Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Izunna

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Hvis han ikke gider OB, uanset årsagen, og nogen gider købe ham, så skal jeg være den første til at køre ham i lufthavnen. Hans attitude har været rigtig sløj, synes jeg, og han har været urimelig længe om at finde 'sit gamle niveau'. Det er ret tydeligt ud fra artiklen, at hans rolle på holdet ikke har været defineret ordentligt da han skrev med OB.
    Men der var dertid et interview med ham og han sagde at han vil spille en mere offensive rolle i OB end han er vant. Så tænker de talte om det. Måske han er kun frustreret fordi han kan har ikke de evner at spille det?
    Men i hvert fald kan vi forventer af ham at han fighter røven ud af buksen. Og hvis han begynder det ikke meget snart kan han gerne pakke sit kuffert.

Leave a comment:

• mckellberg
    replied
    Hvis han ikke gider OB, uanset årsagen, og nogen gider købe ham, så skal jeg være den første til at køre ham i lufthavnen. Hans attitude har været rigtig sløj, synes jeg, og han har været urimelig længe om at finde 'sit gamle niveau'. Det er ret tydeligt ud fra artiklen, at hans rolle på holdet ikke har været defineret ordentligt da han skrev med OB.

Leave a comment:

• Komsi
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Hold nu kæft med det der!

Leave a comment:

• Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
    Manden har intet vist i OB, virker udbrændt og har garanteret fusket med sine fødselspapirer. Jeg ser gerne, at han bliver solgt. Troede faktisk påd en signing i vinters, men han har været en gedigen skuffelse.
    Hold nu kæft med det der!

Leave a comment:

• StateTrooper
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Lyder sgutte godt med Izunna. Han er tydeligt utilfreds med tingene når han siger "ingen kommentar" vedrørende om det er noget med klubben at gøre.
    Jeg syntes helt klart at man skulle sælge ham hvis man bare kunne få hans sign on fee igen plus lidt til agenter. Vi har ikke brug for sådan en spiller der ikke gider klubben. Det afspejler sig tydeligvis også på banen med den commitment han udstråler..
    Tror heller ikke at ledelsen bliver helt tilfreds når de læser denne artikel
    Manden har intet vist i OB, virker udbrændt og har garanteret fusket med sine fødselspapirer. Jeg ser gerne, at han bliver solgt. Troede faktisk påd en signing i vinters, men han har været en gedigen skuffelse.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    De kan da passende købe Izunna

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...yrkisk-fodbold

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Lyder sgutte godt med Izunna. Han er tydeligt utilfreds med tingene når han siger "ingen kommentar" vedrørende om det er noget med klubben at gøre.
    Jeg syntes helt klart at man skulle sælge ham hvis man bare kunne få hans sign on fee igen plus lidt til agenter. Vi har ikke brug for sådan en spiller der ikke gider klubben. Det afspejler sig tydeligvis også på banen med den commitment han udstråler..
    Tror heller ikke at ledelsen bliver helt tilfreds når de læser denne artikel

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Izunna tydelivis IKKE tilfreds i OB

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...eg-regnede-med

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Hvis det ikke giver JJT chancen for en startplads, så synes jeg, at man bør undersøge muligheden for at leje ham ud, så han kan få noget kamptræning på et seriøst niveau. (Ved godt, at det ikke kommer til at ske)
    Kan godt følge dig men så står vi bare og mangler endnu en spiller til truppen der i forvejen ser noget tynd ud

Leave a comment:

• Limefrugten
    replied
    Hvis det ikke giver JJT chancen for en startplads, så synes jeg, at man bør undersøge muligheden for at leje ham ud, så han kan få noget kamptræning på et seriøst niveau. (Ved godt, at det ikke kommer til at ske)

Leave a comment:

• hankatten
    replied
    Jeg må også sige at jeg ser Thrane have nogle fine visioner i sit spil, som vi godt kunne udnytte på midten. JJT synes jeg stadig bruger for meget tid på bolden og slår den for meget til siden. her synes jeg Thrane har vist at han tør de svære afleveringer og synes faktisk han var fremragende da han kom ind igår, selvom det selvfølgelig var overfor et halvdødt lyngby-hold. Desuden må han også være ekstra sulten efter at vise sine gamle holdkammerater at han er værd at satse på.
    Generelt bliver det bare spændende at se os spille uden izu/mak, for det er åbenlyst der vi har de største vanskeligheder lige nu.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Thrane har fået 2 indhop... og det mod SIF var på central midt, hvilket bestemt ikke gjorde spillet bedre i den kamp (ikke, at det kun var hans skyld de sidste 15-20 min i den kamp).
    Efter min mening, så kom der først rigtigt ro på vores spil mod Lyngby, da JJT kom ind centralt. Det er ikke spektakulært, men han tog de rigtige beslutninger og sørgede for, at vi var retvendt og fik flyttet bolden lidt hurtigere.

Fint nok, at du ikke synes, at JJT er klar, men har godt nok svært ved at se, at han skulle være mindre klar end Thrane.
    Fair nok. Vi får at se. Jeg håber på at Kent tager den bedste beslutning ud fra de muligheder han har

Leave a comment:

• Limefrugten
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jeg syntes bla at hans indhop har været bedre en JJT's. Og JJT har fået nogle chancer på pladsen.. Det har Thrane ikke endnu..
    Men du får mig jo næsten til at lyde som om at jeg ikke vil vores egne unge. Dette er ikke tilfældet.. JJT mangler bare lidt endnu for at kunne bryde igennem ligesom Desler og tildelse Greve.. Mest fysik og hurtigere boldomgang
    Thrane har fået 2 indhop... og det mod SIF var på central midt, hvilket bestemt ikke gjorde spillet bedre i den kamp (ikke, at det kun var hans skyld de sidste 15-20 min i den kamp).
    Efter min mening, så kom der først rigtigt ro på vores spil mod Lyngby, da JJT kom ind centralt. Det er ikke spektakulært, men han tog de rigtige beslutninger og sørgede for, at vi var retvendt og fik flyttet bolden lidt hurtigere.

Fint nok, at du ikke synes, at JJT er klar, men har godt nok svært ved at se, at han skulle være mindre klar end Thrane.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
    Han er hamrende elendig. Mon ikke der er fusket med alderen, så han i virkeligheden er i slutningen af 30'erne? Endnu et pletskud fra JH ..

Fed signatur..

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Ud fra hvad, vurderer du, at Thrane skulle være mere klar?
    Jeg syntes bla at hans indhop har været bedre en JJT's. Og JJT har fået nogle chancer på pladsen.. Det har Thrane ikke endnu..
    Men du får mig jo næsten til at lyde som om at jeg ikke vil vores egne unge. Dette er ikke tilfældet.. JJT mangler bare lidt endnu for at kunne bryde igennem ligesom Desler og tildelse Greve.. Mest fysik og hurtigere boldomgang

Leave a comment:

Working...
X