Oprindeligt indsendt af Superior
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Izunna
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægJeg er helt enig. Samtidig har holdet efterhånden en god sammensætning mht alder/rutine så vores unge spillere også har nogle kvalitetsspillere, som har prøvet noget,at læne sig op af. Med al ære og respekt for Kryger, Emil og Kirkeskov, så ser det altså bedre ud med folk som Izunna, KEP og Pereria
Mht det med at både Izunna og El Makrini kan betegnes som 6'ere, så er de begge så teknisk stærke, pasningssikre og løbevillige at det i mit univers kun er positivt. Vi vil jo ryge ind i skader og karantæner og de gange vi har manglet El Makrini i denne sæson har det været meget tydeligt, hvor vigtig en balancespiller han er på vores defensive midtbane. Nu har vi også Izunna til den del samtidig med at det i mit univers vil give folk som JJT og Azer endnu bedre arbejdsbetingelser når de skal ind og give den gas på den offensive midtbane.
Leave a comment:
-
Er der nogen, der har tid og lyst til at overvære dagens træning og komme med en opdatering af holdet og de nye spillere?
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægDejligt at det kom på plads. 3½ år og et regulært køb giver også noget at bygge på.
Når man tænker på Izunnas defensive kvalitet, så ligner det jo umiddelbart to 6ere, men han kan også give en El Makrini mere frihed til at være offensiv. Med KEP/Tingager(hvis han slår igennem) + Makrini/Izunna + Zohore/Festersen/AK så ser midteraksen på holdet god ud; der mangler bare en god målmand.
Velkommen, Izunna!
Mht det med at både Izunna og El Makrini kan betegnes som 6'ere, så er de begge så teknisk stærke, pasningssikre og løbevillige at det i mit univers kun er positivt. Vi vil jo ryge ind i skader og karantæner og de gange vi har manglet El Makrini i denne sæson har det været meget tydeligt, hvor vigtig en balancespiller han er på vores defensive midtbane. Nu har vi også Izunna til den del samtidig med at det i mit univers vil give folk som JJT og Azer endnu bedre arbejdsbetingelser når de skal ind og give den gas på den offensive midtbane.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af de Claw Se indlægHar lige fundet den mail de sendte ud kl 0900 i morges
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
Der er jeg enig kan ikke se at JH nogen siden kan komme på nogle nye talenter der kan bliver vigtige for os. Det er ikke lige i afrika eller andre spændende lande han kigge mest
Leave a comment:
-
Velkommen til Izunna - virker som et rigtigt godt køb. Central midt begynder at se godt ud
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægVil ikke give JH så meget kredit. Der er lavet så meget lort og han har spildt 2 år. Jeg vil tillade mig, at tro at det er KN som er bagmanden og JH heldigvis bruger KN. Jeg tror aldrig JH kommer til at finde guld, som vi kan tjene på.
Ikke at jeg skal diktere hvordan du debatterer.... bare et godt råd... ,o)
Mvh
MaxHH
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlægder er jeg enig kan ikke se at JH nogen siden kan komme på nogle nye talenter der kan bliver vigtige for os. Det er ikke lige i afrika eller andre spændende lande han kigge mest
( tempo og Miti typer )
MEN Izunna er det bedste køb OB har lavet de sidste 5 år ! Der er god fremtid i ham og jeg ser ham som en ny Djemba Djemba men jeg tror også det er KN som har peget på ham og ikke JH
Var han ikke meget skadet?
Jeg vil gerne se ham før jeg jubler.
Leave a comment:
Leave a comment: