå hans lange skade.

    Leave a comment:


  • Kim-Odense
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Vil ikke give JH så meget kredit. Der er lavet så meget lort og han har spildt 2 år. Jeg vil tillade mig, at tro at det er KN som er bagmanden og JH heldigvis bruger KN. Jeg tror aldrig JH kommer til at finde guld, som vi kan tjene på.
    der er jeg enig kan ikke se at JH nogen siden kan komme på nogle nye talenter der kan bliver vigtige for os. Det er ikke lige i afrika eller andre spændende lande han kigge mest

    ( tempo og Miti typer )

    MEN Izunna er det bedste køb OB har lavet de sidste 5 år ! Der er god fremtid i ham og jeg ser ham som en ny Djemba Djemba men jeg tror også det er KN som har peget på ham og ikke JH

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af MESSI_FAN Se indlæg
    Og alligevel har han kun et 4-tal på dit barometer med alle de - på papiret - gode handler i dette vindue...?
    Vil ikke give JH så meget kredit. Der er lavet så meget lort og han har spildt 2 år. Jeg vil tillade mig, at tro at det er KN som er bagmanden og JH heldigvis bruger KN. Jeg tror aldrig JH kommer til at finde guld, som vi kan tjene på.

    Leave a comment:


  • SydFyn
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Det er skide flot af JH har får forhandlet, så lang en kontrakt på plads med så dygtig en spiller. Izunna har altid været en af dem, jeg misundelsesværdigt har set efter ovre på heden, så en lang kontrakt med en spiller af den kaliber, giver håb om at det projekt vi har kørende, går i den rigtige retning. Siden det blev nævnt at vi fra i sommers igen havde midlerne til at bygge holdet op til at konkurrere i toppen af rækken, er AK, Makrini, Festersen, Izunna og KEP i kategorien klassekøb. Herudover har vi haft held med at få en Zohore igang og så har vi et nogle unge spillere, som hele tiden udvikler sig og selvfølgelig ikke bliver dårligere af vi får tilført så dygtige spillere udefra. Det lugter efterhånden af et OB-hold der er på vej tilbage, og måske er vores kære sportsdirektør slet ikke så dum, som nogen gør ham til 😀
    Læg dertil forlængelse af kontrakterne med Greve og Dessler.
    Jeg synes (måske lidt naivt, men sådan er jeg altså) der tegner sig et billede af, at der har været noget om snakken, når JH er blevet forsvaret med, at han økonomisk set var bundet på hænder og fødder indtil i sommers.
    Så ved jeg godt at der er stor uenighed om målmandsposten, men jeg er faktisk stadig af den overbevisning, at Falkesgaard sagtens kan vise sig at være en rigtig god superliga-målmand.

    Leave a comment:


  • Carlok
    replied
    ... Med Joao på vej også, så må Ari da være på vej ud af start-11er.

    Leave a comment:


  • NicolaiN
    replied
    Klasse-køb! For år tilbage havde jeg aldrig turde håbe på en spiller som Izunna. Ham og El Makrini kommer til at danne en uhyggelig stærk duo på midtbanen.

    Leave a comment:


  • Carlok
    replied
    Det er satme klasse! Jeg glæder mig helt vildt til at se ham og Makrini smadre igennem på midten sammen!

    Leave a comment:

Working...
X